Mitä teen?

Niinhyvääpuuta

Kohta 21-vuotias neitsyt nainen. :000000 olen siis nyt 20 koht 21

101

439

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhnfghfhfg

      Onko tuo ongelma sinulle? Anna pillua jollekkin vaikka tuntemattomalle jos haluat neitsyydestä eroon tai sitten odotat sitä oikeaa ja menetät neitsyytesi rakastamasi ihmisen kanssa. Olet nuori vielä joten ei sinulla pitäisi olla mitään ongelmia neitsyyden kanssa. Miksi kiirehtiä kun aikaa on. Mutta varmasti moni mies panee sinua jos sitä haluat.

    • Niinhyvääpuuta

      Hitto, haluisin kyl yhden miehen lopuniäkseni saman. Ei varmaan onnistu, ku ei ihmisii kiinnosta vissiin niin paljon sitoutuminen vaan mahollisimman monien paneminen. Oon toki tän tilanteeni takia aatellut eka meneväni naimisiin ennen ku mitään, mutta vähänkö myöhästä löytää ketään ennen 30 v en haluu olla mikään 30 v neitsyt, aattelin että silleen ois hyvä että oisin seurustellut jonkun kanssa ainakin vuoden ja sitten mennyt naimisiin.. Tuntuu vaan, et menee vaikeeks

    • Aloittajis

      Mitä kirjotin tohon 26selle pitkän viestin eiks se tullutkaan eikai se yli 4000 viestiä nyt kuitenkaan ollut läheskään, vai pitääks tota klikkaa tai jtn et näkyy loputkin mulla ei toiminu ainakaan äsken niin. Joissain foorumeil jos on pitkä viesti niin pitää klikkaa et näkee loputkin en tiiä miten täällä

      • Aloittajis

        Hitto yli 4000 merkkiä (ei viestiä typo) ku joku sellanen maksimi, mut damn ei vissiin tullutkaan ku ei tos lue tota näytä lisää, eikä tuu enempää tekstiä jos klikkaa sitä vai sekooks mun mobiili laite no pitää sitten vissiin alottaa se alusta tyylillä. Vaikkei ehkä kiinnosta


    • Aloittajis

      Sori meni sekavasti nää mun viestit.. Ja pitkä selostus, välillä selostan liikaakin, mutta toivottavasti kellekkään ei silti tuu tarvetta tunkea vaikka kyrpäänsä suuhuni, jotta lopettaisin. Monet vissiin toivoo suihinottoa naisilta, en kyllä haluis siihen lähteä niin oisin mahdollisimman huono tyttöystävä ehdokas D: sitä seksiä varmaan pitäis sit harrastaa, ku on valmis. En tiedä haluunko lapsia, nyt luulen että en. Musta tuntuu että ne miehet jotka haluu sitoutua haluu lapsia. Itte en haluu ainakaan synnyttää. Ennen oli jyrkkä ei lapsille. Kuitenkin mietin että jos ei tarttis synnyttää niin jos oisin pätevä äidiksi ja joku haluis olla suurempaa perhettä ehkä. En ainakaan tässä vaiheessa ota sellasista vastuuta. En tiedä voinko repee jotenkin tai voiko mun vagina jos sinne tunkee oikeesti jotain. Apua. Enkai mä kuitenkaan ikuisesti voi olla neitsyttä.

    • Aloittajatykkääspämmiä

      Suudella salee sais jos ei kiinnostais mun puheet se ois söpöö salee vaikka pelkään että mun aivot on vaurioituneet niin, ettei tunnu kivalle vaikka kohde ois kiva niin pitäis tuntuu. En oo myöskään mikään korkkarit nainen tykkään lähinnä vanssin kenkiä.

      En varmaan oo hyvä tyttis kellekkään ees sitku ulkonäkö kriisi edesmennyt ::0

    • Rautahammas

      vastaanottokeskukseen kyläilemään niin lähtee neitsyys. ainakin perseneitsyys.

      • Aloittajanäpyttelee

        Voi ei sitä ainakaan.. Tai no ku haluisin eka seurustella jonkun kaa, mut tulee kiire löytää ketään. Sit aattelin että menisin naimisiin sitten sen jälkeen, ku koen olevani valmis menettäisin neitsyyteni miehelleni. Sit äöhh no suihin en suostu kyllä ottamaan, jos mun miehellä ois ollut monta vuotta joku kakkos unelma ja tietäisin kuinka se ei pettäis muo ja pystyis elää sen kanssa, ettei saa naida kakkosta niin voisin suostua jos siinä ei vois käydä mitään tulehdusta tai et joku kortsu vois jäädä sinne helpommin jumiin tjs, en oikein tiedä. Toivon kyllä ja olettaisin, ettei kukaan tavallinen heteromies ois kiinnostunut kakkoseseen naimisesta. En kyllä tiedä uskonko mihinkään jumalaan, en tiedä kiinnostaako olla mikään uskonnollinen, mutta buddhalaisuus ehkä vois kiinnostaa uskottavammalta tai hauskemmalta uskottavalta. En paljoo siitä syvemmin oo sisäistänyt... Aatelin kuitenkin että voisin ehkä eka mennä naimisiin, jos se on turvallista ja tiedän ettei mun mies voi vaikka saada jotain mun omaisuutta jos ottaa eron tai jotenki kuitenkin hyötyä erosta enemmän, ku suhteesta. Haluisin jotain uraa just ehkä musiikkona näyttelijänä ehkä vaikka mallina tai vähän kaikkia. Tietenkään en haluis suhdetta jossa saa pussata tai olla kauheen läheisessä kontaktissa muun ku partnerinsa kanssa kumpikaan osapuoli, et jos nyt jotenkin saan opeteltu näyttelemistä ja voisin saada jotain roolii (en tähän usko) niin en ottais mitään sellasii vastaan, missä pitäis pussailla tai jtn jotakin jos oisin varattu.


        Pelkään vaan, etten rakastu ja löydä kumppania jossain vuoden parin kolmen säteellä, pelkään olevani joskus 30-vuotias neitsyt nainen.

        Aion olla harkittu näissä, en haluu mitään tauteja, odottamatonta raskautta, en aio olla raskaana, kaikkii ehkäisyasioita pitäis jonkun poikaystävän kanssa käydä pitkään läpi ennen mitään. Mä en oo varma paljoo mistään vaihtoehdoista. Mitään e-pillereitä en halua en usko niihin, kortsu on kai varmin, en tiedä haluuko monet vaan sit muka tuittasta paljaana, on vissiin jotain sellasii juttuja mitkä on myös sillonkin mahdollista yhtä suurella todennäköisyydellä ku kortsun kanssa olla tulematta raskaaksi, mutta jos toisella jotain sukupuoli tauteja niin ne saa ja ne sellaset vaihtoehdot vissiin vie naisen hedelmällisyyden täysin. Saattaa olla jotain mun tyhmää luuloa, en kyllä koskaan oo valmis synnyttämään. Toisaalta kun oon viisastunut, saanut enemmän pohjaa elämälle vois olla kiehtova ajatus jostain jolla on mun ja mun miehen geenit, jos miehen haaveena ois aina ollut olla isä. Se pitäis ehkä jotenki olla mahollista niin ettei mun tartte synnyttää, varmaan maksais kauheasti. Mut ehkä kaavotuisin jokskuks famous right popular tyypiks jotenkin niin maksaisin ne operaatiot, jos tuis tärkeäksi, joku sijaissynnyttäjäkö käytännössä muka vois synnyttää mun lapsen vai oisko se sittenkin sen lapsi. En tajuu oikeesti, en oo sisäistänyt mitään. Ehkä lapsi vois kasvaa ilman, että ois ihmisen sisälläkään, voisko mikään tämmönen olla mahdollistakaan? Kuulostaapa varmaan kauheelle, kuinka joku lapsi kehittyis muualla ku äidissään.. :0

        Menipä oudoks tästä varmaan huomais, etten oo hyvä tyttis kellekään.


      • Aloittajaeiosaalopettaa

        Äh mitä nyt oon tällänen D: ihme roppa kaupalla selostusta. Eikä mitään erityistä painotan sitä, etten oo mikään erityinen ihminen. Eikä mulla oo kauheen vankkaa pohjaa mun tulevaisuudella nyt, voisko kukaan musta oikeesti kiinnostua lopun iäkseen? d:


      • tuotanoinnii
        Aloittajanäpyttelee kirjoitti:

        Voi ei sitä ainakaan.. Tai no ku haluisin eka seurustella jonkun kaa, mut tulee kiire löytää ketään. Sit aattelin että menisin naimisiin sitten sen jälkeen, ku koen olevani valmis menettäisin neitsyyteni miehelleni. Sit äöhh no suihin en suostu kyllä ottamaan, jos mun miehellä ois ollut monta vuotta joku kakkos unelma ja tietäisin kuinka se ei pettäis muo ja pystyis elää sen kanssa, ettei saa naida kakkosta niin voisin suostua jos siinä ei vois käydä mitään tulehdusta tai et joku kortsu vois jäädä sinne helpommin jumiin tjs, en oikein tiedä. Toivon kyllä ja olettaisin, ettei kukaan tavallinen heteromies ois kiinnostunut kakkoseseen naimisesta. En kyllä tiedä uskonko mihinkään jumalaan, en tiedä kiinnostaako olla mikään uskonnollinen, mutta buddhalaisuus ehkä vois kiinnostaa uskottavammalta tai hauskemmalta uskottavalta. En paljoo siitä syvemmin oo sisäistänyt... Aatelin kuitenkin että voisin ehkä eka mennä naimisiin, jos se on turvallista ja tiedän ettei mun mies voi vaikka saada jotain mun omaisuutta jos ottaa eron tai jotenki kuitenkin hyötyä erosta enemmän, ku suhteesta. Haluisin jotain uraa just ehkä musiikkona näyttelijänä ehkä vaikka mallina tai vähän kaikkia. Tietenkään en haluis suhdetta jossa saa pussata tai olla kauheen läheisessä kontaktissa muun ku partnerinsa kanssa kumpikaan osapuoli, et jos nyt jotenkin saan opeteltu näyttelemistä ja voisin saada jotain roolii (en tähän usko) niin en ottais mitään sellasii vastaan, missä pitäis pussailla tai jtn jotakin jos oisin varattu.


