13-16cm pitkä ja noin 16cm ympärysmitta, niin siinä ihanne penis.Ei satu ja hakkaa liian pitkälle.
Vaan täyttää mukavasti ja tuntuu hyvälle,kun ollaan juteltun niin kaikki naiset ottaa mielummin paksun peniksen kuin pitkän.
Pitkä kyrpä sattuu, mutta paksu on ihana
105
5736
Vastaukset
- eipitkämuteipienikään
minun olisi jos ei olisi synnynnäistä epämuodostumaa, niin lähes tuollainen.
- Häsky
Tuollaista lyhyttä 13 senan ja 16 paksua voi aivan huoletta nimittää jääkiekkokyrväksi.
Ei niitä juuri ole. Ja hirveä sekä käyttökelvoton se olisikin.- hyshysnyssykät
Eipäs nyt siellä ylipitkällä kohduntappajalla vittuilla naisille jotka eivät ole masokisteja !
- DildoNainen
Mä en oo koskaa tunkenu penistä mun pilluun mutta mulla on dildokokoelma ja kaikki on paksuja ja pituutta löytyy kaikista 10cm. Ihania on.
Kaikki on hankittu Kaalimadosta.
- Mitat-täsmää
Jaa että kaljatölkkiä vain sitten sinne homon perseeseen.
- KaljaaSaatana
Kuka tässä on se homo joka kaipailee kaljatölkkiä persuksiin? Ehkäpä sä.
Mä kyllä käyttäisin eniten oven kahvaa perseessäni. Enkä jotai vitun kaljatölkkiä.
- joskussaanut
Kyllähän se paksu ihana on.Aivan ihana.Ei niitä vaan paljon joutavina kuljeskele,varattuja ovat.
- seksiinmonisuhdekompastu
Olen sitä miettinytkin, että taitaa se olla kaikki vaan kyrvästä kiinni.
- Iso-poika
Mulla oolis mittojen mukainen ;)
- isoolijameni
seksiinmonisuhdekompastu kirjoitti:
Olen sitä miettinytkin, että taitaa se olla kaikki vaan kyrvästä kiinni.
TÄYSIN TOTTA!
- mizze100
mulla ois 18cm ja aika paksu..juu
- voisin
Missäspäin moinen ihanuus asustaa:)
- niimpäniiiin
16 ympärystä...hyvä jos yhdella tuhannesta on tuon paksuinen...ei varmaan niinkään monella.
90% ympärysmitosita osuus 11-14cm väliin.- Mitatkaa-oikein
Suomessa on varmaan 1 tuollainen ja sekin on jollakin laitoksessa kuolaavalla vammaisella.
- Realisti-
Keskipsksuus on Rfsu:n mukaan 10cm, eli 50% osuu siihen ja n. 25% alle ja loput 10 - 13cm väliin. Näin maailmassa. Suomessa 99% on 9 - 11cm paksuja.
- Häsky
Realisti- kirjoitti:
Keskipsksuus on Rfsu:n mukaan 10cm, eli 50% osuu siihen ja n. 25% alle ja loput 10 - 13cm väliin. Näin maailmassa. Suomessa 99% on 9 - 11cm paksuja.
Rfsu tekee aika tyhmästi, jos he tietäessään mulkun olevan keskimäärin 10 cm ympärykseltään, tekevät sille liki 11 sentin kortsuja.
Mutta koska RFSU on myöntänyt, että 10 cm keskipaksuutena ei pidä paikkaansa, he myös tietävät, että tekemänsä kortsut sopivat ja pysyvät sen oikean, noin 12 cm-ympäryksisen kullin kyydissä.
Asko se jaksaa kehitellä noita omia teorioitaan. Katsoisi Googlesta oikeat keskipaksuudet. Yhdessäkään tutkimuksessa ei mainita 10 sentin ohuista kullia keskipaksuiseksi. - Käytännönkokemus
Häsky kirjoitti:
Rfsu tekee aika tyhmästi, jos he tietäessään mulkun olevan keskimäärin 10 cm ympärykseltään, tekevät sille liki 11 sentin kortsuja.
Mutta koska RFSU on myöntänyt, että 10 cm keskipaksuutena ei pidä paikkaansa, he myös tietävät, että tekemänsä kortsut sopivat ja pysyvät sen oikean, noin 12 cm-ympäryksisen kullin kyydissä.
Asko se jaksaa kehitellä noita omia teorioitaan. Katsoisi Googlesta oikeat keskipaksuudet. Yhdessäkään tutkimuksessa ei mainita 10 sentin ohuista kullia keskipaksuiseksi.Ei Rfsu tee mitään liki 11cm ympärysmitan kortsuja eikä muutenkaan liian isoja 10cm keskiympärysmitta huomioiden. Pieni käyntivara siinä kortsussa pitää olla, muutenhan se puristaa ja ei sitä saa päälle. Rfsu tekee kortsut 9 - 13cm ympärysmitan kikkeleille. 12cm ja päälle on kyllä marginaaliryhmää Euroopassa. Kehoitan kaikkia kriittisyyteen kun mittaatte !
Itse tein testin ja laitoin Sultanin vaimoni tekopeniksen päälle, joka on mitoiltaan vain 9.8cm terskasts, 8cm terskan alta ja 9.2cm juuresta, ja hyvin pysyi. Kyseinen tekopenis on muovia, ei kumia, ja peniksen mallinen. Käyttöpituutta 13cm, kokonaispituus 19cm. Rullasin kondomin 13cm. Hyvin pysyi kun pikkuisen annoin emännälle alkulämpöä.
