Vielä jollain on Vista?

Onkokadonnut

Oikeesti siis arkikäytössä?

32

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • debianxfce

      vois ollakin, on se parempi kuin win7, win8.1 ja win10 mitä meillä on ollut. Ainoa puute oli hitaus, muissa hitauden lisäksi massamuistiajuribugi, surkea käyttöliittymä ja epävakaa sekava kyhäelmät.

      Jos ei jo vistan jälkeen tajunnut vaihtaa debian xfce:hen, on kyllä melkoisen huono nettisurffari.

    • eioletarvinnutkatua

      Oli vielä 2010, oli aika tahmainen, vaihtui sitten Ubuntuun.

      • Hywin_toimii

        Ihan kivasti toimii kun otti täpän pois c: asemasta "Nopeuta hakua indeksoimalla levy" tjsp. niin loppui ne raksutus


    • ihateubuntu

      "Tiistaikäytössä" kuukauden toisena tiistaina.

    • Eikymppiäminulle

      Otan kannettavan Vistan lähtöön uudelleen käyttöön jos MS pilaa W7 hyvän koneeni pakkopäivityksillä. Tuuletin pitää puhdistaa. Päivitin Vistaa vielä vuoden W7 käyttöönoton jälkeen ja ollut 1.5 vuotta kaapissa.

      • Se menee kelvottomaksi alle vuodessa, että varmaan kannattaisi asentaa uusi käyttöjärjestelmä käyttöönoton yhteydessä.


      • Gay-Kar
        M-Kar kirjoitti:

        Se menee kelvottomaksi alle vuodessa, että varmaan kannattaisi asentaa uusi käyttöjärjestelmä käyttöönoton yhteydessä.

        Miten niin, Mä asensin uuteen HP läpsyyni XP:n. alko mukkukin keulia ja siirryin mun perberinraassaajista, takasin itse raassan naisia. Ajattele! Homohommat johtu windowsista.

        Suosittenen myös muille. 7,8 ja 10 vie jopa kyvyt!

        XP ei todellakaan ole käyttökelvoton! vaan hyvä ja ihana!
        Palautti mun elämän.


      • Gay-Kar kirjoitti:

        Miten niin, Mä asensin uuteen HP läpsyyni XP:n. alko mukkukin keulia ja siirryin mun perberinraassaajista, takasin itse raassan naisia. Ajattele! Homohommat johtu windowsista.

        Suosittenen myös muille. 7,8 ja 10 vie jopa kyvyt!

        XP ei todellakaan ole käyttökelvoton! vaan hyvä ja ihana!
        Palautti mun elämän.

        "Miten niin"

        Loppuu pakolliset turvapäivitykset. Kyllä tietokoneella yleensä halutaan käyttää nettiyhteyttä eikä pidetä pelkkänä kirjoituskoneena.


      • Gay-Kar
        M-Kar kirjoitti:

        "Miten niin"

        Loppuu pakolliset turvapäivitykset. Kyllä tietokoneella yleensä halutaan käyttää nettiyhteyttä eikä pidetä pelkkänä kirjoituskoneena.

        Pääasia että laite toimii kun sen avaa!
        Viis päivityksistä ja jatkuvasta säätämisestä. sellainen vie miehisen kyvyn.
        XP pelaa kuin junan vessa, tosin kuulemma Ubuntukin pelaisi.
        Nyt kyn heppi on palannut eloon, en kyllä vaihda edes kokeeksi XP:tä mihinkään. Sen voit uskoo.
        Ps. Onko sullakin petihommat heikentyneet? Kokeile kanssa XP:hen siitymistä.


    • pixelipekka

      On miulakii! ja tuleee olemaakin...rinnalla mint 17.3 rosa! vistaa en enää käytä mut päivittelen sillon tällön....kiva kun ei tuu win10 muistutuksia....

      • Gay-Kar

        Roosa? Joo mulla oli sen niminen naikkonen kullinpäässä viime maanataina.

        Enään mua ei perseeseenpaneskella


      • Muasaisrassata

        Mistä päin olet, vinkkaatko niitä sun kavereitas, kun seksi kiinostas, vaan ei enään seiso :(
        Mulla on kallis uusi w10 läppäri!