        Pelkään vaan, etten rakastu ja löydä kumppania jossain vuoden parin kolmen säteellä, pelkään olevani joskus 30-vuotias neitsyt nainen.

        Aion olla harkittu näissä, en haluu mitään tauteja, odottamatonta raskautta, en aio olla raskaana, kaikkii ehkäisyasioita pitäis jonkun poikaystävän kanssa käydä pitkään läpi ennen mitään. Mä en oo varma paljoo mistään vaihtoehdoista. Mitään e-pillereitä en halua en usko niihin, kortsu on kai varmin, en tiedä haluuko monet vaan sit muka tuittasta paljaana, on vissiin jotain sellasii juttuja mitkä on myös sillonkin mahdollista yhtä suurella todennäköisyydellä ku kortsun kanssa olla tulematta raskaaksi, mutta jos toisella jotain sukupuoli tauteja niin ne saa ja ne sellaset vaihtoehdot vissiin vie naisen hedelmällisyyden täysin. Saattaa olla jotain mun tyhmää luuloa, en kyllä koskaan oo valmis synnyttämään. Toisaalta kun oon viisastunut, saanut enemmän pohjaa elämälle vois olla kiehtova ajatus jostain jolla on mun ja mun miehen geenit, jos miehen haaveena ois aina ollut olla isä. Se pitäis ehkä jotenki olla mahollista niin ettei mun tartte synnyttää, varmaan maksais kauheasti. Mut ehkä kaavotuisin jokskuks famous right popular tyypiks jotenkin niin maksaisin ne operaatiot, jos tuis tärkeäksi, joku sijaissynnyttäjäkö käytännössä muka vois synnyttää mun lapsen vai oisko se sittenkin sen lapsi. En tajuu oikeesti, en oo sisäistänyt mitään. Ehkä lapsi vois kasvaa ilman, että ois ihmisen sisälläkään, voisko mikään tämmönen olla mahdollistakaan? Kuulostaapa varmaan kauheelle, kuinka joku lapsi kehittyis muualla ku äidissään.. :0

        Menipä oudoks tästä varmaan huomais, etten oo hyvä tyttis kellekään.

        "Mitään e-pillereitä en halua en usko niihin, kortsu on kai varmin". Kortsu on hyvä sukupuolitautien ehkäisyyn, mutta ei varmin raskauden ehkäisijä.

        Ehkäisymenetelmien teho (raskauksien lkm/ 100 käyttäjää vuodessa)
        Menetelmä/Tyypillisessä käytössä/Oikein käytettynä/Jatkavuus

        Yhdistelmäpilleri/2/0,1/72
        Minipilleri/3/0,5/72
        Progestiinikapselit/-/0,1/?
        Progestiiniruiskeet/-/0,2-0,3/?
        Hormonikierukka/-/0,1/85
        Kuparikierukka/-/1-2/78
        Miesten kondomi/12/3-5/63
        Naisten kondomi/12/5/56
        Pessaari spermisidi/5-20/6/58
        Pelkkä spermisidi/20/3-5/?
        Ehkäisysieni/9-25/?/?
        Naisen sterilisaatio/-/0,4/100
        Miehen sterilisaatio/-/0,15/100
        Ehkäisytietokone/?/6/?
        Ovulaatiomenetelmät/20/3/67
        Täysimetys */?/2/-
        Ei ehkäisyä/80/-/-
        * = synnytyksestä alle puoli vuotta, kuukautiset eivät ole alkaneet, vauva saa vain rintamaitoa


    • Noloin

      Eeeii oikeesti en kestä ku en tiedä mitä teen mun elämällä D:

    • Voieivoieivoiei

      Voi ei voi ei voi ei

    • Alastonnäkymä

      Niinpä voi ei voi ei

    • UjoKokematon26v

      "Niinpä ehkäs Oisit hyvä mulle, mut mä en sulle.

      Älä nyt höpsi, sä muru ajattelet ihan liikaa. ;)

      "P.s. Tissejähän mulla ei juurikaan myöskään ole :0""

      No mut on sulla ainakin varmasti hyvä pylly eikä ne tissitkään mikään maailman tärkein asia ole kaikille miehille. ;)

    • UjoKokematon26v

      Varmaan suurin syy miksi mullakaan ei ole koskaan ollut tyttöystävää on se että häpeän omaa työttömyttäni ja koulutuksen puutetta mikä taas on seurausta henkisistä ongelmista ei niinkään tyhmyydestä tai laiskuudesta. Ajattelen ihan samalla tavalla kuin aloittajakin etten kelpaisi yhdellekkään naiselle edellämainituista syistä.

      • Et sä mitään miestä kaipaa.. Tulet tänne niin hoitelen sut hellästi ;)


    • UjoKokematon26v

      "Aion olla harkittu näissä, en haluu mitään tauteja, odottamatonta raskautta, en aio olla raskaana, kaikkii ehkäisyasioita pitäis jonkun poikaystävän kanssa käydä pitkään läpi ennen mitään. Mä en oo varma paljoo mistään vaihtoehdoista. Mitään e-pillereitä en halua en usko niihin, kortsu on kai varmin, en tiedä haluuko monet vaan sit muka tuittasta paljaana, on vissiin jotain sellasii juttuja mitkä on myös sillonkin mahdollista yhtä suurella todennäköisyydellä ku kortsun kanssa olla tulematta raskaaksi, mutta jos toisella jotain sukupuoli tauteja niin ne saa ja ne sellaset vaihtoehdot vissiin vie naisen hedelmällisyyden täysin."

      No mulla ei takuulla ole mitään sukupuolitauteja ja voisin vaikka käydä testeissä ja näyttää sulle tulokset niin saisit mielenrauhan. Onhan niitä sellaisia naisen käteen ihon alle asennettavia ehkäisytikkujakin joissa on 5 vuoden ehkäisytakuu ja ainakin 90% varmuus jos olet kuullut sellaisista. Ei sitten tarvisi sählätä minkään kortsujen kanssa kun se menis kuitenkin ihan räpeltämiseksi ja menis mielekkyys koko seksistä.

    • Aloittajahhhhh

      Tai siis siitä mun painosta silleen, et sit ku ei oo tullut enää pituutta se on yleensä ollut enintään 50kiloa ja vähintään 48 useinmiten päivän mittaan, mut sit jotenkin kilesin kaikelle nostamalla sen ylemmäs, nyt ehkä alkaa mennä takas alipainoks mitä haluunki. ::0 enkä enää ikinä aijo olla yli 50 kiloinen ku mulla ei näytä hyvälle yms. Mun pituudella joku 48 kiloa mulle 10 kiloa alipainoa mukamas, ihme paskaa toi bmi laskuri ei se merkkaa mitään. Itte en kyllä varmaan haluis mitään ylipainoista miestä, ellei se sitten oo täyslihas tai jtn mut silti hoikannäkönen lihaksikas :0 ku mulla ei oo aikomustakaan olla enää sit 50 kilosta lihavempi, jotenki vaikee muodostaa jostain muka laihasta käsitys muka lihavan kanssa. Itte ennen ku ihastuin helposti niin noh ne mun ihastuksen kohteet oli jotain ruipeloita emoja taikka fruideja tai sit jotain lihaksikkaampia. Tosi erityyppisiin ihmisiin oon ihastunut sillon, ku on ollut helppoa ihastua. En kuitenkaan koskaan vaikka kehenkään lihavaksi luokiteltavaan käsitteiden perusteella, ehkä se tekee musta kauhean. En haluu aatella ketään rumana, mut jotkut ei viehätä. En tiedä viehättääkö nekään joiden pitäis, tai siis ku mun tunnealueella nyt vähän ollut häikkää.....

      • Ujokokematon26v

        No en mä kyllä ole mikään lihava kun olen 174cm pitkä ja painoa on 75 kiloa eli mahdun normaalipainon sisälle. Mitään lihaksia mulla ei kyllä ihan hirveästi ole kun en ole mikään bodari. Enkä myöskään tosiaan ole mikään fruittari enkä sellaiseksi halua tullakkaan. Tuskin voisinkaan seurustella painonsa ja ulkonäköasioiden suhteen noin neuroottisen naisen kanssa.

        Jotenkin nuo viimeiset kommentit sai asian kuulostamaan siltä että ehkä olet myös jotenkin liian pinnallinen ja sinulla on liian tarkat kriteerit sen suhteen minkälainen miehen tulee olla. Tyypillinen nainen siis eli pinnallinen ja nirso.


      • UjoKokematon26v
        Ujokokematon26v kirjoitti:

        No en mä kyllä ole mikään lihava kun olen 174cm pitkä ja painoa on 75 kiloa eli mahdun normaalipainon sisälle. Mitään lihaksia mulla ei kyllä ihan hirveästi ole kun en ole mikään bodari. Enkä myöskään tosiaan ole mikään fruittari enkä sellaiseksi halua tullakkaan. Tuskin voisinkaan seurustella painonsa ja ulkonäköasioiden suhteen noin neuroottisen naisen kanssa.

