Kyllä Suomalaiset ovat korkealle koulutettuja, sanon minä.
Palstalla lukee:
Keskustele profetioista, näyistä ja tulevaisuuden ennustuksista,
mutta mitä otsikoita saamme lukea ja vielä korkeammin koulutetut ''terapeutit'' ottavat osaa oikein korkealta taholta ko. ketjuihin.
HUHUTKIERTÄÄ JA MAKKARA KIERTÄÄ PALSTAKO?
7
65
Vastaukset
Kuinkahan sinä itse olet pysynyt aiheessa? Et ole ehtinyt keskustella aiheesta, koska syyttäjähenkesi vaatii sinua jatkuvasti jotakuta syyttämään, kuten tästäkin aloituksesta hyvin myös se puoli paljastuu. Vaadit sääntöjä ja niiden noudattamista muilta, vaan et itse piittaa niistä, koska olet korottanut itsesi niiden valvojaksi. Huokaus!
- Kts.peiliinNyt
Jarmo. Ketä nyt syytät ja mistä syytät?
Keskustelu24 Yhteiskunta Uskonnot ja uskomukset Profetiat - Jarmo__EiKirj
Tais osua kipeään kohtaan. Kyllähän se täytyy kääntää heti ympäri ja heittää takas, ihan ku se jotain auttas.
- huhutkiertää
30.3.2015 17:50
Kyllä tulee Meriittiä Palstakeisarille!
Se on syypää niin Xiina-viestien asiassa ja monien solvaamisessa!
Etät kyllä pitäis hommia löytyä? Ja palstan sotkemisen ykkösmies.... Ja aitojen profetioiden vihaaja, sensuurimies. Terveen opetukseen vimmattu vastustaja...
Mutta, uraputki tällä Profetiapalstalla on kohta TyöTodistusta vailla. Niin sanovat. Se ylitti valtuutensa, se meni överiksi.
Tuli merkintöjä Eräisiin Asiakirjoitin, siitä Palstahäiriköstä... eli? Heppu on kirjoissa ja kansissa!
Joten palstalaiset? Palstasiivojat ovat työnsä tehneet. Profetoikaa vain, mutta varokaa lipsumisia!
Jos pysytte palstan aiheessa: Profetiat, niin hyvä? Jos sekoilette takuuvarmasti tulee tornadoja!
pelkose-on
22.10.2015 10:45
Mutta otapas selvää KUKA se tehtailija on? Henkilö on kyllä tiedossa, mutta koettaa piilotella itseään nimettömänä. Pelkää.- piilotteletitsekkin
ET USKALLA OMALLA NIMELLÄ KIRJOITTAA VAAN HUUTELET PPUSKISTA!!!!
- bythewayy
ei tässä nytten "xiinasta" puhutakkaan vaan "xiina" kakkosesta!!!
- nfhjj
psykoosia sairastaa moni ihminen suomessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511