Ketä kiinnostaa?
Kuka päivittää tempoilemattomien tulevaisuuden?
Kuka evankelioi?
Tempoilemattomien tulevaisuus!
5
<50
Vastaukset
- Mikätulevaisuus
Pilvipalvelusta päivää.
Rakkaat uskon siskot ja veljet !
"Kuka päivittää tempoilemattomien tulevaisuuden?" ---> . . . Jumala . . . !
OLEN SEURANNUT . . . Jumalan VALITTUJA täällä . . . yli 2 kuukautta.
-------------------------------------------------------------------------------
***** TEHTÄVÄN JAKO ON SEURAAVA: Jumala VALITSEE tahtonsa mukaan *****
- KESKUSTELU PALSTALLA/PALSTOILLA TOIMIVAT ---> OSA HEISTÄ JO VALITTU
(henkilöt ovat perheellisiä tai muuten asuinpaikalleen sidottuja, jotka toimivat siis paikallisesti ja netissä)
----------------
- EVANKELISTAT ---> OSA HEISTÄ JO VALITTU
(henkilöt ovat sinkkuja tai muuten vapaita liikkumaan ja EIVÄT OLE SIDOTTUJA ENÄÄ ENTISEEN ELÄMÄÄNSÄ - siis KOKOPÄIVÄTOIMISIA . . . vain Jumalalle)
----------------
- oma toimialueeni on . . . KOKO MAAILMA . . siis maanpäällä . . . ;-)
MUTTA SEURAAVANA ON . . . EDELTÄJÄNI . . . YLÖSNOUSEMUS . . . !
Olen tavallaan vastaanottamassa tehtäväni vasta virallisesti, sitten kun olen ilmoittanut edeltäjälleni, jonka materiaalista olen tärkeimmän oppini saanut ja joka on palvelustehtävänsä Herralle suorittanut, että hänen aikansa on täysi.
Menen siis hänen luoksensa ja ilmoitan: Sinun aikasi on täysi, olet näkevä Jeesus Kristuksen kasvoista kasvoihin.
Vain minun edeltäjälleni "tulee aika täyteen" ja olen Hänen luonaan kun se tapahtuu !
Jumala SANOI . . . LUE ---> TAPAHTUU KUTEN TAPAHTUI . . . 2. Kun. 2:1-18
Olemme tempaus tauolla, sillä minulla on myös omat ongelmani ja tempaus veljemme, jotka myös ovat työpari, eivät vielä suostu toteuttamaan Herran tahtoa. Meidän pitää valmistautua omilla tahoillamme, kunnes tempaus on ohi ja kaikki siitä toipuneet . . . ja meidän henkilökohtaiset ongelmat, ratkaistu.
ENNENAIKAISTA KIINNOSTUSTA TEMPAUSTA KOHTAAN . . .
. . . OLLAAN LOPETTAMASSA JA SE INNOSTUS ONKIN JO SAATU VÄHIIN . . . !
*********************************************************************************
JumalanArmo40
17.9.2015 23:39
Rakas uskonveljeni !
Tempaustyöpari toteuttaa tehtävää Jumalan tahdon mukaisesti. Jumalan puolesta voin vain sanoa: ihmisen pilkkakirves ei heitä vahingoita, eivätkä luovuta, vaan he toteuttavat Herran tahtoa kuuliaisesti, eli ovat parasta A-ryhmää. Kohta tempaus saa uuden toteutumis päivämäärän, jota ei ole, koska Isä muuttu lihaksi, vain silloin kun itse haluaa. Kohta siis alkaa se lopun ajan odotus ja sitä he tulevat julistamaan maailmanlaajuisesti, kuten vihon viimeistä tempausta pitääkin. Minua tuo tieto nauratti kun kuulin, mutta HEILLE kaikki kunnia sitkeydestä ja pilkan kuuntelun sietämisestä, ilman suuttumista ja pienintäkään motivaation menetystä tempauksen odotuksen suhteen. Siis jo vuodesta 2006. SYVÄ KUMARRUS ja KUNNIOITUSTA SINNE SUUNTAAN Amen !!!
Noita 8. petoja on kaksi, palaan asiaan.
Siunausta ja Herran rauhaa !
********************************************************************************
Jumalan_nimissä
9.9.2015 1:08
Rakas uskonveljeni Jyrki !
Kiitos kun kävit lukemassa tuolta lopusta !
Joudun tuottamaan teille pettymyksen . . . TEMPAUKSEN suhteen.
Vain minun edeltäjälleni "tulee aika täyteen" ja olen Hänen luonaan kun se tapahtuu !
---------------------------------------------------------------------------
Ennakkoilmoitus menee näin:
Olen tavallaan vastaanottamassa tehtäväni vasta virallisesti, sitten kun olen ilmoittanut edeltäjälleni, jonka materiaalista olen tärkeimmän oppini saanut ja joka on palvelustehtävänsä Herralle suorittanut, että hänen aikansa on täysi.
Menen siis hänen luoksensa ja ilmoitan: Sinun aikasi on täysi, olet näkevä Jeesus Kristuksen kasvoista kasvoihin.
Hän ei siis saa tietää ennakolta milloin hänen aikansa on täysi, koska minulle ei myöskään sitä ajankohtaa, eikä ilmoituspaikkaa kerrota ennakolta. Se vaan tapahtuu, kun aika on täysi.
Herra yksin määrää, sen milloin ihmisen aika on täysi, ainakin tässä tapauksessa. Nämä ovat sellaisia asioita, joita ihmisen ei tulisi pohtia, lainkaan.
Toivottavasti tämä helpotti hieman " tempauksen" pohdintaa, mutta suosittelen kuitenkin unohtamaan koko asian, koska sillä ei ole suurempaa merkitystä, eikä se nyt koske meitä."
----------------------------------------------------------------------------
Palataan asiaan kun olette toipuneet . . . Tempauksen Huumasta !
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Matt. 5:17
Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
Jouni - Jumalan Armosta Uudestisyntynyt, 5x8=40- Lepopäiväkö
Tempaustauko.
- Niinkuka
Kuka evankelioi?
- 7654oi
4567
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti35438897Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1037336Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315620Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214138Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi593412Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673279Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D662629- 232227
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182221En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122164