        Jotenkin nuo viimeiset kommentit sai asian kuulostamaan siltä että ehkä olet myös jotenkin liian pinnallinen ja sinulla on liian tarkat kriteerit sen suhteen minkälainen miehen tulee olla. Tyypillinen nainen siis eli pinnallinen ja nirso.

        Minkä pituinen sitten olet että tiedän heittää oman arvioni siitä että oletko ihan anorektisen laiha?


      • Aloittajaah

        Mun pituus on n.178cm joku Taylor Swift tyylillä taitaa olla 178/180cm jotain sellasta ja noin 50 kiloa vaikka. :00 aika perus tollasten mallien mitat mulla vaikka yleensä ollut, vaikka Swiftie enemminki muusikko.

        Tylsistyn niin tulin kirjottelemaan tänne ja sit oliki jo samaan aikaan tullut joku vastaus ton mun romaanin jälkeen, tai en oo ihan varma mitä haluun. Joku vois yllättää mut toiveillaan ja voisin yllättää takas suostumalla. En haluu mitään pervouksisia vaan söpöyksiä ehkä ennemminkin.


      • Aloittajaaaah
        Ujokokematon26v kirjoitti:

        No en mä kyllä ole mikään lihava kun olen 174cm pitkä ja painoa on 75 kiloa eli mahdun normaalipainon sisälle. Mitään lihaksia mulla ei kyllä ihan hirveästi ole kun en ole mikään bodari. Enkä myöskään tosiaan ole mikään fruittari enkä sellaiseksi halua tullakkaan. Tuskin voisinkaan seurustella painonsa ja ulkonäköasioiden suhteen noin neuroottisen naisen kanssa.

        Jotenkin nuo viimeiset kommentit sai asian kuulostamaan siltä että ehkä olet myös jotenkin liian pinnallinen ja sinulla on liian tarkat kriteerit sen suhteen minkälainen miehen tulee olla. Tyypillinen nainen siis eli pinnallinen ja nirso.

        Nyt olen lihavempi siis, mut kuitenkin kysymys oli vaan tulevasta. Sitten tulevaisuudessa kun oon taas entiselläni niin sitten kyllä olettaisin voivani syödä normaalisti, mutten syö kyllä lihaa. Mutta en aijo vetää mitään ruokaövereitä kenenkään kanssa, joistain se ois kivaa jonkun kanssa. Toivon ainakin voivani syödä normaalisti mun mielestä normaalisti on noin 2000kaloria, ku perus ihminen myös liikkuu jotain. Pelkään kuitenkin että mulla on tulevaisuudessa joku paha aineenvaihdunta häiriö.

        Muo kiinnostaa kyllä eniten ehkä se oma ulkonäköni ei niinkään muiden. Enkä valitse kavereita vaikka ulkonäön perusteella.

        Tähtään siihen, että oisin aina niin täydellinen ku olla ja voin ilman, että mun pitää ottaa mitään silikoneja.


    • Aloittajaeitiedämitähalu

      Ehkä muo ei oikeestaan kovinkaan houkuttele ajatus seksistä. Mulla oli pienestä pitäen visio poikaystävästä, vaikka kiistin sen joskus lapsena väittäen muiden tyttöjen mukana:"No yök joku poikaystävä, poikapöpöjä!"

      Jos osaan vielä rakastua, mun käsitykseen rakkaudesta kuuluu vaan se, että miehen penis menee naisen sisälle, sekä suudelmat. En halua mitään seksiä, haluan vaan rakastua johonkin lopun iäkseni. Ennen vaikutti siltä, että niin oli hyvällä mallilla tapahtumassa, vaikka kohde uupui, tunsin vaan rakkautta kaikkea kohtaan. Sitten muutuin myöhemmin paljon tunnevajaammaksi.

      Mulle ikäänkuin ehdotti seksiä yks mies tuttu viime viikolla, tai väitti että on kiva ajatus siitä ja musta sängyssä, kysyin sitäkö se haluaa? Vastauksena ehkä. En oikeestaan tiiä mikä reaktioni sen sanomille oli. En kyllä halua harrastaa sen kanssa seksiä, enkä vielä kenenkään muun kanssa. Haluaisin vaan venata, että löydän jonkun, joka muka rakastuisi muhun (niimpä muhun yuck), jonkun jota voisin kyllä pitää komeimpaan miehenä koko universumissa. Toivottavasti sille jollekkin olisin se kaunein,. Noh sitten noh sit myös mun pitäis voida nähä itteni sen kanssa koko lopunikäni yhdessä, mun mielessä me suunnitellaan meijän tulevaisuus tosi hyvin. Niin ettei mikään menis vikaan just se ehkäisy asia, että se ei sotke mun hormonitoimintaa niin, että iho menee pilalle, ynnä muuta.. Esim. Jos vaikka kerran tuun vahingos raskaaksi joudun tekee ehkä sit abortin, niin ei sais käydä ku en oikeesti oo synnyttämässä ketään tähän maailmaan. En usko että mun kehoa on suunniteltu siihen ja jatkossa haluun olla aina laiha. Sen mun kumppaninki pitäis voida tietenki nähä lopunikänsä mun kanssa.

      Noh siis itte en kyllä ees pidä seksiä välttämättä tärkeänä, en tykkää ajatuksesta vaan et oisin lähempänä kolmekymmentä ja yhä neitsyt. Tähtään 25 ikävuoteen jona menettäisin sen tyylillä, riippuen miten olosuhteet sallii. Tai noh aattelin vähän muuttaa ikää sen mukaan, et voinko löytää ketään hyvää voinko itte rakastua, jonka kanssa oon suunnitellut ensin elämämme vankalle pohjalle tyylillä, ettei meidän suhde mee pieleen. Niin että toinen tai kumpikaan ei enää haluis olla kummankaan kanssa, tai haluun olla varma etten myöskään saa mitään miestä, joka pettäis muo. Itte aion pitää painon kurissa vaikka noh mun aineenvaihdunta yhteen erään huononi ja jos tulee jotain vakavaa aineenvaihdunta häiriötä, niin sit suunnittelen niin, että ostelen apteekista vaikka jtn juomia pari kipaletta ja ehkä pysyn hengissä, iho ja hampaat myös enkä lihoo ja liikun useemman tunnin päivässä vaikka siivoomalla.. Niin pakko jotenkin saada painokin pysymään vaikka mikä häiriö olisi. Sekä jahka täältä jumista pääsen niin jotenkin fiksannut jossain hampaat ja etin kaikkii ihoaineita jotka suojaa auringolta, sit jotain ryppyi ehkäsevii aineita, sit perehdyin siihen miten ne rypyt saa pois jos niitä tulee ja punnitsee vaihtoehtoja ja pidän aina rahaa säästössä jollekin ryppyjen poistolle.. Tai ku haluisin olla aina nuori. Jotenkin niitä ryppyjä saa veke. En anna ulkonäköni enää mennä tosi tosi ällöksi, en voi tosin tietää että jos joku onnettomuus pilaa ulkonäön. Aika kauhea saa olla jos sen takia jättää, mutta toisaalta on ymmärrettävää ettei toinen vaikka enää kiinnosta, kun lihoaa valtavasti ja kasvot muuttuu myös ehkä epämiellyttävämmäksi.

      Tai sitten ku oon aina siinä ulkonäössä missä oon eniten parhain, missä tietenkin tuun tapaaman jatkossa kaikki ensikertaa, en laiminlöisi koskaan arkiaskareita kuten siivousta turhautumistani. Tekisin kaikkea innolla, nyt romahdin tästä painosta.

      Tosi huonosti nyt kirjotan tätä, en jaksa panostaa ku ei oo mitään virallista. Ei muo kiinnosta mitkään väitteet siitä että pitäis kokeilla eriseksikumppaneita tai jotain. Ehkä mun pillun rakenne pitäis tutkia ensin jossain jollain röntkenillä tai jotenkin ettei sitä kukaan koskettele tai tunge sinne mitään, ettei vaikka oo joku ihan ihme pillu mihin ei voi tunkea kunnolla mitä. Jos mulla on vaikka joku ihme pillu, jossa on ihan ihme rakenne? näin siinä vaan sellaisen ainutlaatuisen suhteen jonkun kanssa jota pitäis olla kivaa pussailla ja nukkua sen seurassa, joka ois parasystävä luonteelta mulle. Sit jos se haluis tehä jotain muka sellasta niin voisin yrittää asennoitua sen leikkiin miten se haluis. Tai en haluu et kukaan sitoo muo mihinkään, tai en haluu ottaa suihin.. Mut siis ää niin ku tyylillä jos se haluis seisalteen eikä mukavassa sängyssä niin jooo ei muo haittaa vaikka koittaa, jos oon varma että mun kannattaa ylipäätänsä harrastaa seksiä. Vaikka uimaltaassa en tiedä onks se mahollista ihan sama mitään pervoja fantasioita en alatoteuttelee. Mulla oli visio jostain suhteesta missä rakasteltais vaikka rannalla, se ranta ois varmaan lavastettu meidän kotiin. En kuitenkaan visioinut mitään sellasta missä läpsitään jollain ruoskalla perseeseen. Tai ehkä se on seksiä ja toi toinen ois rakastelua.

