Kummat on parempia koirat vai kissat?

Wembley

Eli siis kummat on parempia kissat vai koirat? Kertokaa myös miksi. Haluun tietää.

18

1073

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SalaneHeppu

En tiiä kummat on parempia, mut jos haluut seurallisen ystävän ota koira. Sillä koirat välittää omistajastaan ja tykkää viettää aikaa sen kaa(ei kaikki). Kissat taas on itsenäisempiä eikä oikeen välitä omistajastaan.
      On kissatkin kivoja mutta koirat on kivempia.

• Ihminen007

Kyllä kissatkin tykkää viettää aikaa omistajansa kaa. Ja muistakaa eläimet on yksilöitä.
        Mutta mä tykkään kissoista ja koirista yhtä paljon.

• Anonyymi
        Ihminen007 kirjoitti:

Kyllä kissatkin tykkää viettää aikaa omistajansa kaa. Ja muistakaa eläimet on yksilöitä.
        Mutta mä tykkään kissoista ja koirista yhtä paljon.

Mutta muista se että se ei ole sitä että kissa tykkää viettää aikaa sun kanssa jos menet itse sen luo ja alat silittämään mutta koirat itse tulevat sinun luoksesi ja haluvat olla kanssasi nimittäin ne seuraavat sinua kaikkialle mutta kissat eivät.
        Ja koirat tietävät milloin olet surullinen ja milloin mitäkin eli jos olet esimerkiksi surullinen niin koira tulee lohduttamaan sinua ja viereesi mutta kissoilla ei ole hajuakaan mitä sinä tunnet ja koira viettää sen eliniästään 80% omistajan kanssa mutta kissa vain 30% ja noin 50% jos itse menet sen luo silittämään sitä eikä se tule itse luoksesi

• hurraahjkk

Ap:le tiedoksi, että minä mietin vakavissani vielä kuukausi sitten, että kummalla on isompi temmi; stupilla vaiko soinolla. Tein sitten lopputuleman ja päädyin siihen, että Sipilöidään asia 59 senttisellä.

• hoddog

Aatelitko syödä ne vai miksi tollasia kyselet? Ei tollaseen kysymykseen voi vastata. Toiset tykkää koirista, toiset kissoista ja useinmmat molemmista. Kissat ja koirat, kuten muutkin elävät olennot, on yksilöitä. Ei niitä voi tollai yleistää. Yhtähyvin vois kysyä vaikka että; kummat on parempia ihmiset vai ketut.

• Anonyymi

En itsekkään ymmärtänyt kunnolla tätä kysymystä niin luulen että tässä tarkoitetaan että kumpi on rakastavaisempi ihmisiä kohtaan ja hyödyllisempiä niin en ole mitenkään koirien puolella mutta koirat sitoutuvat ihmisiin helposti ja niistä voi kouluttaa monta erilaista koiraa esimerkiksi poliisikoira ja diapeteskoira mutta kissat ovat itsnenäisiä ja eivät niin paljon vietä aikaa ihmisten kanssa ja kissoista on vaikea ja hyvin hyvin harva kissa on päässyt johonkin ammattiin eli en itse ainakaan ole kuullu
        poliisikissasta tai diapeteskissasta.

• kissajakoira

Koirat vaatii huomattavasti isompaa sitoutumista kuin kissat. Jos olet siihen valmis, niin voit ajatella koiraa. Koirasta on myös seuraa myös ulkona.

• Anonyymi

Itse tykkään kissoista ennenmän mutta koirat on ihan kivoja

• Anonyymi

Koirat on parempia. Piste.

• Anonyymi

Parempia mihin tai missä?

Yksi näkökulma asiaan on se, että koira on ulkoilutettava useasti joka ikinen päivä, satoi tai paistoi ja myös silloin, kun olet sairas ja kun olet lomalla. Mieti sitä!

Molemmat ovat yhtä rakastettavia ja rakastavia. Mutta koira likaa tassunsa ulkona, tuo kuraa sisälle ja turkki voi haista kamalalle. Haluatko sellaisen olennon kotiisi?

Valinta kissan ja koiran paremmuudesta on makuasia. Maku on jokaisella omansa.

• Anonyymi

Mutta miksi et maininnut kissan pahoja puolia eli en halua nyt loukata mutta ihan kuin haluaait ihmisten tietää että pelkät koirat voi haista ja kaikkea pahaa mutta kissoillaki on omat pulmansa nimittäin niittenkin turkki voi haista ja kurakelillä kaikki eläimet tulevat sisään tassut märkinä ja kurasina vai oletko nähnyt kissan itse puhdistavan omat kuratassunsa ja kissät voi haista kissat eivät sitoudu ihmisiin niin hyvin kuin koirat koska kissat ovat itsenäisiä ja kissat ovat YLEENSÄ en sano kaikki mutta vähän itsekkäitä eli koirat haluaa olla ihmisten kanssa mutta jos kissat saisi päättää niin ne menisi villiin luontoon. Ja koirat suojelevat ihmisiä ja pelastavat ihmisiä paljon enemmän kuin kissat vai oletko kuullut jostain hengenpelastajakissasta

• Anonyymi

Molemmat ovat yhtä ihania, itselläni on kaksi kissaa ja yksi koira.

• Anonyymi

Koirat on paljon parempia

• Anonyymi

Ihmettelen suuresti v.2016 kirjoitettua viestiä jossa väitetään, että koirat vaativat huomattavasti isompaa sitoutumista kuin kissat.

Kuinka niin?

Kissat elävät yleisesti ottaen kauemmin kuin koirat, niiden ruokinta ei ole niin yksinkertaista kuin koirien, kissatkin voivat sairastua, saada vammoja jne. ja eläinlääkärikulut voivat tulla kalliiksi ja kissojakin on ulkoilutetta valvotusti, niiden on saatava liikuntaa, virikkeitä ja aktiviteetteja. Tässä muutama esimerkki.

Koirat, kissat ja kaikki muutkin lemmikkieläimet vaativat isoa sitoutumista!

• Anonyymi

Koirat! Kissat ei oo niin söpöjä, kissat on arvaamattomia, kissan kanssa ei voi tehdä mitään, kissat kynsii, äyskii ja puree, kissat on tylsiä, kissat on pelottavia PISTE. Koirat on niiiiiiiiin söpöjä, koirat ovat ystävällisiä, koiran kanssa voi tehdä vaikka mitä, koirat ovat seurallisia ja kilttejä PISTE.

• Anonyymi

Koirat on ihan parhaita ja PALJON söpömpiä!!! Ole suuri kpirafanu ja myös kissavihaaja ja inhoa kissoja!

Mutta koirat rulaa!

• Anonyymi

Koirat!
      Koska meillä on 3 koiraa ja oon eläny aina koirien keskellä ja mun mielestä koirat on söpömpiä ja seurallisempia kuin kissat

• Anonyymi

Koirat!!Koska meillä on skotlanniterrierin pentu ja oon koira ihminen en haluu olla ilkee mut en kauheesti tykkää kissoista

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2692
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2292
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2170
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1782
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1642
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1576
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      293
      1461
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    Aihe