Ylhäältä käy käsky "mutatoi!", niin ota keho mutaatioiden sanoma ilolla vastaan ja niin sinä tartuntataudin vaivaama pelastut.
-----------------------------------------------
http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.asp?id=49712
"Hyppivät geenit immuniteetin salaisuus"
TIEDE 23.12.2004 webbisaitti
"Johns Hopkinsin yliopiston tutkijat ovat nyt löytäneet kärpäsiltä Hermes-nimisen hyppijän, jonka dna:han aiheuttamat mutaatiot muistuttavat antigeenien tunnistuksessa tapahtuvia muutoksia. Hyppymuutokset ovat hyvin lähellä sitä tapaa, jolla puolustussolujen useista geeninpätkistä valikoituu yksi tai useampia tehtävänään tuottaa sopiva coktail tunnistusmolekyylejä tai vasta-aineita. Näissä soluissa tapahtuu säännöllisesti mutaatioita, jotka lisäävät torjuntavaihtoehtojen valikoimaa."
-----------------------------------------
Evoluutioevankeliumia sairaille
3
359
Vastaukset
- filosohovi
Onpa valtavan älykkään suunittelijan koodaamaa tekniikaa, jonka ihminenkin viimein hokas?
Mitä se on ollutkaan ennen rappeutumista? - Mitäs tämä sanoo?
Mihin pyrit tuolla jutulla? Luomisevolutiikkaan tuo käy aivan yhtä hyvin.
- BOA
Tiedoksi vaan että tässä ei mitään uutta ainakaan minulle ole. Kyseisen asian perusteet löytyi genetikan oppikirjoista jo 1990-luvun alussa...täysin sopusoinnussa evoluutioteorian kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814