    • Ylläolevat vuodot niin mahdotonta paskaa, että helpoimmin pääsee sivun yläreunaan näin

    • Vitut päässy

      • Hhhhhaaaahhhh

        Muhhahhaa et päässyt


    • Aloittajaaaahhh

      Oon vaan vähän turhautunut tähän tilanteeseen. Mulla oli kyllä ikäänkuin ylipainoinen poikaystävä, mutta ehkä pitäisi sanoa, että "poikaystävä".

      Olin jotain 13-vuotias ja jollain tapaa henkisesti epätasapainossa, olin halunnut siitä pienestä pitäen poikaystävää ja oon ollut vähän sekasisin ynnä muuta. Niin joku muo kymmenen vuotta tai enemmän vanhempi mies tuli juttelee mulle ja mun frendeille sillon joskus poltin tupakkaa niin vaihettiin numerot. Sit jostain syystä kaverin painostamana päädyin sen luokse ja se pussas muo. Mulle heräs vaan ajatus siitä kuinka jonkun kanssa jota pussaan mun pitäis seurustella. Joka kerta ku se pussas muo se tuntu kamalalle, mietin vaan että joku vanha mies tyylillä. Jotenkin me sovittiin, että seurustellaan. Sit se ehdotteli seksiä. Sanoin että ei ainakaan ilman kortsua, ku sillä ei ollut eikä me oltais saatu mistään siihen hätään. Mulla oli vahvasti mielessä jostain koulusta jotkut taudit yms. Mitä voi saada ilman .. Noh myöhemmin meillä oli kortsuja ja se noh tuli tosi lähelle kyrpänsä kanssa eikä mulla ollut housuja vaan paita, ku se jotenkin otti ne mun housut pois. Jotenkin kuitenkin toteisin kovaan ääneen että en halua. Mä en muista miten se meni, jotenkin oon halunnut unohtaa tapahtuneen. Tiedän vaan, ettei mitään ollut mennyt mun sisälle että kyrpä oli etäisyyden päästä mun pillusta, muttei kuitenkaan huoneen toisessa päässä. Ei se kyrpä ees hipaissut mun pillua, mulle on vaan epäselvää ottiko se väkisin mun housut pois, mä en muista, muistan etten ottanut itte.

      Mä en tiiä mikä mulla oli sillon aattelin vaan, että mun pitäis ikuisesti olla sen miehen kanssa enkä voinut lähtee kunnolla mihinkään. Vaikkei se estänyt muo. Öääh tätä on vaikee selittää, ku oon yrittänyt unohtaa koko tapahtuneen..

      Mä en tiiä millasta seksiä haluaisin, jos siihen suostuisin, mutta ei vittu en haluu mitään et mut köytetään johki tai jtn. Ku haluisin vaan rakastua, ja sitten kuunnella sen miehen toiveita mitä se haluis vaikka seksiltä. Jos ne on sellaisia etten millään vois kuvitella yhtyväni niihin niin tappaisin tunteeni.. Ja toivoisin rakastavani uudelleen.. Nyt vaan pelkään etten ikinä pysty.

      Haluisin vaan kumppanin joka sopis mun ulkonäköön, et oltais tyyliin ulkonäöllisesti samaa tasoa, tai ns. Yhtä hyvännäköisiä. Tai ettei tyyliin kukaan vois aatella, että jompi kumpi on liian ruma toiselle. Vaikkei muo kiinnosta muiden mielipiteet, en vaan haluu kokea olevani riittämätön jollekkin komeudelle tai että se joku mun kumppaninkokis olevans liian riittämätön mun ulkonäköön tähden.

      • Aloittajaaaahhh

        Tai meen nyt ihan lukkkooon. Ku se mies tyyliin haki meille tupakkaa ja niin. Oon ehkä vähän haikeana ku en tiedä miten toisin nyt tätä asiaani julki, ku en oo saanut käytyä sitä niin perinpohjaisesti päässäni. Nytki mietin, että onko muo vähän niin ku yritetty raiskata, ku en muista että kysykö se mies että voiks se ottaa ne mun housut pois ehkä oon hymissyt jotain, enkö muka rimpuillut. Sanoin sille jossain kohtaa kyllä etten halua ja se otti multa housut pois.. Ääh haluun yrittää unohtaa kaiken.

        Tai mahdotonta paskaa, mitä ees meinasit sillä? Jos meinaat sitä, että jotain päästä vedetty settiä ilman, että pohjautuu faktaan niin noup. Mun on nyt vaan vaikee saada tätä selkomuotoon vähän epämääräisesti ja sekavasti selitetty.

        Mitä mun pitäis ees toivoa seksiltä, en tiedä. ..


      • Aloittajhaaaaahhh

        Musta tuntu kokoajan ihan kamalalle sen miehen seksi ehdottelut DX en osaa nyt miettii tätä osittain oon vaan käsitellyt kaikki tästä tulleet paskat tunteet joskus niin en nyt osaa kirjottaa järkikielellä miten asiat tapahtu. Ja vaikee selostaa vaikka enää mun tunteita, ku oon jo ne käsitellyt ja päässyt tästä yli.


      • Aloittajaaah

        Hitto en osaa nyt oon liian sekava sisäistääkseni mun aatteita. Siis faktaa on typerästi selostettu, ku muistikuvat näin useiden vuosien jälkeen ei niin teräviä. Luulin ettei se sais kortsuja siihen hätään. Muistan ku se otti jossain vaiheessa mun housut pois ja sanoin jossain vaiheessa jotain tyylillä:"ei tehä näin."

        Mä oon ihastunut tosi useita kertoja aiemmin, monienkin tyyppeihin joihin en olisi uskonut ihastuvani. En tiedä mikä ois mun unelma mies, mietin vaan mitä se ei ois pelkään, että tapaan jonkun jota diggaankin ja sit se jättää mut kerskaillen kuinka vei mun neitsyyden. Aion suunnitella tän paremmin kuin hyvin. Koska muo ällöttää ajatus että useampi mies ois tunkenut jotain mun pilluun.. Sit jos sanonki muille sen yhen mun jättäneen miehen jälkeen olevani selibaatissa lopun ikäni, on se kai okei. En vaan pidä ajatuksesta, että se sai tehdä niin.

        Yritän sisäistää mieleni, toivon vaan et osaisin nyt tuoda ilmi mitä haen, se ei oo avautunut mulle ittelekkän vielä.


    • noloaloittajatääl

      Joo n paskaa, en vielä nappaa visioo mitä haluun mun suhteelta. Ku suurin on lähinnä, että se suhde kestää ja että siinä on tunteita. Vaikee aatella mitä haluun vaikka seksiltä, ku en oo kattonut mitään pornoa. Mistään normi leffoista tai sarjoista en toki ole peittänyt silmiäni seksikohtauksen jäljiltä. Enkä tiiä mitä ihmiset haluu seksiltä, vaikka että missä ne haluu sitä harrastaa. Tai oon lukenut kaikkii visioita toiveista vaikka rannalla sekstailusta, en tiiä onko se totuus. Tai että harrastatko monetkaan seksiä mitä ihmeellisimmissä paikoissa. No en kyllä missään julkisella paikalla harrastaisi seksiä, vois olla sit oma ranta tai lavastettu tai jtn. En tiedä mitä ihmiset haluu, mut ois se kiva toteuttaa ihmisten haaveita, kaikkien asioiden suhteen jos niistä haaveista ei koidu vahinkoa mulle. En vaan haluu, että joku kuvittelis sitojansa mut jonnekin, tai käsitaudoin kiinni tai jtn , ihme uhattu olo siitä tulis.


      En tiedä miten seksiä pitäis harrastaa, okei?? Ehkä se neitsyys vähän selittää asiaa ja se etten mitään pornoa tuijottele.

    • UjoKokematon26v

      "Haluisin vaan kumppanin joka sopis mun ulkonäköön, et oltais tyyliin ulkonäöllisesti samaa tasoa, tai ns. Yhtä hyvännäköisiä. Tai ettei tyyliin kukaan vois aatella, että jompi kumpi on liian ruma toiselle."

      No kyllä tuo minusta melko pinnalliselta kuulostaa mutta naisethan nyt yleisesti ottaen nykyään on hypergamisia ja pinnallisia. Ja itsehän olen ihan tavallisen näköinen mies mutta tuskin mä sulle kelpaisin kun olisin sulle varmaan liian ruma.

      • Aloittajaaaah

        En mä aattele ihmisiä rumina. Yritän nyt just nappaa mun visioo siitä mitä hauduttelen päässä tän ulkonäkö asian suhteen. En haluu kyllä itte vaan ainakaan kokea, etten ois tarpeeks täydellinen riitämään jollekkin lopun iäksi. Tää on nyt hankalaa, ku mietin myös että mitä jos en vaan osaakkaan tuntee mitään ketään kohtaan. Ehkä oon vaan lopun elämäni neitsyt niin kuka vaan pääsee helpommalla. :/


    • seksitön28v

      Ajattelet tuota seksi asiaa mielestäni ihan liian laajalti. Sinä itse kuitenkin päätät mitä haluat suhteelta ja seksiltä mutta ajattelet noita kahta ihan liikaa. Asioiden pakottaminen saada kaikki mukautumaan yhteen ja yrittäminen suloa kaikki samaan purkkiin, voi olla äärivaikeaa tai jopa mahdotonta. Itse olen 28 vuotias mies ja minäkin täysin kokematon seksistä kylläkin mutta en ole alkanut panikoimaan sentään vielä noin vakavasti. Ei asiat yleensä hätäilemällä parane. Kuvittelisin tajuavani mitä tarkoitat tuolla sanomisellasi mutta pointtina on että se ampuu omana itsenään liikaa yli. Etkö voisi vähän rauhoittua ja miettiä asiaa uudestaan? Varmasti asiat eivät olisi niin ikävällä tolalla kuin oletat niiden olevan nyt?

