Evoluutiotiedemiesten data tukee Raamatullista Aadamia - http://www.sauluslahetys.com/uutiset.html?24280
Geenitieteen data osoittaa Raamatun Aadamiin
9
<50
Vastaukset
- IlkimyksenEsi-isi
Osanottoni. Vaikka taidat kyllä olla jo kaiken sellaisen ulottumattomissa.
LEISOLA ON EVOKKI!!!!- iteooot
Ei oo
- NiinEttäEvokkiSeOn
iteooot kirjoitti:
Ei oo
Leisola teki kaiken leipätyönsä evokkina ja totesi darvinististen mallien toimivan. Kunnon kreationisti ei tämmöiseen sorru.
- lopetavalehtelu
Älä solvaa Leisolaa noin kuvottavilla valheilla
- Normi.Nalle
Kissan paskat. Jyväskylän lähellä on 6000 vuotta vanhoja kalliomaalauksia. Milloinkas se Aadami eli? Oliko se suomalainen?
- asdasadak
Ei ole niin vanhoja, hihasta saa vedettyä miten suuria vuosilukuja vaan haluaa.
- Tietysti.näin
ei kukaan järkevä ihminen voi olettaa, että eläimen geenit hyppää hitaasti toisenlaiseksi sekä uroksen että naaraan kohdalla, ja vähitellen näin erkaantuvat yhä uusien geenihyppäyksien kautta, kuten on oma laji syntynyt sekä uros-geenihyppyjen ja naaras-geenihyppyjen omaksi lajikseen erkaantuen, tämähän on tietysti ihan scifiä ja mieletöntä uusien lajien syntyteoriaa eli evoluutiota vailla mitään järkeä koko asiassa. Jos näin luonnossa olisi, lisääntyisivät vähäistä geenihyppyä olevat, jos yleensä olisivat edes lisääntymiskykyisiä enää täysin teoreettisen geenihypyn jälkeen, sen valtavirran kanssa, ja näin ei voisi koskaan syntyä mitään uutta lajia vaan rotuja voi kyllä syntyä erilaisten geologisten muutosten tai eriytyvien populaatioiden kautta, kuten nähdään koirissa erittäin selvästi ihmisen jalostuksena, ja valitettavasti huonoa jälkeä tuottaa tällainen sillä sairauden lisääntyvät sisäsiittoisuudesta, kuten myös ihminen voi ymmärtää ihan omien tutkimusten kautta, mutta Jumala on sen Raamatussa ilmoittanut jo kauan ennen sitä ihan konkreettisesti, mutta ei kaikki ihmiset tätäkään ymmärrä.
- Ihan.alusta.luomisesta
lajit ovat olleet lajeja, ja tietysti näiden kuuden vuosituhannen aikana ja varsinkin mantereiden erkaantuessa toisistaan, on tapahtunut mielenkiintoista populoitumista omille mantereille, ja tätähän Darwin sitten voi tutkia Galapagos saarilla, mutta johtopäätöksensä "lajien synty" kirjassa vain vääriä.
- varmuudella.tähän
löytyisi myös todisteet nykyisistä "eri" lajeista omilla mantereilla, ja sama laji kyseessä vaikka eri suuntaan jostain syystä olisi värityksensä ja muuten muodolliset seikat siinä samassa lajissa. Linnuissa tämä selvästi havaittavissa Euroopan ja Pohjois-Amerikan lajeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2271993Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561251Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801075Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42794