Tosiaan, lainassa oleva auto ja parkkipaikalla joku ilmeisesti peruuttanut päin autoani. Aikamoinen kolhu ja puskuri mennyt sisäänpäin jonkin verran. Ei lappua, eikä mitään, tuskin silminnäkijöitä eikä kameroitakaan. Miten pitäis menetellä ja korvaako vakuutus?
Parkkipaikalla peruutettu puskuriin
11
352
Vastaukset
- KalliitaKolhujaTuollaset
Korvaa, jos on kasko. Ja sehän tässä juuri aivan perseestä onkin. Noita parkkipaikkavahinkoja varten täytyisi olla ihan erillinen vakuutus.
- vakkuvb
Korvaa, jos on kasko. Ja sehän tässä juuri aivan perseestä onkin. Noita parkkipaikkavahinkoja varten täytyisi olla ihan erillinen vakuutus.
EI KORVAA KASKO
PITÄÄ OLLA PARKKIPAIKKAVAKUUTUS ERIKSEEN
- diipaaadaii
Ei kannattaisi lainailla autoaan kenellekään. No, vahingosta viisastuu.
- skinnybob
eroa kirkosta saat korvausta. uskovaiset ja heidän pelastettavat vajakit aiheuttaa juurikin tällaista.
- Joiel033
no ydeensä aina jos joku kolaroi parkkipaikalla tai jossain muualla jossa mahdollista auton omistaja ei nähnyt niin lähetään lipettiin mahdollisimman nopeesti paikan päältä, joten siks kannattaa olla kamerat edessa ja takana niinkun esim venäjällä, kun suomessakin on kumminkin todella paljon ajotaidottomia autojen ratissa.
- valitettavanyleistä
parkissa "perinteinen" lie, ku toinen vieree parkkii, ja mäjäyttää oven auki! sopivasti just SUN auton kylkee lommo, si siirtää toiseen paikkaa..
(itel 21 v "vanha" auto, ei nii välii), uusien ja varsinki mustien/tummien autojen omistajille ikävähköä.. - hghghdhgh
Jos jättää viinakaupan päätyyn autoa niin kolisee kun äijät ja muijat hakee aamutärinöissään korjaussarjaa.
- omasta-pussista
Korkeimman oikeuden linjaus on, että parkkipaikalla tapahtuneesta kolhusta ei tarvitse ilmiantaa itseään. Eli on täysin luvallista häipyä vähin äänin jos kukaan ei huomannut.
Joudut siis maksamaan korjauksen itse. - PERUUTITKO_ITSE
Aloittajalle omantunnon kysymys.
Oliko joku kolhinut vai olitko sinä itse, vähän haiskahtaa siltä että olet itse peruuttanut.
Korjaamolta kannattaa kysyä arvio, ymmärtävät jäljistä paljon - Tää-on-moraalikysymys
Luin jostain että ei tarvi laittaa mitään yhteystietoja jos tuupannut jonkun autoa, siis ei ole rikos häipyä vaan paikalta.
- ertcqwew
Joo, näin on, ei ole pakollista huomata että pikkasen osu johki autoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264578- 504138
- 543622
- 513136
- 502900
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372378
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046