      • Aloittajahhh

        En tiedä, onhan sitä muutakin elämää kuin seksi. Haluisin vaan, että se sujuis ainakin mun kumppanin mielestä aina hyvin, ja etten tuis raskaaksi. Sit mietin aina kuinka olisin yhtä nuoren näkönen ynnä muuta kivaa ja sit se sama mies ois aina mun rinnalla eikä kukaan muu ois kokenut mun kanssa seksiä. Toisaalta ehkä toivoisin, ettei se mieskään ois, mutta en tiedä onko se merkityksellistä. .. D : mun on vaikee päästä sisälle mun ajatusten ytimeen. En haluu olla ikuisesti neitsyt, mut en pidä ajatuksesta että joku kauhea mies ois nainut mua tyyliin aatteella kaadoin yhen neitsyen jne. Ehkä haluu monii suhteita haluun yhen mikä toimii. Yritän vaan kaavottaa niin, et Joutsan omista näkemyksistäni suhdettani koskien siinä määrin mitä se vaatii ja mihin oon valmis. Oikeesti yritän saada parempaa visioo mitä miehet haluu tehä tyttöystävänsä kanssa tyylillä ehkä. Sit samaa aikaa yritän murehtia ulkonäköni sellaseks missä olin itte sen vuosien ponnistelujen jälkeen hyväksynyt tyylillä eiköhän tällänen vartalo ole vaikka ihan tyypillinen tollasten laihempien mallien kroppa, joten tarvitsen kumppanin joka ihannoi taikka jumaloi sellasta äärimmäistä laihuutta tai jtn.. Ja on okei sen kanssa, että siitä tulee stressiä, voin pitää mölyt mahassani. Jos pelkkä vaisu vaa'alla ravaaminen ottaa päähän, en tee mitään muuta kuin siirrä puntarin jonnekkin jossa ei arvata, että punnitsen itteni. Mulle on tärkeetä ittelleni olla tietynlainen.


      • neitsyt84

        Moikka oon 84 syntynyt jätkä ja neitsyt itekki. ja se ainaa mua jonkin verran,no ei ny kauheesti mut oishan se kivaa...oon hoikka.kiharat ja pisamia. eli oon aika erikoisen näkönen. en tiä sit oonko komee vai vaan söpö...mut niin ois kiva jos ehkä nähtäis oon vaan niin perhanan ujo.. sen takia myös neitsyt...


    • seksitön28v

      Se on toki oma asiasi minkälainen haluat olla. Mutta kukaan ei kuitenkaan ole täydellinen, haluaisi sitä kuinka paljon tahansa. Tavoitteita ja tiettyjä standardeja asioista, kuten esim. suhteistakin on hyvä olla mutta liika on aina liikaa. Olihan minullakin paljon käsityksiä suhteesta ja mahdollisesta kumppanista, miksi muuten olisin 28 vuotias mies ja edelleen kokematon seksistä? Tosin ne olivat enimmäkseen omaan heikkoon itseeni liittyviä kuin muihin. En edelleenkään ole luopunut toivosta seurustelusta ja seksistä että vielä se omalle kohdalleni tapahtuisi mutta olen ainakin vähän rohkaistunut itseni suhteen. Siitäkin olen hyvilläni. Ja sinä voit olla hyvilläsi siitä ainakin ettet halua olla mikään kertapano. Jos se on oma päätöksesi, sinähän olet oikeutettu siihen mielipiteesi. Mitä yritän kai sanoa on se että asioista liikaa päässä kelaaminen ei yleensä tuota etenkään pitkällä aikavälillä kovin hyviä tuloksia itsellesi. Pitäisi osata ottaa vähän rennommin koska eihän sen välttämättä tarvitse tarkoittaa sitä että sen jälkeen menisi jotenkin huonommin oman itsensä kanssa. Rennommin ottaminen ei tee sinusta mitään iljetystä eikä sinun tarvitse siltikään seksiä harrastaa ekan vastaantulijan kanssa tästä huolimatta. Ehkä se jopa auttaisi pääsemään ajatustesi kanssa paremmin ymmärrykseen nyt ihan ekaksi.

      • Aloittajaahh

        Mun mielestä monet ihmiset on täydellisiä. Itte haluun olla siinä missä ittelleni on täydellisin ja kehittää asioita, jotka eivät oo hallussa jotka tekisivät musta täydellisempää. Mun vartalo ei kuulu kenelle tahansa lähinnä mulle ittelleni. Musta oli hyvä ajatus poikaystävästä ja rakastumisesta. Nyt mun on vaikee aatella mitään enää niin nerokkaasti, ku joskus ku tossa joku aika sitten mun aivot sai aika kovan ikun sitten ilmeisesti, ei nyt varsinaisesti, kumminkin. Ennen mun oli parempi muodostaa visiota millanen oon ihmisenä ja niin edelleen. En yhtään tiedä millasen ihmisen tartten rinnalleni, jos rakastun ja kelpaan jollekkin. Ennen visio oli olemassa, enkä osaa muodostaa sitä vanhaa visiotakaan ulos, ennen olisin osannut.


    • Aloitttaaaaaaaajaaa

      Tässä tapahtu semi mitättömiä asioita, mut ne murskas muo ihmisenä just ku olin päässyt paremmin pois pahimman murrosikäni sekoiluista jne. Sit nyt huomaan että pari vuotta taas vierähtänyt eteenpäin ja musta vaan tuntuu, ettei mulla oo mitään. Mitään mitä varten voisin väittää eläväni , en mitään suisidaalista kansaa ole. Haluisin vaan ehkä enemmän jotakin kaikkea elämääni

    • Miehet on yli arvosttettuja ja kovia suustaan.. Tulet mun kans treffeil ja sen jälkeen hoitelen sut hellästi ;)

    • seksitön28v

      Minusta taas monet ihmiset eivät ole täydellisiä. Itseasiassa monet ihmiset ovat sellaisia että saisivat yrittää parantaa itseään, jotkut vähemmän ja jotkut taas enemmän. Jotkut aniharvat pääsevät ilmeisesti kyllä aika lähelle täydellisyyttä mutta niitä on todella vähän. Ehkäpä siinä on se ongelma että asettaa niin paljon tiettyjä ehtoja mahdolliselle kumppanilleen, että sellaiseen törmääminen tässä nykymaailmassa on todennäköisesti todella lähellä nollaa prosenttia. Visio on toki meillä kaikilla olemassa mutta pitäisi osata tehdä lieviä kompromisseja jotta jonkun pystyisi hyväksymään. Onhan minullakin pari lähestulkoon absoluuttikriteeriä joita en lähtisi lieventämään juuri yhtään mutta muuten en ole pihi ollenkaan tietääkseni. Olenhan minäkin toivonut seksiä monta vuotta mutta en koskaan ole halunnut lähteä mihinkään kertapano tapahtumaan siitä huolimatta. Parisuhteesta taas olen epäileväinen oman itseni suhteen että pystyisinkö siihen niin hyvin kuin pitäisi. Ja ihan kuka tahansa ei kelpaisi sentään joten heikompi itsetunto ja tietynlainen vajanainen käsitys siitä mitä todella haluaa taitavat olla omat tekijäni miksi olen yhä kokematon seksistä. Et itsekään tiedä minkälaisen ihmisen haluaisit rinnallesi mutta hyvin todennäköisesti joutuisit tekemään noita lieviä kompromisseja jotta saisit sopivan laisesi.

    • Aloittajaaaaaahhh

      Yritän luoda pohjaa ittelleni, en vaan tiedä kuka haluis olla huipulla mun elämän?

      Nyt tämän pahimman mielen sortumiseni jälkeen ehkä kaikki vähän avautui. Miksi olla täällä loputtomiin,

      Haluan enemmän merkitystä jollekkin ihmiselle ehkä sen sijaan, että tekisin pelkästään kaikista asioista mulle taas merkityksekkäitä. Onko missään enää mieltä? Jotenkin vaikutan kaavottuneeni niin, ettei millään oo mulle merkitystä. Ulkonäköni haluan pitää tietyntyyppisenä, sekin enemmän periaatetta kerran päätin olevani jotakin, jotakin joka oli mulle se päämäärä.

      Hukkaan liikaa mun elämääni, en tiedä minne mun pitäis hukata sitä tai mihin upottaisin elämääni. Ehkä mun pitäis vaan hukata elämääni jonkun kanssa? Mä en ihan avarrut vielä ittelleni, en yhtään pidä siitä kokemuksesta, jossa 13-vuotias minä seurustelee yli parikymppisen miehen kanssa, (muistaakseni se mies oli silloin 25vuotias) jostain käsittämättömästä syystä ajatellen kuinka olisi ikuisesti tämän miehen kanssa, jota hän kuvitteli pakotetusti joutuvansa rakastaa vaikkei hän pitänyt tilannetta kuin kurjana ja onnettomana, miksei hän saanut enemmän oman ikäistään kumppania? Hänelle ei suotu sitä onnea, hän vihasi itseään, piti äärimmäisen rumana. Hän ei tiennyt mikä häntä vaivasi, myöhemmin hän luuli löytäneensä itsensä. Joku kuitenkin tuli eteen ja romutti taas koko tyttösen.

