Aihe

Mitä mieltä risteytyksistä??

-ruuSu-

Itse tykkään risteytysponeista, mutta en välttämättä niitä hirmuisesti "tekisi".

Nykyään kuitenkin kaikki eivät halua risteytystä, vaikka niissä ei mitään vikaa olekkaan!!. Kannattaa siis miettiä, jos risteyttää kaksi rotua, että onko varmasti joku joka haluaa risteytyksen!.

Toivottavasti en nyt loukkanut ketään (edes hevosia), mutta halusin vain ilmaista oman mielipiteeni!!

4

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zaija

Minä todellakin tykkään risteytyksistä. Tietysti on ymmärrettävää, etteivät kaikki niistä pidä.

Itse omistan lv/nf risteytyksen. Kerrassaan mainio hevonen. Ei ehkä rakenteeltaan mikään täysi kymppi, mutta ei kummiskaan mikään huono. Perinyt lämppärin mahtavan ja kauniin ravin. Ei kuitenkaan levitä. Käynti ja laukka myöskin hyviä. Hevonen on vasta nuori, mutta tulevaisuudessa meinataan kisata joko koulua tai kenttää.

Jahka saamme joskus haalattua oman paikan meinaan tammani varsottaa. Olen suunnitellut astuttavani sen jollain pienellä pv tai arabiorilla. Tietenkin joku rupeaa älisemään, että onko siinä mitään järkeä. Vastaukseni; on. Ei sitä ikinä tiedä miten laadukkaan ratsun siitä saa. Tai sitten ei.

Tarkoitukseni on myöskin itse pitää mahdollisesti tuleva varsa. Vaikka eihä sitä koskaan tiedä jos joku sattuisi haluamaan laadukkaan harrastehevosen tai peräti kisoihin soveltuvan ratsun.

• Satu

Tykkään risteytyksistä!
        Hoidankin yhtä, arabi/welsh.
        Siro rakenteinen, mutta tosi hyvä esteissä.. *huokaa* Niin, jos oman hevosen saisin, voisin kyllä mielelläni risteytyksen ottaa. :)

• Daisyn hoitaja

Mäkin tykkään risteytyksistä! ei niissä mitään vikaa oo! Hoidan ite yhtä risteytysponitammaa.

• Thiru

Itse henkilökohtaisesti pidän risteytyksistä. Ne ovat oikeastaan aina erillaisia, todellisia persoonia. Kaikenlaisiin risteytyksiin on tullut törmättyä! :]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      280
      20476
    2. Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans
      Kadonneet ihmiset
      171
      16480
    3. Sofia sai 2000 e sukset ja Stefan joutui lainaamaan rahaa ruokaan

Sofia sai Stefanilta 2000 e sukset ja Stefan joutui tämän jälkeen lainaamaan kaverilta rahaa ruokaan. Aika hurjaa menoa. Jos Martina olisi tiennyt,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      304
      12838
    4. Poliisi vaati Niko Ranta-ahoa vangittavaksi

uudesta huumerikoksesta. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007734511.html
      Kotimaiset julkkisjuorut
      312
      10444
    5. Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.

Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel
      Maailman menoa
      676
      10357