Onse kumma kun klaukkalalaisia syrjitään, ja rakennetaan pieninpään peräkylään monen miljoonan euron uimahalli? Klaukkala nyt vaan olisi ollut kaikinpuolin parempi vaihtoehto hallille, onhan klaukkala sentään iso paikka. Kunnan johtajat vastatkaapi kysymykseeni nyt jos uskallatte ottaa vastuun päätöksistänne!
Rajamäen uimahalli
8
121
Vastaukset
- Klaukkalalainensinse92
Nii!!!!! Taitaa HERRAT olla olut kännissä ku tästä taasnpäättäny. Muilta leikataan ja keskelle mettää laitetaan uimahalli et herrat pääsee saunoo. Kyllä on ihme touhua.....
- Kuntademokratiaa
Se on ongelma kun ei yhtään kiinnosta äänestää kunnallisvaaleissa. Pitäisi löytää ehdokas joka voi päästä valtuustoon ja sitten edistää asiaa.
- tuliko äänestettyä ?
- oliko oikea ehdokas ?
- ajoiko hän lupaamaansa asiaa
- tuliko se varmistettua ja annettua palutetta.
Taitaa edellinen kommentoija olla itte eniten kännissä. - Klaukkalalainensinse92
KUULES!! Pojan loppi mää oon äänestäny enneku sää olit viel ees margariinipakitissa!! Son varma!!!!!?
- Klaukkalayes
No ei se mikään synti ole olla kuppia nauttinut. Kyllä mullekkin on maistunut tänään.
Kippis vaan !
Pojankloppi en valitettavasti ole ( 60v)... olen vaan hieman huolestunut siitä...ettei medän kuntalaisten tärkeimmät vaalit kiinnosta. - Kalev19
Joo kyll' son nii et jos ei äänestä ni ei tartte inistä, mutku on menny ihmisil usko poliitikkoihi.Ja Kyllähä se kuppimaistuu näi periantaina soo synthi!!
- Edelleentyhmä
Onhan se monella mennyt, pari tuttua oli yhden kauden valtuustossa. Mitta tuli täyteen. Papereita tuli kyllä luettavaksi mutta jossain muualla ne päätökset tehtiin.
Sinänsä positiivista että puolue ei niin paljon merkitse, vaan miltä kylältä. Jos kylän edustajat haluaa puolueesta riippumatta katovalot kylään, suuri todennäköisyys on että ne tulee. Tämä on lähidemokratiaa :-)
Kunnan asiat on juuri niitä meitä koskettavia asioita, kuka niitä sitten hoitaa jos ei me.
- kirkonkyläläinen
Minusta on hienoa että pieneen ihanaan kylään (esim kyläpäivät) tehtiin uimahallin laajennus. Voittehan te Klaukkalassa vaikka luistella.
- Marko_N
Mielestäni kunnan palveluja ei voi keskittää esim vain Klaukkalaan tai Kirkonkylään, näin laaja-pinta-alaisen kunnan palvelut pitää jakaa tasaisesti kaikkia kuntalaisia tasavertaisesti kohtelevalla tavalla, aivan niinkuin nyt on tehty.
Nythän Klaukkala on saamassa toivottavasti hyvin palvelevan monitoimitalon, hyvä niin.
Huolissaan vaan täytyy edelleen olla kunnan päättäjien kyvystä hoitaa taloutta sen vaatimalla vakavuudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269