      Mitä teen mistä lähen muodostamaan uutta käsitettä mun persoonalle, ku muutuin vaan rauhalliseksi vaikka olin villipersoona?? Miten mä kerron minkälainen ihminen oon jotta löytäisin puoliskoni, sen mun puoliskonikin on oltava tällä hetkellä hieman romuna, joten emme ehkä ole valmiita kohtaamaan toisiamme. Voinko edes rakastua tai voiko kukaan muhun? Mistä rakkaudessa on edes kyse? Ketä kiinnostaa oikeesti kuka sen rakkauden keksi, kun pitäisi taas napata mistä siinä on kyse? Mulla on ollut siitä visioita, mut sitku mut romutetaan unohdan kaikki, en enään osaa ajatella yhtä nokkelasti kuin ennen, nyt ehkä palaudun lähemmäs sitä.

    • Aloittajahhhhhhhhh

      Hei ei nyt ens treffeillä sille pesälle, jos oon yhdessä yössä lätkän maailmanmestari niin ehkä sitten?? ((;;;;

      Oikeesti mikään ei muo saa näkemään ketään siinä valossa, että ne kertaheitolla pääsis pökkii.

      Haluan sellaisen satujen rakkaus tarinan ja me kaks, minä ja mun kumppani olemme maailman kingejä.

      Tai niissä saduissa sanotaan ja he elivät onnellisina yhdessä elämänsä loppuun saakka, sellasta haluan. Ne prinsessat kohtaa aina sen prinssin viattomina ja sitten joskus kun ne kuulevat kuinka heidät on määrätty avioliittoon jonkun kanssa, ajattelevat aina kohtasinkin toisen, mutta ehkä se kuitenkin juuri osoittautuukin siksi heidän rakkaudekseen.

      Just ton luultavasti 25-vuotiaan miehen luona 13-vuotiaana koheltaessani ajattelin jotenkin kuinka joku määräsi meidät yhteen, vaikka tiesin ettei äitini tai isäni olisi sellaista yhtälö mulle kaavaillen. Se oli ehkä se yks mun kaveri joka omalla osallaan räjäytti mun mielen painostamalla muo menemään sen luokse, kun se kehui mun ulkonäköä. Oma vika se oli en saa muita syyttää, että typeryyttäni hillunut tommosten kanssa.

    • Aloittajahhhhjkk

      Aivan Kia on varmaan nainen, olen väsynyt ja luen kaikkea vähän väärin, mutten kyllä nukahda vielä ainakaan puoleen tuntiin.

    • Aloittaaajaaaaaaaaaaa

      Vähän en sisäistä kaikkee nyt . Kirjotin tosi tökerösti tähän paljon viestejä tai tekstiä ylipäätään huonolla kielenkäytöllä, huonosti tuoden itseäni julki.

      Nyt ajatus katkeilee ja luen sanoja väärin ja ymmärrän asiat eritavoin ku tarkoitettu. En nää lesboissa tai lesboudessa pahaa, mutten oo osannut olla koskaan kiinnostunut niin naisista. Enkä oikein varsinkaan osaa kuvitella millanen sellanen suhde ja sen joku seksiä vastaava olisi. En tiedä ..

      Ku kirjotin niin huonosti tyhmästi, nolosti, ja silti alkuun toi 26 vuotias miekkonen vastasi ihan kiltisti niin olin yllättynyt. Oon odottanut jotain toivotuksista huonosta kieliopista jne. Ku en nyt osaa paneutuu, ehkä noi jotkut sinäänsä oli. Myöhemmin kuintenkin kuulen olevani pinnallinen, vaikka tavoittelen vaan täydellisistä lookkiani itseni suhteen pysyväksi. Vähän tuli takapakkia siitä, ku en oo ollut niitä mitään diivoja tai muita jotka haukkuu muiden ulkonäköä. En jaksa miettiä mikä olisi parempi termi kuin diiva. En muiden ulkonäköjä kauheasti oo haukkunut, ehkä lähinnä tapauksissa, jossa ne haukkuu mun. Tietenkin haluan miehen josta voin rehellisesti sanoa kuinka se on mun silmiin maailman täydellisin mies niin ulkoisesti kuin sisäisestikkin. Riittääkö mul resurssit siihen? Sitä en tiedä, rahkeet ei taide kyl riittää.

      • UjoKokematon26v

        "Tietenkin haluan miehen josta voin rehellisesti sanoa kuinka se on mun silmiin maailman täydellisin mies niin ulkoisesti kuin sisäisestikkin.

        Eli mietit että miehen pitäis olla se maailman komein mies ja suunnilleen olla samaa mieltä kaikesta sinun kanssa ja väität ettet ole valikoiva ja pinnallinen?

        "Riittääkö mul resurssit siihen? Sitä en tiedä, rahkeet ei taide kyl riittää."

        Ota joku ihan tavallinen ja kiltti mies kuten minä äläkä mieti että pitää saada joku Brad Pitt niin varmasti rahkeet riittää. Oletan että komealla tarkoitat niitä top 5% kuuluvia komeita, lihaksikkaita ja pitkiä miesmalleja. Naisilla kun on yleensä tapana arvioida miesten ulkonäköä alakanttiin ja itse kun arvioin itseni ihan tavallisen näköiseksi niin luulempa että sinä arvioisit minut rumaksi.


      • UjoKokematon26v
        UjoKokematon26v kirjoitti:

        "Tietenkin haluan miehen josta voin rehellisesti sanoa kuinka se on mun silmiin maailman täydellisin mies niin ulkoisesti kuin sisäisestikkin.

        Eli mietit että miehen pitäis olla se maailman komein mies ja suunnilleen olla samaa mieltä kaikesta sinun kanssa ja väität ettet ole valikoiva ja pinnallinen?

        "Riittääkö mul resurssit siihen? Sitä en tiedä, rahkeet ei taide kyl riittää."

        Ota joku ihan tavallinen ja kiltti mies kuten minä äläkä mieti että pitää saada joku Brad Pitt niin varmasti rahkeet riittää. Oletan että komealla tarkoitat niitä top 5% kuuluvia komeita, lihaksikkaita ja pitkiä miesmalleja. Naisilla kun on yleensä tapana arvioida miesten ulkonäköä alakanttiin ja itse kun arvioin itseni ihan tavallisen näköiseksi niin luulempa että sinä arvioisit minut rumaksi.

        Kyllähän se useimmiten on niin että ne naiset jotka tavoittelee jotain fitnessmallin ulkonäköä haluaa sitten jonkun komeimpaan 5% kuuluvan miesmallin eikä mitään tavallista pulliaista. Mutta jos oikeasti rakastuu toiseen niin ei siinä silloin mitkään ulkonäköasiat ja markkina-arvot merkkaa mitään. Näin ainakin haluaisin uskoa.


      • UjoKokematon26v
        UjoKokematon26v kirjoitti:

        Kyllähän se useimmiten on niin että ne naiset jotka tavoittelee jotain fitnessmallin ulkonäköä haluaa sitten jonkun komeimpaan 5% kuuluvan miesmallin eikä mitään tavallista pulliaista. Mutta jos oikeasti rakastuu toiseen niin ei siinä silloin mitkään ulkonäköasiat ja markkina-arvot merkkaa mitään. Näin ainakin haluaisin uskoa.

        Valitettavasti vain nykyään asiat on niin että naiset on yhä useammin niitä pinnallisia eikä toisinpäin. Naiset myös ajattelee paljon enemmän sitä että onko tuo mies lähellekkään mun tasoa ja hyväksyykö mun kaverit tuon miehen mun poikaystäväksi vai tuleeko vastalauseita. Eli naiset siis antaa kavereidensa päättää kuka heille kelpaa poikaystäväksi ja kuka ei.


      • Aloitttaaajaah

        Oikeestaan en niinkään mitään bratt pittiä diggaile vaan ennemminkin jotain oliver sykes lookkia. Kuitenkin joo olen sitten vaikka pinnallinen ihan sama, en oikein tunne kauheasti ihmisiä, saati etsinyt mitään seuraa deittisivuilla, juurikaan tapaillut ketään jotain muutemii mies puolisii frendejäni, mut en missään treffi mielessä. Jos liikun vaikka jossain kaupungilla vastaan tuleen aina monia miehiä, jotka on musta äärimmäisen hyvännäkösiä, että ihan kuule aika moni kelpais mulle ulkonäkönsä puolesta. Eiköhän niitä vaan kiinnosta seksi enintään, jos sekään. Parempi olla vaan neitsyt.


      • Aloittajaaaaaaaa

        Väittäisin, että aattele vaikka, että oot liian ruma mulle mukamas. Vaikka aattelen et haluut vaan friend with benefits suhteen, voit luulla että aattelen suo liian rumana, vaikken ees oo nähnyt mille näyt. Tuu ku nyt nää mobiili laitteet lagaa niin perkeleesti


      • UjoKokematon26v
        Aloitttaaajaah kirjoitti:

        Oikeestaan en niinkään mitään bratt pittiä diggaile vaan ennemminkin jotain oliver sykes lookkia. Kuitenkin joo olen sitten vaikka pinnallinen ihan sama, en oikein tunne kauheasti ihmisiä, saati etsinyt mitään seuraa deittisivuilla, juurikaan tapaillut ketään jotain muutemii mies puolisii frendejäni, mut en missään treffi mielessä. Jos liikun vaikka jossain kaupungilla vastaan tuleen aina monia miehiä, jotka on musta äärimmäisen hyvännäkösiä, että ihan kuule aika moni kelpais mulle ulkonäkönsä puolesta. Eiköhän niitä vaan kiinnosta seksi enintään, jos sekään. Parempi olla vaan neitsyt.

