Mitä mieltä risteytyksistä??

-ruuSu-

Itse tykkään risteytysponeista, mutta en välttämättä niitä hirmuisesti "tekisi".

Nykyään kuitenkin kaikki eivät halua risteytystä, vaikka niissä ei mitään vikaa olekkaan!!. Kannattaa siis miettiä, jos risteyttää kaksi rotua, että onko varmasti joku joka haluaa risteytyksen!.

Toivottavasti en nyt loukkanut ketään (edes hevosia), mutta halusin vain ilmaista oman mielipiteeni!!

4

720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zaija

Minä todellakin tykkään risteytyksistä. Tietysti on ymmärrettävää, etteivät kaikki niistä pidä.

Itse omistan lv/nf risteytyksen. Kerrassaan mainio hevonen. Ei ehkä rakenteeltaan mikään täysi kymppi, mutta ei kummiskaan mikään huono. Perinyt lämppärin mahtavan ja kauniin ravin. Ei kuitenkaan levitä. Käynti ja laukka myöskin hyviä. Hevonen on vasta nuori, mutta tulevaisuudessa meinataan kisata joko koulua tai kenttää.

Jahka saamme joskus haalattua oman paikan meinaan tammani varsottaa. Olen suunnitellut astuttavani sen jollain pienellä pv tai arabiorilla. Tietenkin joku rupeaa älisemään, että onko siinä mitään järkeä. Vastaukseni; on. Ei sitä ikinä tiedä miten laadukkaan ratsun siitä saa. Tai sitten ei.

Tarkoitukseni on myöskin itse pitää mahdollisesti tuleva varsa. Vaikka eihä sitä koskaan tiedä jos joku sattuisi haluamaan laadukkaan harrastehevosen tai peräti kisoihin soveltuvan ratsun.

• Satu

Tykkään risteytyksistä!
        Hoidankin yhtä, arabi/welsh.
        Siro rakenteinen, mutta tosi hyvä esteissä.. *huokaa* Niin, jos oman hevosen saisin, voisin kyllä mielelläni risteytyksen ottaa. :)

• Daisyn hoitaja

Mäkin tykkään risteytyksistä! ei niissä mitään vikaa oo! Hoidan ite yhtä risteytysponitammaa.

• Thiru

Itse henkilökohtaisesti pidän risteytyksistä. Ne ovat oikeastaan aina erillaisia, todellisia persoonia. Kaikenlaisiin risteytyksiin on tullut törmättyä! :]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      46
      4199
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      8
      4115
    3. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      40
      3338
    4. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      84
      3313
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      14
      3137
    6. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      164
      2850
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      4
      2440
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2439
    9. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      51
      2186
    10. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1878
    Aihe