    • ei_ongelmaa

      Minulla on windows me käytössä, eikä mitään ongelmaa, ei edes windows 10 häiriköintiä microsoftin puolelta, jota en aio ikinä asentaa edes.

    • VistaSusi

      Heitin kesällä Serriin, eihän sitä hermot enää kestänyt, XP ja 7 on toimivia.
      10 asennukilkkeet laitan setupista lukkoon...

      • namnamnaa

        setubit saa auki hepostikkin :D

        Rompelaatikko kiittää


    • MarttilanMolomies

      mulla on xp, visva valuu kullinpäästä!

      • Niinmullakin

        Taitaa XP olla seksikkäämpi.


      • Tosiaanki

        Kymppimiehillä pollähtää jauhopilvi enne kusen tuloo.
        XP on seksikkäämpi


    • Käytössä_on

      Muuan tuttu paikallislehden tekijä käyttää Vistaa yhdessä tietokoneessaan hyvällä menestyksellä.

    • vista_sp3

      Win7 on käytännössä sama kuin Vista. Uudelleenbrändätty Vista SP3.

      Erot vistan ja seiskan välillä ovat mitättömän vähisiä. Suurempia eroja on jo puolivuosittaisissa win10 päivityksissäkin, esim. win10 anniversary edition verrattuna 1511:een on jo huomattavasti kehittyneempi käyttis ja erot ovat suurempia kuin vistan ja seiskan väliset eroavaisuudet.

    • vistankäyttäjä

      Mulla on, enkä tiedä mitä sille teen ensi vuonna kun Vistan päivitykset lopetetaan. Voisiko siihen asentaa vielä Ubuntun? Luulen että Windows10 ei näin vanhaan koneeseen (9v.) enää voi asentaa.

    • Tyhmäksiköluulet

      No ei vitussa ole vistaa eikä kymppiä!

    • Mä en tiiä miks mulla on vista koska ois windows 7 levy ja koodi entiiä miks en päivitä.
      vastaus: en jaksa....

      • Tyhmä-tyhmempi

        Ei näillä windows käyttäjillä järki päätä pakota, huomaa heti ku ne suunsa avaavat, ettei asioita ole ymmärretty oikein.

        Jos ne ymrtäisi jotain ei ne olisi windows käyttäjiä.


    • Mä en tiiä miks mulla on vista koska ois windows 7 levy ja koodi entiiä miks en päivitä.
      vastaus: en jaksa....

      • Tyhmä-tyhmempi

        Ei näillä windows käyttäjillä järki päätä pakota, huomaa heti ku ne suunsa avaavat, ettei asioita ole ymmärretty oikein.

        Jos ne ymrtäisi jotain ei ne olisi windows käyttäjiä.


    • Mä en tiiä miks mulla on vista koska ois windows 7 levy ja koodi entiiä miks en päivitä.
      vastaus: en jaksa....

      • Tyhmä-tyhmempi

        Ei näillä windows käyttäjillä järki päätä pakota, huomaa heti ku ne suunsa avaavat, ettei asioita ole ymmärretty oikein.

        Jos ne ymrtäisi jotain ei ne olisi windows käyttäjiä.


    • Mä en tiiä miks mulla on vista koska ois windows 7 levy ja koodi entiiä miks en päivitä.
      vastaus: en jaksa....

      • yoooppssss----

        KÄytössä ollut Vista pelaa hienosti mutta huomasin että jos asentaa Vistan tyhjälle levylle alkaa olla ongelmia joidenkin ohjelmien asennuksien kanssa esim. java piti laittaa pohjalle joku vanhempi 7 update 40


      • Tyhmä-tyhmempi

        Ei näillä windows käyttäjillä järki päätä pakota, huomaa heti ku ne suunsa avaavat, ettei asioita ole ymmärretty oikein.

        Jos ne ymrtäisi jotain ei ne olisi windows käyttäjiä.


    • vistanen

      Hyvin toimii Home Premium enkä osta uutta konetta ennen kuin nykyinen romahtaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1110
    Aihe