        "Jos liikun vaikka jossain kaupungilla vastaan tuleen aina monia miehiä, jotka on musta äärimmäisen hyvännäkösiä, että ihan kuule aika moni kelpais mulle ulkonäkönsä puolesta."

        Mut luulenpa vain että näet pelkästään ne kaikkein komeimmat miesmallin näköiset miehet etkä huomaa niitä tavallisen näköisiä saati sitten rumia miehiä ollenkaan.


      • Aloittajaaaahh
        UjoKokematon26v kirjoitti:

        "Tietenkin haluan miehen josta voin rehellisesti sanoa kuinka se on mun silmiin maailman täydellisin mies niin ulkoisesti kuin sisäisestikkin.

        Eli mietit että miehen pitäis olla se maailman komein mies ja suunnilleen olla samaa mieltä kaikesta sinun kanssa ja väität ettet ole valikoiva ja pinnallinen?

        "Riittääkö mul resurssit siihen? Sitä en tiedä, rahkeet ei taide kyl riittää."

        Ota joku ihan tavallinen ja kiltti mies kuten minä äläkä mieti että pitää saada joku Brad Pitt niin varmasti rahkeet riittää. Oletan että komealla tarkoitat niitä top 5% kuuluvia komeita, lihaksikkaita ja pitkiä miesmalleja. Naisilla kun on yleensä tapana arvioida miesten ulkonäköä alakanttiin ja itse kun arvioin itseni ihan tavallisen näköiseksi niin luulempa että sinä arvioisit minut rumaksi.

        No on semmoset anorektisetkin ruipeloita emo pojat ihan komeita, eipä se lihas merkkaa. Kelpaa toki myös


    • Aloittajahahahaha

      Tai jos joskus teininä joku huutanut päin näköö vaikka:"rotta!" Niin "No vittu biisomi!" Tapaisesti oon saattanut haukkua muiden ulkonäköä lähinnä pääsääntöisesti.

      • Biisomirotta

        Ei vittu sinä xDdddddddddddd


      • Ellinoorah

        Hei mitä settii nyt tällä keskustelulla on 61 kommenttia vois saada 69, tän jälkeen pitäis olla 62 ellei joku muu ehi ensin.


    • Guodajuusto22vee

      niin olis kiva panna sua perseeseen niin että paska roiskuu!

    • Aloittaaaaajaaah

      "Niin olis kiva panna suo perseen niin, että paska roiskuu" ei musta kuulosta kauheen mukavalle, mut joo niin ei tuu käymään. Ihmiset haluu vaan pelkkää seksiä, eikä jotain mihin rakastuu.

      Mä on monii kertoi joutunut hylkäämään mun maailmankäsitykset kaikesta. Ehkä vaan kerran yks tyyppi on sanonut olleensa ihastunut muhun, mutta mitä olisinko valehdellut vaikka päin näköö kuinka mulla myöskin. Mukava kaveri hän oli, kuitenkinen mä voi sille mitään jos en ihastu johonkin. Enkä voi sille mitään, jos en ihastu koskaan enää, ees sellasiin tyyppeihin joista oon varma kuinka oisin varmasti ihastunut, jos mussa ei nyt oo mitään vikaa. Joitain kertoja ehdotettu seksiä, se on aika pettymys ollut, ku näin vaan vision suhteista. Sillon 13-vuotiaana kukaan ei tainnut olla koskaan pussannut ketään ja sit se vanha mies pussas muo siinä mun visiossa, jossa kaikki vaan seurustellessa tekis tollasia juttuja jäin vaan sen luokse jumiin. Vaikka muo ällötti se, ku se oli niin vanha. Sen jälkeen joskus myöhemmin 17-vuotiaana esim. Joku mun ikäinen poika suunnilleen pussas muo pidempää ja se tuntu musta hyvälle, siinä välissä ollut jotain kännisiä pikapusuja mulle joltain muuilta, jotka on ollut hämmentäviä, eivätkä oikein tuntuneet hyvälle saati pahalle.

      • Aloittaaaaajaaaaa

        Lol osaan kirjottaa, mutta en tainnut kolmetoista vuotiaana olla ollut pussannut ketään. Ja silleen. En tiedä jostain pienestä pitäen mulla oli vaan visio jostain seurustelevista, jotka pussais. Tai en osannut aatella, että ilman pullonpyöritystä poika pussaisi tyttöä ilman toiveita suhteesta. Elin jossain ihme unelmissa valhe näkemyksissäni.


    • UjoKokematon26v

      "Ei musta kuulosta kauheen mukavalle, mut joo niin ei tuu käymään. Ihmiset haluu vaan pelkkää seksiä, eikä jotain mihin rakastuu."

      Haluan että imet mun munaa ja sen jälkeen haluun ottaa sut rajusti monesta eri asennosta. Ei sitä mitään ihastumisia välttämättä tarvita, ei kun panemaan vaan. Ei asiat ole sen monimutkaisempia.

      • UjoKokematon26v

        Vaikka olis kai se rakastuminenkin ihan kivaa mutta ei kaikki mene aina kuin saduissa.


      • UjoKokematon26v
        UjoKokematon26v kirjoitti:

        Vaikka olis kai se rakastuminenkin ihan kivaa mutta ei kaikki mene aina kuin saduissa.

        Naisilla nyt on tapana aina yliromantisoida kaikkia asioita.


      • Aloittajaahhh

        Äh ehkä oon kuolemaan asti neitsyt vaikka. Mun elämässä asiat vaikutti olevan menossa kuin saduissa, sit paha yhteiskunta tuli vastaan. Sillon olin 19 ja kaikki oli semmost satu maagista.


      • Kommentti69

        nyt tulee kommenn 69ehkä


      • UjoKokematon26v
        Aloittajaahhh kirjoitti:

        Äh ehkä oon kuolemaan asti neitsyt vaikka. Mun elämässä asiat vaikutti olevan menossa kuin saduissa, sit paha yhteiskunta tuli vastaan. Sillon olin 19 ja kaikki oli semmost satu maagista.

        Puhut jotenkin ihan älyttömän paljon vain itsestäsi ihan kuin muita ihmisiä ei olisi olemassakaan ja ihan kuin heidän elämässään kaikki asiat muka menis nappiin eikä heillä olisi vaikeaa. Et sinä ole mikään maailman napa vaikka ehkä niin saatat ajatellakkin enkä tarkoittanut sanoa pahalla.

        Maailmassa on varmaan ainakin satoja tuhansia ihmisiä joilla asiat ei mene niin kuin niiden toivois menevän mut suurin osa porskuttaa eteenpäin siitä huolimatta.


      • UjoKokematon26v
        UjoKokematon26v kirjoitti:

        Puhut jotenkin ihan älyttömän paljon vain itsestäsi ihan kuin muita ihmisiä ei olisi olemassakaan ja ihan kuin heidän elämässään kaikki asiat muka menis nappiin eikä heillä olisi vaikeaa. Et sinä ole mikään maailman napa vaikka ehkä niin saatat ajatellakkin enkä tarkoittanut sanoa pahalla.

        Maailmassa on varmaan ainakin satoja tuhansia ihmisiä joilla asiat ei mene niin kuin niiden toivois menevän mut suurin osa porskuttaa eteenpäin siitä huolimatta.

        Tarkoitin sanoa että kiinnität niin paljon huomiota pelkästään omiin ongelmiisi ettet taida huomata ettei juuri kenelläkään muullakaan ihmisellä ole helppoa.


    • Aloittjaaaaaahhh

      No voi vittu kirjotin tähän älyttömästi kaikkea ja ne vaan hävis vittu jaksanko enää tuhlaa aikaani tammoseen

    • Aloittajaaaaahhhh

      Kyllä mä saan tulla anosti avautuu johonkin keskustelupalstalle. Ei mun oo tapana väkisin udella ihmisten vaikeuksista aavemainen, jos ne ei itte avaudu mulle.

      Oon käyttänyt lähes tulkoon kaiken mun elämästä siihen kuinka en oo tehnyt paljoo omasta mielestä mukavia juttuja, ku on vaikuttanut siltä ettei muut hyväksy jos mul on onni. Sit en ittekkään halunnut tyytyväisyyttäni. Noh nyt ensin tähtään siihen, että teen omasta elämästäni unelmaa, sitten jos pystyn niin muidenkin, mutta vain sellaisten joiden koen sen ansaitsevan.

      Olen vaikka sitten tosi pinnallinen, jos en oo enää niin yliempaattinen, kuten ennen, jotenkin en maha sille mitään että se alue mun aivoissa joka hallitsee tunteita taitaa olla vaurioitunut. Se etten paljoo tunne mitään ei muuta sitä asiaa mitä näen ajattelen ja miten koen. En voi olla kauheen paha ihminen, jos en enää osaa myötä elää, kun en kuitenkaan halua ihmisille pahaa. Se mitä ajattelen on hyvällä siunattu, en itte millään voi vaikuttaa tunteisiini.

      Ehkä muo ei muutenkaan kiinnosta jonukun miehen ongelmat siitä kuinka se ei saa pillua, kun mun mielestä ois terveempää toivoa suhdetta ja haluta rakastua. Rakkaus on se mitä kohti haluan käydä niin paljon hyvää on syntynyt rakkaudesta, seksistä vain jotakin mitä ei ole toivottu, kuitenkin joskus se mitä ei toivottu muuttuu rakkauden myötä maailman parhaimmaksi asiaksi jollekkin. En vaan tiedä mikä lukko mun tunteiden päällä on, en ehkä kykene enää rakkauteen.

