Laki velvoittaa kysymään, haluaako asiakas kuitin.
Missä kahviloissa, kioskeissa ym. tätä kysytään ja missä ei, missä summaa ei ollenkaan lyödä koneeseen? Olen havainnut todella suuria eroja eri paikkojen välillä ja rehelliset yrittäjät tietysti kärsivät siitä.
Luultavasti tähän tulee epäasiallisiakin vastauksia, älkää siis uskoko kaikkea, mutta jonkinlaista osviittaa voi varmaan saada.
Karkkila ja kassakuitit
3
234
Vastaukset
- LatAgeif
Tämä on ihan asiallinen vastaus. Get a life.
- Hihhihhiii
Oleeeeeeeeeee
- lounatuulensisko
Arvoisa avaaja nimimerkki "Lihapulla".
Olemme saaneet ensilumet. On aika voidella sukset ja katsoa että varusteet on muutenkin kunnossa. Kun lunta tulee vähän lisää, pääset Suomen ihanaan metsämaisemaan hiihtelemään, siellä hermo lepää. Jo nyt voit vaeltaa metsälampien ääreen, paistella makkaraa taukotuvilla, seurata luonnon siirtymistä uuteen vuodenaikaan. Aloita vaikka uusi harrastus, tutustu uusiin ihmisiin, opettele jotain uutta. Jos on varaa, matkusta Suomessa tai ulkomailla. Iloitse terveydestä, ystävistä, elämästä.
Kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023514
- 623177
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342674- 802453
- 852448
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422124- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501732Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121696