Parkkipaikalla peruutettu puskuriin

Ärsyyntynyt

Tosiaan, lainassa oleva auto ja parkkipaikalla joku ilmeisesti peruuttanut päin autoani. Aikamoinen kolhu ja puskuri mennyt sisäänpäin jonkin verran. Ei lappua, eikä mitään, tuskin silminnäkijöitä eikä kameroitakaan. Miten pitäis menetellä ja korvaako vakuutus?

11

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KalliitaKolhujaTuollaset

Korvaa, jos on kasko. Ja sehän tässä juuri aivan perseestä onkin. Noita parkkipaikkavahinkoja varten täytyisi olla ihan erillinen vakuutus.

• vakkuvb

Korvaa, jos on kasko. Ja sehän tässä juuri aivan perseestä onkin. Noita parkkipaikkavahinkoja varten täytyisi olla ihan erillinen vakuutus.

EI KORVAA KASKO
        PITÄÄ OLLA PARKKIPAIKKAVAKUUTUS ERIKSEEN

• diipaaadaii

Ei kannattaisi lainailla autoaan kenellekään. No, vahingosta viisastuu.

• skinnybob

eroa kirkosta saat korvausta. uskovaiset ja heidän pelastettavat vajakit aiheuttaa juurikin tällaista.

• Joiel033

no ydeensä aina jos joku kolaroi parkkipaikalla tai jossain muualla jossa mahdollista auton omistaja ei nähnyt niin lähetään lipettiin mahdollisimman nopeesti paikan päältä, joten siks kannattaa olla kamerat edessa ja takana niinkun esim venäjällä, kun suomessakin on kumminkin todella paljon ajotaidottomia autojen ratissa.

• valitettavanyleistä

parkissa "perinteinen" lie, ku toinen vieree parkkii, ja mäjäyttää oven auki! sopivasti just SUN auton kylkee lommo, si siirtää toiseen paikkaa..

(itel 21 v "vanha" auto, ei nii välii), uusien ja varsinki mustien/tummien autojen omistajille ikävähköä..

• hghghdhgh

Jos jättää viinakaupan päätyyn autoa niin kolisee kun äijät ja muijat hakee aamutärinöissään korjaussarjaa.

• omasta-pussista

Korkeimman oikeuden linjaus on, että parkkipaikalla tapahtuneesta kolhusta ei tarvitse ilmiantaa itseään. Eli on täysin luvallista häipyä vähin äänin jos kukaan ei huomannut.

Joudut siis maksamaan korjauksen itse.

• PERUUTITKO_ITSE

Aloittajalle omantunnon kysymys.

Oliko joku kolhinut vai olitko sinä itse, vähän haiskahtaa siltä että olet itse peruuttanut.
      Korjaamolta kannattaa kysyä arvio, ymmärtävät jäljistä paljon

• Tää-on-moraalikysymys

Luin jostain että ei tarvi laittaa mitään yhteystietoja jos tuupannut jonkun autoa, siis ei ole rikos häipyä vaan paikalta.

• ertcqwew

Joo, näin on, ei ole pakollista huomata että pikkasen osu johki autoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8465
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4578
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4138
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3622
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2900
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2596
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      37
      2378
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2063
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    Aihe