Mitä te siis höpäjättä? - Homo-nakkilasta
Käytännönkokemus kirjoitti:
Ei Rfsu tee mitään liki 11cm ympärysmitan kortsuja eikä muutenkaan liian isoja 10cm keskiympärysmitta huomioiden. Pieni käyntivara siinä kortsussa pitää olla, muutenhan se puristaa ja ei sitä saa päälle. Rfsu tekee kortsut 9 - 13cm ympärysmitan kikkeleille. 12cm ja päälle on kyllä marginaaliryhmää Euroopassa. Kehoitan kaikkia kriittisyyteen kun mittaatte !
Itse tein testin ja laitoin Sultanin vaimoni tekopeniksen päälle, joka on mitoiltaan vain 9.8cm terskasts, 8cm terskan alta ja 9.2cm juuresta, ja hyvin pysyi. Kyseinen tekopenis on muovia, ei kumia, ja peniksen mallinen. Käyttöpituutta 13cm, kokonaispituus 19cm. Rullasin kondomin 13cm. Hyvin pysyi kun pikkuisen annoin emännälle alkulämpöä.
Mitä te siis höpäjättä?Nyt veti hiljaiseksi.
- mitätönvehe
17 ympärystä löytyy Sonkajärveltä, kuka haluaa kaikki saa reisille
- Miehen_näkökulma
Vastineeksi voin kai mainita että huonoin pillu on taasen semmoinen lyhyt ja leveä mitä varmaa alottajallakin. Sitten vielä jos se on ns pussimallia että levenee heti suuaukon jälkeen niin ei hyvä. Ei saa mitään tuntumaa. Tavallisesti tämmöiset naiset on isoluisia ja lihaviakin.. Lantiopohjalihaksia ei ole, kalja maistuu ja meikkiä lyödään naamaan paksu kerros. Tukka värjätty vielä yleensä mustaksi ,puetaan mustaa paljon päälle joilla läskejä yritetään hämätä, pari "angsti" tatskaa ja tottakai YH. Lisäksi illan aikana saa kuulla pitkät vuodatukset mailman kamalimmasta ex miehestä joka on väkivaltainen juoppo yms. Yritän jatkossa välttää näitä, mut nämä kyseiset lajikkeet roikkuvat aina puntissani kiinni kun käyn joskus kapakissa.
- Isovittuiset-marginaalia
Tuo on totta. Tulee mieleen eräs Anu.
- Päällepanija
Niin ja yksi Pirjo. Jaa, yksi Tuula, ja Marja-Leena... on noita näemmä. Ei juuri eka panos jälkeen maistu. Mutta sporttinen naiset ne vasta koneita on!
- NAISENsuusta
Mun miehen penis on 16,8cm ympärys erektiossa ja pituus on tuo sama.Yhtä paksu kuin ranteeni.Ei ole minulla mikään iso vittu,se nyt vaan venyy ja joustaa,ei satu mutta täyttää hyvin.
- Nainen-hyvinkin
Millainen mulkku sulla itselläsi on?
- NAISENsuusta
(Miehen_näkökulma) ei sinussa kukaan roiku, mene muualle höpöttämään. Jep olen yh mutta en lihava, normaali vartalo 172cm pitkä ja F-kuppi,persettäkin on mutta en kuitenkaan mikään missi tai fitness mimmi. Vituttaa suunnattomasti, jos tänne joku nainen uskaltaa tulla jotain sanomaan.Heti on horo tai isovittu tjs,mutta se siitä
- Ristiriitaista
Olet yh ja miehesi penis on 16.8cm paksu?
- NAISENsuusta
Kyllä olen Yh ja seurustelen miehen kanssa, jonka penis on 16.8cm paksu.
Vai eikö yh.t saa seurustella? - Huomenta-homo
NAISENsuusta kirjoitti:
Vai eikö yh.t saa seurustella?Eihän se mikään sinun mies ole, ellei ole sormusta sormessa ja papin aamenella käyty. Homo sinä olet eli häxy.
- Anonyymi
NAISENsuusta kirjoitti:
Vai eikö yh.t saa seurustella?Ai millit on vaihtunu sentteihin
- Mikkoniska77atgmail.com
Keskiarvot on nyt on keltä ne mitattu, itselläkin 15,8 ympärysmitta ja pituus 18
- Olet-mielisairas-homo
Niin varmaan.
- sensaamitätilaa
Miehennäkökulmalle kerron,että vilkuile vaan peiliin ja mieti jos et muuta uskalla ottaa,kuin sen yhden onnettoman värjärin valomerkin aikaan.
Komealla ja kauniilla naisella tuppaa olemaan se ongelma,ettei näillä sankareilla sit seiso.Kovasti kohelletaan ja poistetaan jännitystä ja ahdistusta paukuilla ja pätemisellä.....mutta lurps......ja nolo olo on lopputulos. - Pakkksu
Ympärysmittaa on itselläkin 15cm ja iso nuppi vielä päälle:)
Pituutta 16.
Ja aina täällä riittää jengiä, joka ei ympärysmittoja usko. On se tietysti vaikea uskoo, kun oma on 10cm ympärysmitaltaan.- justiinsajoooo
Minä kyseenalaistaisin teidän mittauksia. Väitän myöskin, että tämä paksukalu on yksi ja sama tyyppi, joka yrittää muunnella totuutta. Hän kirjoittaa tuolta Nakkilan suunnalta.
- lukekaas-tämä
Joo, ne on nuo mitat kummallisuuksia monelle, jos ovat alle omien, niin uskotaan, jos yli , niin ei voi pitää paikkaansa.
Laitan tähän omanikin, uskokoon ken tykkää. Pit. Jämti 20 cm ja ympärys jämti 18cm että silleen.- Mulla-21x19-netissä
Joo saat sinä kusettaa mittoja miten haluat, mutta kukaan ei usko. Olisiko videota jossa mittaat munaasi, kun se voisi todistaa jotakin?
- isojapaksusenollapitää
"lukekaas-tämä" on oikeassa, kuka sitä omia mittojaan täällä valehtelis... miksi ihmeessä? Tietty miten sen kalunsa mittaa ja itseään huijaa, on tietty oma asiansa.. omaan nilkkaan vai sanoisko miehuutensa se kalahtaa tosi paikan tullessa.. eikö? Uskon, että joka mies osaa kalunsa mitata täydessä kovuudessa ja paksuudenkin.. ei tarvii insinööriä siihen?? Naisena sanoisin, että paksuus ja pituus on tärkeitä asioita, sanotte mitä sanotte! Mieluumin paksu ja hieman lyhyempi kuin ohut ja pitkä...
Ohkasella prinssinakilla vaiko kunnon HK sinisellä... kumman naiset ottaisitte mieluummin? Niinkuin yksi tuolla jo sanoi viisaasti, naisten vehkeet on tehty joustamaan.. Ei sitä kylmiltään kukaan mitään ryhmyrinuijaa sisäänsä ota!! Esileikki ja kosteus...siinä taikasanat. Omalla miehellä on sellaset 22cm/6cm paksu.. eli runsas 18 ympärysmittana ja hyvin mahtuu... sekä tuntuu ihanalta. - seksineuvos
isopaksuollapitää mittaapa se kunnon HK sinisen strategiset mitat ja yllätyt. Epäilen siksi tätä tarinaa miehesi mmulkun mittaamisesta, koska sanot kunnon HK sinistä täytyy olla ja miehesi mitat ovat sitä luokkaa, että perus HK jää pieneksi sen rinnalla.
En kerro uhallaankaan niitä lenkin mittoja. Googleta jos et jaksa mitata. TÄllä palstalla joskus oli tarkkaa mittaamista tästä makkarasta :D - isojapaksusenollapitää
Haha...se oli vertaus HK:n sininen ja prinssinakki...etkös tajunnut? En todellakaan ole mittaillut HKn sinistä, mutta oman kullan kalun olen... jotta pieneksi jää se makkarakin..
luulisin! Kiitos viestistä... ; ) Naiset varmaan hokas vertauksen....hmm
- toivossaeläjänainen
Kuulostaa kyllä siltä,että oli sitten Nakkilasta tai Vilkkilästä,sitä olis kiva kerran saada!
- Häsky
Pitäisköhän jo uskoa, että yli 13 sentin kulleja ei vaan voi olla? Kyllä Asko on niin vakuuttava. Eikä tietenkään yli 10 sentin paksuisia. Rouvan huulipunapuikon kokoinen dildokin sen todistaa. Ja siinä kortsu pysyy kuin liimalla. Lol
- Haistakaa-perse
Pitäisi se uskoa ja askot eikä muutkaan ei liity asiaan mitenkään. Mittavirheitä on ja kusetusta. Jollakin muka oli 18cm paksu kalu, joka on muute olutpullon ympärystä paksumpi. Huomaa että mt-ongelmat ja kusettaminen on yleistä. Mittavirheistä tuollaisia homon fantasioita ja kusetuksia ei voi uskoa.
- tämänkin-voi-lukea
Tämä sama nysämuna vois kans lopettaa sen ryyppäämisen ja koittaa mitata selvin päin sen kaljapullonsa ympäryksen.
Huvittavaa lukea näiden pienimunaisten katkeraa kitinää joka sinänsä on täysin ymmärrettävää, elää nyt koko elämänsä tuon haaroissa roikkuvan nahan palan kanssa, eikä sillä voi edes kunnolla kusta, aina tulee kengille. - Vitunko-väliä
tämänkin-voi-lukea kirjoitti:
Tämä sama nysämuna vois kans lopettaa sen ryyppäämisen ja koittaa mitata selvin päin sen kaljapullonsa ympäryksen.
Huvittavaa lukea näiden pienimunaisten katkeraa kitinää joka sinänsä on täysin ymmärrettävää, elää nyt koko elämänsä tuon haaroissa roikkuvan nahan palan kanssa, eikä sillä voi edes kunnolla kusta, aina tulee kengille.Se on ihan sama mittaako umpikännissä vai vesiselvänä, mutta olutpullon ympärys on joku 16cm.
- mä-kirjoitin-jo
Vitunko-väliä kirjoitti:
Se on ihan sama mittaako umpikännissä vai vesiselvänä, mutta olutpullon ympärys on joku 16cm.
Mittaa selvin päin. SELVIN PÄIN.
- jakita
Paksu on tietysti ihana naisille, koska se nyt vaan on fakta, että sieltä pillusta tulee jopa ihmisiä, joten sitä nyt ei varsinaisesti edes nussimiseen ole ensisijaisesti tarkoitettukaan, vaan lähinnä porsimiseen. Evoluutio on joutunut hakemaan jonkinmoista kompromissia tuohon, eli antaan puristusta lähinnä juuri sen verran, että mies kykenee ejakuloimaan. Muuten se olisi varmasti vieläkin löysempi, jos ei tuota olisi huomioitu evoluutiossa. Miehiä ei siis voi syyttää, sen paremmin kuin naisiakaan. Evoluutio on laskenut, että kohtuullisen kokoinen kalu on toimintavarmempi kuin tosi iso, joka ottaa jo ylettömän määrän verta toimiakseen, kun evoluutio on laskenut, että se sama siemen-neste tulee kyllä ulos pinemmästäkin kalusta, joten miksi luoda ylettämän suuri penis? Siks meillä on niin pienet, mutta ei sekään miesten vika ole..Evoluutio päätti, että näin on paras lisääntymisen kannalta.
- MeilläMeneeHyvin
Totta, aasialaiset on evoluution kärjessä pienimmillä peniksillään ja suurimmalla ÄO:lla. Onneksi suomalaiset on sentäs ruotsalaisia ja jenkkejä edellä.
- Maketa
Äläpä homo tyttöile. Vaikka sulla on äitisi mekko päällä taas, et ole nainen, vaan mielisairas homo!
- gfgf65656
Nuorilla naisilla on kireemmät ja neitsyillä,vanhoilla ja monesti synnyttäneillä löysät paikat.Luulen taasen ,että kun nainen taasen vanhenee niin kirenee??
- PieniNainenn
Entiselläni oli tuon kokoinen, ja itselleni aivan liian iso, en sanut nautintoa. Vaihdoin hiukan pienempään, ja alkoi taas silmät pyörimään päässä.
Ja usein isolla varustetut ovat sängyssä huonoja, itsekkäitä.
Ranteen paksuisia on ollut n. 4 tai 5/50, yksi sitäkin isompi.
Ja isoilla on kyllä ollut uskollisin ja innokkain seisokki, eli ei pidä paikkaansa tuo etteivät seisoisi. Ainoa haittapuoli on se, että verenkierto yläpäästä heikkenee samalla, sen näkee jo ilmeestä... ;) <3- Homoooooooo
Homo taas tyttöilee. Pienen naiseen ranne on 10cm ympärykseltään, niin ei ihme kun ranteen paksuista on ollut tarjolla. Huomaa että hullulla viiraa näin sylsyllä.
- Häsky
Homoooooooo kirjoitti:
Homo taas tyttöilee. Pienen naiseen ranne on 10cm ympärykseltään, niin ei ihme kun ranteen paksuista on ollut tarjolla. Huomaa että hullulla viiraa näin sylsyllä.
Sormi on noin kymmenen senttimetriä paksu ja sinun kulli tietenkin. Ei ranne.
- Muurari-
Häsky kirjoitti:
Sormi on noin kymmenen senttimetriä paksu ja sinun kulli tietenkin. Ei ranne.
Olen iso mies ja isot kädet, hansikas kokoa 12. Hetkinen, mittaan kohta sormeni: keskisormeni ympärys tyvestä 7.2cm ja pituus 9.5cm.
- Häsky
Muurari- kirjoitti:
Olen iso mies ja isot kädet, hansikas kokoa 12. Hetkinen, mittaan kohta sormeni: keskisormeni ympärys tyvestä 7.2cm ja pituus 9.5cm.
Eli saman kokoinen kuin kullisi? Voisi se olla pienempikin, mutta silloin se olisi enemmänkin klitoris.
- PieniNainen_
Homoooooooo kirjoitti:
Juuei. Jätetään tämä kokokeskustelu kokonaan teille miehille, kun näytätte siitä noin intohimoissanne tykkäävän.
- Et-ole-nainen
PieniNainen_ kirjoitti:
Juuei. Jätetään tämä kokokeskustelu kokonaan teille miehille, kun näytätte siitä noin intohimoissanne tykkäävän.
Kiitä tuota tyttöilevää homo-häxyä. Hän tämän palstan on tyttöilyt pilalle. Ketään ei naiseksi enää uskota, kun tuo yksi homo on leikkinyt liikaa tyttöä yrittäessään saada keskikokoa teoriassa isommaksi.
- Joni1122
Multa löytyy 16cm pitkä ja noin 14cm ympärysmitaltaan.
Riittäiskö jollekin? :) - Noin-10cm
Siitä riittää naapurin mansikillekin. Mulla on kans NOIN 15cm paksu.
- Häsky
Jos sinulla on kymmenen sentin ohuinen pilli, eihän se sitä tarkoita, että kaikilla muillakin on.
- Hohhomohohhoo
Rfsu:n mukaan 10cm on keskipaksuus eli 9 - 11cm on enimmällä.
- Paljon-vehkeitä-mitannut
Ei 10cm paksu ole mikään pilli, se on normaali.
Paljon-vehkeitä-mitannut kirjoitti:
10 -sentin paksuinen on harvinainen. Yhtä harvinainen kuin 15 cm paksu. Näyttäkääpä minulle edes yksi tutkimus, jossa olisi saatu keskipaksuudeksi 10 senttiä!
Tiedän. Ette te näytä. Olen sellaista itsekin etsiskellyt kovasti, mutta yhtään tutkimusta ei ole löytynyt sitä lukemaa tukemaan.
Asko tarjoilee RFSUn yhtä lausetta, mutta ei pyynnöstä huolimatta kerro, mistä RFSU on tuollaisen lukeman saanut, ja miksi he valmistavat siihen käymättömiä kumeja.
Kumin pitää aina olla ympärykseltään kalua pienempi. Siinä ei käyntivaraa saa olla. Muuten se on ekalla ulosvedolla pillun perukoilla.- En-ole-hinaaja
h-x kirjoitti:
10 -sentin paksuinen on harvinainen. Yhtä harvinainen kuin 15 cm paksu. Näyttäkääpä minulle edes yksi tutkimus, jossa olisi saatu keskipaksuudeksi 10 senttiä!
Tiedän. Ette te näytä. Olen sellaista itsekin etsiskellyt kovasti, mutta yhtään tutkimusta ei ole löytynyt sitä lukemaa tukemaan.
Asko tarjoilee RFSUn yhtä lausetta, mutta ei pyynnöstä huolimatta kerro, mistä RFSU on tuollaisen lukeman saanut, ja miksi he valmistavat siihen käymättömiä kumeja.
Kumin pitää aina olla ympärykseltään kalua pienempi. Siinä ei käyntivaraa saa olla. Muuten se on ekalla ulosvedolla pillun perukoilla.Rfsu teke 10cm paksuun kulliin juuri sopivia kortsuja. 10cm on keskipsksuus ja lähde on Rfsu eli miljardien otanta. Kiinassa kulli on 9cm paksu, Suomessa 10cm ja Ranskassa 11cm.
- Häsky
En-ole-hinaaja kirjoitti:
Rfsu teke 10cm paksuun kulliin juuri sopivia kortsuja. 10cm on keskipsksuus ja lähde on Rfsu eli miljardien otanta. Kiinassa kulli on 9cm paksu, Suomessa 10cm ja Ranskassa 11cm.
Onhan sinulla luuloihisi jotain näyttöä?
- hepohirnaa
Paljon-vehkeitä-mitannut kirjoitti:
taitaa hevosella olla se 10 cm paksu
- mahtimelaon
Käytännönkokemus
30.10.2015 8:15
Häsky kirjoitti:
........................................
Ei Rfsu tee mitään liki 11cm ympärysmitan kortsuja eikä muutenkaan liian isoja 10cm keskiympärysmitta huomioiden. Pieni käyntivara siinä kortsussa pitää olla, muutenhan se puristaa ja ei sitä saa päälle. Rfsu tekee kortsut 9 - 13cm ympärysmitan kikkeleille. 12cm ja päälle on kyllä marginaaliryhmää Euroopassa. Kehoitan kaikkia kriittisyyteen kun mittaatte !
Mitä te siis höpäjättä?
Eli sulla on pienempi kuin vaimosi sauva? :)
Kai se pysyy jos vaan pikkuisen antaa alkulämpöä, olisit antanut kunnolla.. Mulla on mallia "papinkulli" ;) ja huonoja vittuja ei ole olemassakaan....tai en ole semmoseen törmännyt
- Rulli
Täåmä jutustelun aihe on junttien, ja idioottien höpinää, niin kuin naiset välittäisivär miehen kalun koosta tai ulkonäöstä. Sellaista asioista naiset eivät ensisijaisesti välitän laisinkaan, vaan miehen antamasta turvallisuudesta, itsevarmuudesta ja älykkyydestä. Onttopää ei naisia kiinnosta, vaikka olisi minkä näköinen. Onttopää saattaa kiinnostaa, jos hän luottaa itseensä, ei muuten. Mies ja nainen ovat erilaisia. Mies katsoo minkä näköinen nainen on ja nainen milainen mies on. Miehet tahtovat määrää ja naiset tahtovat laatua, vaikka löytävät itsellensä urpon. Se johtuu siitä. että monet miehet eivät kilpaile naisista, heille riittää yksi vaimo, ja hyvä niin. Naiset eivät ole kaiken kukkura ihmisten ihon päällä, on paljon muutakin, kuten kuinka tehdä pahaa toisille, ja korottaa itseänsä.
- turhasyyllistääketään
Kyllä kullin pitää yltää kohtuun asti. Raskaaksi tulemisen mahdollisuudet paranevat huomattavasti. Pillu on siitä ihme värkki, että se sopeutuu/joustaa tarpeen mukaan. Edellytyksenä nautinnolle on tietenkin hyvät lantionpohjalihakset, jotka tuovat nautinnon myös meille miehille...Treenausta, treenausta!
- Vedä-kouraan-vain
Ai että kohtuun pitää yltää? Tutustu naisen anatomiaan ja käy vaikka huorissa , niin saat sinäkin edes kerran elämässä. Kohtuun kun mulkun tuikkaa, niin se käy kipeää. Harrastaisi sinun ei pidä ketään saattaa, koska siittäjäsi jo teki virheen aikoinaan.
- Nora-varma
Miks pitäis tulla raskaaksi? Kiva se on nussia muuten vaan, mutta teillä luusereilla varmaan kova kiire olis saada joku tiineeksi jos joskus pillua saisitte. Onneksi ette saa, nii vältytään vahingoilta. Ei se mulkun koko kyllä raskautumiseen vaikuta, ellei ole liian iso.
- Häsky
Tuo on uutta. Isolla munalla ei saa naista raskaaksi. Onkohan isosta muutakin riesaa?
