Itse tykkään risteytysponeista, mutta en välttämättä niitä hirmuisesti "tekisi".
Nykyään kuitenkin kaikki eivät halua risteytystä, vaikka niissä ei mitään vikaa olekkaan!!. Kannattaa siis miettiä, jos risteyttää kaksi rotua, että onko varmasti joku joka haluaa risteytyksen!.
Toivottavasti en nyt loukkanut ketään (edes hevosia), mutta halusin vain ilmaista oman mielipiteeni!!
Mitä mieltä risteytyksistä??
4
775
Vastaukset
- zaija
Minä todellakin tykkään risteytyksistä. Tietysti on ymmärrettävää, etteivät kaikki niistä pidä.
Itse omistan lv/nf risteytyksen. Kerrassaan mainio hevonen. Ei ehkä rakenteeltaan mikään täysi kymppi, mutta ei kummiskaan mikään huono. Perinyt lämppärin mahtavan ja kauniin ravin. Ei kuitenkaan levitä. Käynti ja laukka myöskin hyviä. Hevonen on vasta nuori, mutta tulevaisuudessa meinataan kisata joko koulua tai kenttää.
Jahka saamme joskus haalattua oman paikan meinaan tammani varsottaa. Olen suunnitellut astuttavani sen jollain pienellä pv tai arabiorilla. Tietenkin joku rupeaa älisemään, että onko siinä mitään järkeä. Vastaukseni; on. Ei sitä ikinä tiedä miten laadukkaan ratsun siitä saa. Tai sitten ei.
Tarkoitukseni on myöskin itse pitää mahdollisesti tuleva varsa. Vaikka eihä sitä koskaan tiedä jos joku sattuisi haluamaan laadukkaan harrastehevosen tai peräti kisoihin soveltuvan ratsun.- Satu
Tykkään risteytyksistä!
Hoidankin yhtä, arabi/welsh.
Siro rakenteinen, mutta tosi hyvä esteissä.. *huokaa* Niin, jos oman hevosen saisin, voisin kyllä mielelläni risteytyksen ottaa. :) - Daisyn hoitaja
Mäkin tykkään risteytyksistä! ei niissä mitään vikaa oo! Hoidan ite yhtä risteytysponitammaa.
- Thiru
Itse henkilökohtaisesti pidän risteytyksistä. Ne ovat oikeastaan aina erillaisia, todellisia persoonia. Kaikenlaisiin risteytyksiin on tullut törmättyä! :]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152081Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631425Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061409Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681245Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51212Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311027En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521016Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell56994- 47991
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti335973