Tultiin samasta ovesta sisälle. Viereiset kassat. Löydänkö sinut täältä?
Prisma linnanmaa Oulu
10
68
Vastaukset
- Natsaako
Oletko se jolla oli kengät jalassa? Minä se, jolla takki päällä?
- ke04i9igkp
Milloin...tuntomerkkejä.
- Prismalinnanmaaoulu
Perjantai..ilta. Pidin sulle ovea auki
- jokunenvaan
Hyvä paikka, hyvää silmänruokaa. Joka kerta kun siellä käy ostoksilla. Nyt kävi kaksi kertaa peräkkäin niin että smartpostilla oli asioimassa solakka tumma hiuksinen neito saappaissaan, tehden eri asentoja. Ne ovat varattuja tai menestyjiä ja työn takia ovat viehättävänä. Salakatsella saa, koskea ei, eikä katsoa. Senkin pervot
- Prismalinnanmaaoulu
Ilmoittajana on kyllä nainen ja miestä etsintäkuulutan :D
- Tunnistatko
Prismalinnanmaaoulu kirjoitti:
Ilmoittajana on kyllä nainen ja miestä etsintäkuulutan :D
Oliko mulla sepalus kiinni ja sulla alushousut jalassa?
- Hohhotihoijaa
Kyllä varmasti kaivattu löytyy noin tarkoilla tuntomerkeillä.
- Prismalinnanmaaoulu
Kyllä kyseinen henkilö tunnistaa itsensä noista tiedoista
- lähimetsänpeikko
Hmm. Olikohan mulla nahkatakki kenties?
- mennäänkö.vihille
Etsit varmaankin minua. Olen se joka lähti autolla kaupan pihasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891007
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39536- 31459
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...48458- 34437
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41429Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14421Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25418