- pikkupakssu
Koko ajan vedotaan johonkin tutkimukseen, että ei voi olla 15cm ympärysmittaa ja läpäläpälpä.
Menkää ja ottaakaa selvää, jos oma ei ole tuota 10cm edes.
Sama kun lähtis aamulla lumitöihin ihan vaan siksi, koska kalenterin mukaan on talvi. - keskikokkoinen15
http://alastonsuomi.com/Jocks71/images
Kuvat mun keskikokoisesta. Ympärysmittaa on 15cm. Kuvia pyydetty todistukseski.Kyllä tuon kateelliset kohta haukkuvat väärin kuvatuksi ja perseestä (komea peppu sulla muuten) mitatuksi. Askolle kavereineen kun ainoa oikea kullimitta on 13/10. Paksumpia ei ole.
Paksulta tuo kullisi tosiaan näyttääkin. Jos kumeja käytät, mitä kokoa? Normaalipaksuiselle, eli noin 12 cm, tarkoitetut kumit puristaa varmaan ankarasti.- Very-massive-cock
Mikäs on mittanauhan mittasuhde? Ettei olisi 1 : 07? Jotain tuossa 2 ja 3 välissä lukee :) vaikuttaa normaalilta 13 x 10cm kalulta. Itselläni on 17 x 12 ja on minulla isompi.
- keskikokkoinen15
Tietenkin mittanauhan mittasuhde on... siis mitä... Kaikkea se kateus saa aikaan:)
- keskikokkoinen15
h-x kirjoitti:
Kyllä tuon kateelliset kohta haukkuvat väärin kuvatuksi ja perseestä (komea peppu sulla muuten) mitatuksi. Askolle kavereineen kun ainoa oikea kullimitta on 13/10. Paksumpia ei ole.
Paksulta tuo kullisi tosiaan näyttääkin. Jos kumeja käytät, mitä kokoa? Normaalipaksuiselle, eli noin 12 cm, tarkoitetut kumit puristaa varmaan ankarasti.Joskus on sattunut jostain löytämään vähän paksummille tarkoitettuja kumeja.
Parisuhteessa kumit harvemmin käytössä, muualla kumi jos vaaditaan. - Timperi-
keskikokkoinen15 kirjoitti:
Tietenkin mittanauhan mittasuhde on... siis mitä... Kaikkea se kateus saa aikaan:)
Tuo on joku lasten leikkimitta tai mikä lie messuilta saatu avaimenperä. Pitääpä perehtyä tuohon kuvankin ehtii. Jokatapauksessa isi kulli siinä on. Joku 214 x 11cm, ellei kuva vääristä.
Timperi- kirjoitti:
Tuo on joku lasten leikkimitta tai mikä lie messuilta saatu avaimenperä. Pitääpä perehtyä tuohon kuvankin ehtii. Jokatapauksessa isi kulli siinä on. Joku 214 x 11cm, ellei kuva vääristä.
Tämä on niin parasta :D
Asko kitisee leikkimitoista kun näkee ison kullin. Voi vittu että se on spede.
Heti eilen osasin kertoa kommentit, mitä tuo kulli saa.
Kerropa Asko nyt, että onko tuollainen siis keskikokoinen kulli. Eli tuollainen löytyy lähes jokaisen miehen housuista? Vittuakos sitten kitiset, että kaikilla on pieni kulli jos tuollainen on jokaisella. Olet kateellinen kynäkulli ja itse sen taas todistit. Spede!!!- Analyytikko-
h-x kirjoitti:
Tämä on niin parasta :D
Asko kitisee leikkimitoista kun näkee ison kullin. Voi vittu että se on spede.
Heti eilen osasin kertoa kommentit, mitä tuo kulli saa.
Kerropa Asko nyt, että onko tuollainen siis keskikokoinen kulli. Eli tuollainen löytyy lähes jokaisen miehen housuista? Vittuakos sitten kitiset, että kaikilla on pieni kulli jos tuollainen on jokaisella. Olet kateellinen kynäkulli ja itse sen taas todistit. Spede!!!Kuvan kulli on iso 15 X 13cm kulli.
- Analyytikko
Analyytikko- kirjoitti:
Kuvan kulli on iso 15 X 13cm kulli.
Huomasin tuossa kuvan mulkusta, että siinä on joku nyrjähtymä tai kasvain. Onko kyrvän omistaja kaatunut mulkun stondatessa ja siitä tuo vaurio, vai onko kyseessä tuumori?
- Häsky
Analyytikko- kirjoitti:
Kuvan kulli on iso 15 X 13cm kulli.
Olet sokea. Mutta et ihan niin sokea kuin tuo yksi, joka tarjosi tuota pieneksi 13/10- kulliksi
- Tarkkasilmäinen
Häsky kirjoitti:
Olet sokea. Mutta et ihan niin sokea kuin tuo yksi, joka tarjosi tuota pieneksi 13/10- kulliksi
Tuo mittanauha millä tuo mulkku on mitattu, on 1.5m pitkä avaimenperämittanauha. Mittanauhan leveys on joku 5mm.
Tarkkasilmäinen kirjoitti:
Tuo mittanauha millä tuo mulkku on mitattu, on 1.5m pitkä avaimenperämittanauha. Mittanauhan leveys on joku 5mm.
Onko siinä kuitenkin sentti noin senttimetrin?
Oliko tuo viimeinen vetosi? Ottaako sieluun, kun joillain on ihan oikeasti iso kulli? Ei se oma siitä kasva, vaikka toisten kulleja yrittää dissata. Iso on iso ja pieni on pieni, kuten hyvin tiedät.- Painu-homo-helvetiin
h-x kirjoitti:
Onko siinä kuitenkin sentti noin senttimetrin?
Oliko tuo viimeinen vetosi? Ottaako sieluun, kun joillain on ihan oikeasti iso kulli? Ei se oma siitä kasva, vaikka toisten kulleja yrittää dissata. Iso on iso ja pieni on pieni, kuten hyvin tiedät.Kyllä se ihmisiä vituttaa kun runkkareiden pitää tehdä mitä vain vilunkia, jotta kulkunsa saa isommaksi ja pääsee märisemään, ettei keskikoko ole 13.5 X 10. Tuo kuvan mittanauha on 7mm leveä ja mittanauhan mittasuhteet on 1: O,7. Homo-Häxy ihan kiimassa tuonkin kuvan laittanut.
- Häsky
Painu-homo-helvetiin kirjoitti:
Kyllä se ihmisiä vituttaa kun runkkareiden pitää tehdä mitä vain vilunkia, jotta kulkunsa saa isommaksi ja pääsee märisemään, ettei keskikoko ole 13.5 X 10. Tuo kuvan mittanauha on 7mm leveä ja mittanauhan mittasuhteet on 1: O,7. Homo-Häxy ihan kiimassa tuonkin kuvan laittanut.
Kun asia loppuu, homottelusta saa voimaa, spede.
Sinua vituttaa muiden omaasi isommat kullit. Se on ongelmasi. - Homooooohohhoo
Häsky kirjoitti:
Kun asia loppuu, homottelusta saa voimaa, spede.
Sinua vituttaa muiden omaasi isommat kullit. Se on ongelmasi.Sinä homo toivot vain että jotakin vituttaisu toisten isommat mulkut. Olet mielisairas, joten ajattelutapasi ymmärtää :)
- älä_huoli
Kuvaustemppuja taas. Ohut energiajuomatölkki kalun alapuolella, osittain takana ja laajiksella kuvattuna. Etualan kulli korostuu aivan suhteettomasti.
Näyttäisi kuitenkin olevan hieman keskitasoa isompi, sanoisin 15/13.
Mutta hyvä on pylly, sitä ei voi kieltää. - keskikokkoinen15
Kuvaustemppuja?:) Kun en muutakaan enään keskinyt ja joo,
kännykkäkameran laajis todellakin käytössä:)
Ihan hauskaa, kuinka monelle se onkaan tärkeää pyrkiä todistelemaan, millä kaikilla konsteilla tässä yritetään huijata;)Palstan Asko kertoi ottaneensa sinuun yhteyttä AS:en kautta. Minä vähän epäilen sitä ;)
Hän myös kertoi minun laittaneen nuo kuvat tänne. Ihan kuin se asia olisi tuota kullia pienentänyt.
Kirjoitin jo ensimmäisen postisi jälkeen, millaisia kommentteja tulet saamaan. Joku epäili kaluasi pieneksi 13/10-malliksi. Joku normaalia "pikkuisen" isommaksi 15/12-malliksi.
Se on palstan parasta antia, kun pienen munan omistajat yrittävät kaikkia samaan (pieneen) muottiin.
Kondomissa pitää kuulemma olla käyntivaraa sen pukemisen helpottamiseksi. Sinä tarvitset aika ison kumin, että tuo Askon määre täyttyisi :D
(Asko on yleisnimi kaikille pienen kullin omistajille, jotka kieltävät pientä isompien olemassaolon mitä omituisimmin perustein)- Mutta-kun
Nykyaikana kuvamuokkaus on niin helppoa, yhtä helppoa kun kusiletkunsa kuvien lähettely.
- Keskikokoinen15
h-x kirjoitti:
Palstan Asko kertoi ottaneensa sinuun yhteyttä AS:en kautta. Minä vähän epäilen sitä ;)
Hän myös kertoi minun laittaneen nuo kuvat tänne. Ihan kuin se asia olisi tuota kullia pienentänyt.
Kirjoitin jo ensimmäisen postisi jälkeen, millaisia kommentteja tulet saamaan. Joku epäili kaluasi pieneksi 13/10-malliksi. Joku normaalia "pikkuisen" isommaksi 15/12-malliksi.
Se on palstan parasta antia, kun pienen munan omistajat yrittävät kaikkia samaan (pieneen) muottiin.
Kondomissa pitää kuulemma olla käyntivaraa sen pukemisen helpottamiseksi. Sinä tarvitset aika ison kumin, että tuo Askon määre täyttyisi :D
(Asko on yleisnimi kaikille pienen kullin omistajille, jotka kieltävät pientä isompien olemassaolon mitä omituisimmin perustein)Miksi sinä vitun homo olet kaapannut mulkkuni kuvia ja keskustelet muka kanssani? Olet tehnyt identiteettivarkauden. Voi vitun homo!
- Häsky
Keskikokoinen15 kirjoitti:
Miksi sinä vitun homo olet kaapannut mulkkuni kuvia ja keskustelet muka kanssani? Olet tehnyt identiteettivarkauden. Voi vitun homo!
Mikä ilmestys sinä olet?
Jos esiintyy toisena, olisi edes yritettävä kirjoittaa feikkinikki oikein.
Kuvanmuokkaus on tosiaan helppoa. Mutta harvoin isokullinen viitsii sitä tehdä kun ei oo tarvis.
Tuosta homottelusta aina tietää, että asia loppuu. Miten ihmeessä joku voi saada verenpaineensa nousemaan toisen isosta kullista? On maailmassa isompiakin kuin tuo keskikokkoisen peli. On teillä, palstan askot paljon hommaa :D - Sinua-vihataan
Häsky kirjoitti:
Mikä ilmestys sinä olet?
Jos esiintyy toisena, olisi edes yritettävä kirjoittaa feikkinikki oikein.
Kuvanmuokkaus on tosiaan helppoa. Mutta harvoin isokullinen viitsii sitä tehdä kun ei oo tarvis.
Tuosta homottelusta aina tietää, että asia loppuu. Miten ihmeessä joku voi saada verenpaineensa nousemaan toisen isosta kullista? On maailmassa isompiakin kuin tuo keskikokkoisen peli. On teillä, palstan askot paljon hommaa :DKenen verenpaine toisen kullista nousee? Ja nouseeko se? Sinun vitun homon persemittatulokset ja pelleily muina esiintyen verenpainetta nostaa jos joku, mutta eiköhän sinulle homohullulle naureta enempikin :) Arvaa saisitko turpiin jos tulisit esiin?
Sinua-vihataan kirjoitti:
Kenen verenpaine toisen kullista nousee? Ja nouseeko se? Sinun vitun homon persemittatulokset ja pelleily muina esiintyen verenpainetta nostaa jos joku, mutta eiköhän sinulle homohullulle naureta enempikin :) Arvaa saisitko turpiin jos tulisit esiin?
Ei sinua ainakaan näytä naurattavan, kun kohkaat tuolla lailla. Epeli. Verenpaineesi ei nouse, mutta turpiin olisit valmis vetämään?
Taisi sittenkin nousta. On se hyvä, että edes joku nousee. Yleensä ylipainoisilla on huono potenssi ja se yhdistettynä pikkuiseen ohueen kulliin, on pettämätön yhdistelmä. Sillä ei petetä :D
Käypäs nyt jääkaapista täysmaitoa munkkien kanssa, niin rauhoitut.- Haista-kyrpä
h-x kirjoitti:
Ei sinua ainakaan näytä naurattavan, kun kohkaat tuolla lailla. Epeli. Verenpaineesi ei nouse, mutta turpiin olisit valmis vetämään?
Taisi sittenkin nousta. On se hyvä, että edes joku nousee. Yleensä ylipainoisilla on huono potenssi ja se yhdistettynä pikkuiseen ohueen kulliin, on pettämätön yhdistelmä. Sillä ei petetä :D
Käypäs nyt jääkaapista täysmaitoa munkkien kanssa, niin rauhoitut.Kyllä sinä homo olet tämän palstan vihan ja naurun aihe :) voi vitun homoämmä :) muahahhaaahhhahhahhhohhohhoohhhahhahhahahaaaaahhahahaaaahahahahahahahhahahaaoajohhohhohhoohhohhahahhahhahhahahaha
Haista-kyrpä kirjoitti:
Kyllä sinä homo olet tämän palstan vihan ja naurun aihe :) voi vitun homoämmä :) muahahhaaahhhahhahhhohhohhoohhhahhahhahahaaaaahhahahaaaahahahahahahahhahahaaoajohhohhohhoohhohhahahhahhahhahahaha
Kitinää, kitinää. Hiertääkö pieni muna?
- Muahahhahohhooo
h-x kirjoitti:
Kitinää, kitinää. Hiertääkö pieni muna?
Sun persettäshän se muna hiertää ;) Pieni muna, jonka haluat uskoa olevan isompi kuin on. Vitun horoperseisen homo, hohhohhoohhhhahhaaa, muahaahhaaahhaaa
Muahahhahohhooo kirjoitti:
Sun persettäshän se muna hiertää ;) Pieni muna, jonka haluat uskoa olevan isompi kuin on. Vitun horoperseisen homo, hohhohhoohhhhahhaaa, muahaahhaaahhaaa
Sinun munallesi parsineulan silmäkin on horo.
- mikolat
14,5 paksuuta on sen veran että sopii just verssapaperi rullan sisään.
- RrrrrrrrrRrRRrf
Naiset pitää paksusta munasta, on tullut todettua useita kertoja elämän varrella. Pituudesta viis kunhan paksu, iso terska sekä hyvä seisokki nainen hihkuu riemusta. Niin teki eräs kaunis Espanjatar Malagan yössä, verratessaan patukkani paksuutta oman ranteensa paksuuteen, tyttö pudisteli päätään. Joten olkaa härskyt hiljaa kun ette mitään tiedä kuitenkaan.
Olen niitä harvoja, jotka tietävät ja myöntävät muitakin kokoja olevan kuin Askon jumalansanana pitämä 13/10.
- Keskikokkoinen15
Hyvää iltaa.
Kyllä se vaan toisten miesten kalun koko vaan aina kiinnostaa. Isompi ja paksumpi on voimakkaampi ja sillä saa valtaa.
Tällä palstallakin näköjään jopa;) - Anonyymi
Toi paksuus mutta pidempi 🍆 eipä siitä ole kun haittaa kun on iso, ei kukaan kestä sitä 😰
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135203
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603168- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461868- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608