      • Pinnallinenaloittajajoo

        Äh kirjotan vaikka tästä kaikesta mitä kohti haluan kulkea avoimesti jonnekkin blogiin, jonka teen. Heti kun kävin kohti ns on.onnellista elämää , mun tun teet vohkittiin. Ei oo mun mielestä hyvä udella ihmisiltäjotain herkkää ehkä. Se miten näet mut ei muuta mitään mitä oikeesti oon ihmisenä. Oon kalunnut itteeni yhessä vaiheessa sitä paitsi pintaa syvemmältä, että nyt haluisin vaikka kirjottaa rakkaus lauluja, ku aloin vaa'an joskus rakastaa kaikkea vihdoinki hylättyä kaikki mun katkerat tunteet, jos mun tunteet palaa uskon, että ne palaa rakkautena. Tarvitsen kumppanin joka on samalla elämän asteella, kun mä siinä jossa fiksataan ensin lookki mieleiseksi eikä koskaan enään katkeroiduta mistään, kun ei ajauduta päihde ongelmiin saati murruta, jos joku kuolee. Vaan halutaan uskoa vaikka, että jotenkin kohdataan vielä. En usko että kovin pahasti murtuisin jonkun kuolemasta mulle on tapahtunut yliluonnollisia juttuja, joten voisin kuvitella sen kuolemansa jälkeen viestittelevän mulle jtn jos on ollut tosi tärkeä. Tai tietenkin jos palaudun tunteiltani entiseksi sattuuhan se varmaan, en vaan aio vajota mistään vaan ku oon saanut ulkonäköasunto asiat kuntoon pidän semmoset hoidossa ja keskityn tulevaisuuteen jota voisin ehkä rakentaa jonkun kanssa.

        Haluan vainyhden miehen ja jos se kuolee paljon ennen muo en koskaan kyllä ota toista, sillä pitäisin sitä törkeänä. Toivoisin ehkä löytäväni myös jonkun joka ei ole harrastanut koskaan seksiä, ehkä ulkomailta vaikka sitten, voi olla vähän erillaista sakkia. Se ei ainakaan varmaan vaan ajattelisi kuinka seksi on kaiken ydin tyyppisesti, niin kuin moni.


      • carvinen
        Pinnallinenaloittajajoo kirjoitti:

        Äh kirjotan vaikka tästä kaikesta mitä kohti haluan kulkea avoimesti jonnekkin blogiin, jonka teen. Heti kun kävin kohti ns on.onnellista elämää , mun tun teet vohkittiin. Ei oo mun mielestä hyvä udella ihmisiltäjotain herkkää ehkä. Se miten näet mut ei muuta mitään mitä oikeesti oon ihmisenä. Oon kalunnut itteeni yhessä vaiheessa sitä paitsi pintaa syvemmältä, että nyt haluisin vaikka kirjottaa rakkaus lauluja, ku aloin vaa'an joskus rakastaa kaikkea vihdoinki hylättyä kaikki mun katkerat tunteet, jos mun tunteet palaa uskon, että ne palaa rakkautena. Tarvitsen kumppanin joka on samalla elämän asteella, kun mä siinä jossa fiksataan ensin lookki mieleiseksi eikä koskaan enään katkeroiduta mistään, kun ei ajauduta päihde ongelmiin saati murruta, jos joku kuolee. Vaan halutaan uskoa vaikka, että jotenkin kohdataan vielä. En usko että kovin pahasti murtuisin jonkun kuolemasta mulle on tapahtunut yliluonnollisia juttuja, joten voisin kuvitella sen kuolemansa jälkeen viestittelevän mulle jtn jos on ollut tosi tärkeä. Tai tietenkin jos palaudun tunteiltani entiseksi sattuuhan se varmaan, en vaan aio vajota mistään vaan ku oon saanut ulkonäköasunto asiat kuntoon pidän semmoset hoidossa ja keskityn tulevaisuuteen jota voisin ehkä rakentaa jonkun kanssa.

        Haluan vainyhden miehen ja jos se kuolee paljon ennen muo en koskaan kyllä ota toista, sillä pitäisin sitä törkeänä. Toivoisin ehkä löytäväni myös jonkun joka ei ole harrastanut koskaan seksiä, ehkä ulkomailta vaikka sitten, voi olla vähän erillaista sakkia. Se ei ainakaan varmaan vaan ajattelisi kuinka seksi on kaiken ydin tyyppisesti, niin kuin moni.

        Sano vaan jos haluat antaa neitsyytesi poikuuttani vastaan?
        Parisuhdetta en lupaa. Ainoastaan seksiä, että päästään alkuun niiltä osin.


      • Aloittajaaaaaah

        Hitsi en ihan hyvä idea ois menettää jollekkin joka ei myöskään oo koskaan, mutta yritän ettiii jostain ulkomailta vaik sit jonkun muo parivuotta nuoremman kokemattoman alimmillaan, jonka kanssa voisin olla yhes lopun ikäni. Ku ei Suomesta vissiin löydy mun tyyppistä


      • UjoKokematon26v
        Aloittajaaaaaah kirjoitti:

        Hitsi en ihan hyvä idea ois menettää jollekkin joka ei myöskään oo koskaan, mutta yritän ettiii jostain ulkomailta vaik sit jonkun muo parivuotta nuoremman kokemattoman alimmillaan, jonka kanssa voisin olla yhes lopun ikäni. Ku ei Suomesta vissiin löydy mun tyyppistä

        No niillä ulkomaalaisilla miehillähän se pillu vasta mielessä onkin ihan kaiken aikaa. Ne nussii jo heti nuorena ihan kaikkea mikä liikkuu eikä välitä tunteista paskaakaan. Tiedän mistä puhun. Jos uskot että ulkomaalaiset miehet on siinä mielessä yhtään parempia kuin suomalaiset miehet niin 99% varmuudella tulet pettymään. No ainakin varoitin mutta valinta on tietysti sinun.


      • UjoKokematon26v
        UjoKokematon26v kirjoitti:

        No niillä ulkomaalaisilla miehillähän se pillu vasta mielessä onkin ihan kaiken aikaa. Ne nussii jo heti nuorena ihan kaikkea mikä liikkuu eikä välitä tunteista paskaakaan. Tiedän mistä puhun. Jos uskot että ulkomaalaiset miehet on siinä mielessä yhtään parempia kuin suomalaiset miehet niin 99% varmuudella tulet pettymään. No ainakin varoitin mutta valinta on tietysti sinun.

        Osaavat vaan lirkutella naisille kauniisti mutta puhtaasti huijausmielessä kun tosiaankin haluavat vain sitä pillua. Suomalainen mies sentään sanoo rehellisesti mitä haluaa eikä huijaa ketään.


      • Aloittajaaaah

        Osaan pitää vittuni kiinni tollasten miehien varalta. Jos Suomessa liian vähän tarjontaa pitää siirtää markkinat ulkomaille.


      • UjoKokematon26v
        Aloittajaaaah kirjoitti:

        Osaan pitää vittuni kiinni tollasten miehien varalta. Jos Suomessa liian vähän tarjontaa pitää siirtää markkinat ulkomaille.

        No ei se auta jos esim joku Islamin kulttuuria edustava mies tulee ja raiskaa sut. Mistä voit niin äkkiä tietää onko se mies luotettava vai ei? Kannattaa sitten pitää tuntosarvet pystyssä jos aiot tutustua ulkomaalaisiin miehiin.


    • Hei. Tässä ois ihan suomalainen tavallinen mies. Älä mieti joutavia, pannaan yhdessä pillu soimaan

      • Aloittaajaaaahh

        Sä voit laittaa vaikka hanuris soimaan. Mä vähän selkeytin päätäni.


      • UjoKokematon26v
        Aloittaajaaaahh kirjoitti:

        Sä voit laittaa vaikka hanuris soimaan. Mä vähän selkeytin päätäni.

        Vedä käteen.


      • Kankeesisäänvaan

        Pillun reikä ja muna soimaan eiköhän se siitä.


    • java59

      soita 0400334003

    • java529

      vain minä autan

      • Vittuakutittaa

        Täällä olis myös pillu tarjolla sitä niin vitusti kutittaa saantanasti kutittaa.
        Oisko joku kiltti miekkonen joka voisi auttaa tuon pilluni kutinassa edes sen verran että kädellä rapsuttelisi enste ja sitten panis kunnolla loppuun asti niin ei kutita.


    • Nolol

      Tääl ois tarjolla pimppaa, mut eiköhän siitä tuu kiistaa. ...

      Miehet on säälittäviä pillunkerjääjiä, vetäkää itte vaan ihan omaan käteenne, ku ette saaaa

      • Yhdenyönjuttu

        Kyllä tuntuu tulevan oikein kunnon kiista kuka miehen saa?
        Vaikka vain yhdeksi yöksi.


    • fghnfgh

      No tee vaikka ohorarieskaa jos ossaat. Se o hyvvää ko pannee päälle siallihhaa ja voita

    • sadvsds

      Teet mitä? Työksesi? Mistä sitä kukaan vois tietää;) Kerro ite toki!

    • Neitsyydenpoistaja

      Moi, autan sua tossa vakavassa ongelmassasi. Vien Sinulta neitsyyden, milloin Sulla olis hyvä aika siihen?
      Soita minulle 046 5655 110
      Skype: tiukku1
      [email protected] on email

      Tehdään yhdessä hyvää sun kanssas

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2042
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1325
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1255
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1197
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1115
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1050
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      88
      1014
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      803
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe