Onko täällä suomessa oikeasti joku kuka antaisi lainaksi 30 000 e?
Siis tekisin melkein mitä vaan että joku auttaisi. Sinä rakas ihminen, jos sulla on raha.. Tai sinä kuka oot voittanut lotossa.. Auta minua, niin kiltisti pyydän. Että saisin asiat kuntoon ja lapsille ihanat joulut. Onko vielä ihmeitä tässä maailmassa, onko vielä hyviä ihmisiä. Minä tarvitsen ihmettä nyt ;(
Raha,laina
21
139
Vastaukset
- äitihilma
Lähde nyt meneen ruikuttamasta. Sinähän sanot aina ettei raha tuo onnea.
Auta maahanmuuttajia niin saat hyvän mielen. - RöihinVaan
Mene röihin ja maksa velkasi pummi!
- KallisJoulu
Miksi tarvitset 30 000 € jouluvalmisteluihin ja lahjoihin? Aika kallista joulun viettoa. 30 € minä vaikka voisinkin lainata.
- joulu-on-kohta-taas
Juuri näin. Minä voisin auttaa 3,70 eurolla. Sen verran minulla on tällä hetkellä ylimääräistä. Olen onnellinen ja joulukin onnistuu mainiosti. Kinkut ja perunalaatikot ovat normi ruokaa halvempia joulun lähestyttyä. Joulumieli taas ei tule rahasta. Se on omassa nupissa ja omissa ajatuksissa.
Velkaa tai lainaa ei kannata ottaa tai antaa. Lahjoitukset ovat minusta se " juttu".
Minulta likenee 3,70 euroa!
Onhan se kaukana 30 000 euron pilvilinnasta. Olenkin iloinen optimisti-realisti. - Lapsillehyvätjoulut
Taidat ollakin vain semmonen loisriistäjä.
- joopa.joo.niinpä.niin
Että trolli sitten täälläkin. Vai sipiläkö se siellä kerjää.
- katinkans
Etkö saa pankista lainaksi sitä 30.000?
Jos et, siihen on joku syy. Sen vuoksi minäkään en sinulle lainaa. - köyhämies
Voisin tehdä töitä jos joku maksaisi 1000 euroa kuukaudessa, voisin tehdä 7 tunnin päiviä.
- tyänammentaja
300.00 eiroa maksan jos CV on aukoton.
- eläke-ukko
Kyllä sinun olisi suoraan pitänyt vaan kysyä onko ketään joka haluaisi antaa 30.000e . Tuskin pystyisit maksamaan sitä takaisin. Lainahan yleensä maksetaan takaisin.
- Järjesäävikaa
Miten joku ääliö kyselee köyhyys-palstalaisilta rahaa!! PERSAUKISILTA JOTKA ELÄVÄT THTEISKUBBAN TUKIEN VARASSA!!!JA VIELÄ TUOLLAISTA SUMMAA?!!!
- pankistasaa
Joulun saa kyllä satasellakin jos haluaa. Mene pankkiin ruinaa.
- köyhääkinköyhempi
NIin se on kyllä kumma juttu että köyhyys-palstalaisilta pyydetään lainaa. Eihän ne lottovoittajat näitä lue, eikä yleensä rikkaat. Vain me, persaukiset, jotka itsekin tarvittais edes satanen pari joulua ja lapsia varten.
- helpporaha
Youtube video jolla 500 € kasvaa 9000 € kahdessa kuukaudessa
https://www.youtube.com/watch?v=mIlKXcXMjcw - VainYksiPaperi
Suostuisitko allekirjoittamaan outoja merkkejä täynnä olevan paperin omalla verelläsi sen vastineeksi että saat 30.000€?
Ja ei, ei tarvitse maksaa takaisin - rahat saat pitää ja käyttää miten haluat. - jamesclarke
Yrityksemme on oikeudellinen organisaatio, joka on luotu auttamaan apua tarvitsevia ihmisiä, kuten taloudellinen tuki.
Joten jos olet tai olet taloudellisissa vaikeuksissa rahoituksen sotku, ja tarvitset rahaa aloittaa liiketoimintaa itse, tai tarvitset lainan maksaa pois velkojaan tai maksaa laskuja, aloittaa hyvää liiketoimintaa, tai on lainattu Vaikeuksia yli paikallisten pankkien , ota yhteyttä jo tänään
Sähköposti: [email protected]
Lainahakemus:
Nimi: _________
Osoite: _________
Osavaltio: _________
Maa: __________
Ammatti: _________
Lainan määrä tarvitaan: __________
Tarkoitus: _________
laina duration__________
Kuukausitulot: _________
Puhelin: _________
Ota yhteyttä sähköpostitse Lähetä meille sähköpostia:
[email protected] - dashlfoösdhf
30000€ on todennäköisesti käteesi jäävä rahasumma 61.85 kuukaudessa. mieti siitä, kuinka moni lainaa ihmiselle, jonka takaisinmaksukyky on tätä luokkaa.
- pyydä_milli
Kyllä minä lainaisin mutta kyseessä on noin pieni summa.
- jotainrajaahei
Mulla on tilillä tasan 0 euroa ja lompakossa 11 euroa ja 40 senttiä, tällä pitäisi pärjätä ensin kuun alkuun kun saan taas lisää rahaa sossusta...vai että oikein 30 000 egee? Yhtä hyvin voisi pyytää kuuta taivaalta..
- eitipu
Mitä muka olisit valmis tekemään? Koska et ilmoita kotikuntaasi tai 'työaikaa' joka perheelisellä on oltava tarkoitat varmaan keikkahommia joissa työntekee lähikauppa.
Kukaan ei maksa tuota summaa koska takuita ei ole. Lapsille joulu!!
Venynyt alapää, maha raskausarvilla, mahdollisesti puuttelinen hygienia ja kulahtaneet rytkyt KUKA MAKSAISI MITÄÄN.
Hae kuule siivoojaksi siinä ei henkilökohtaiset ominaisuutesi ole tärkeitä ja työstäsi saa nopeasti arvion. - AnonyymiUUSI
Ota suihin ja niele spermat niin maksan ilomielin 10€
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.748367Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662825Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182028- 1572001
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️201949Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381861Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301720- 431495
- 1021487
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411246