93% avustus summasta menee ulkomaille.
Miksi pitäisi vielä osallistua avustuksiin kun
kirkkoon kuuluvat jo veroina maksavat isoja
summia. Rahaa on laitettu kehitysapuun, mitä
on saatu aikaiseksi.
Pakolaistulva. Älkää laittako keräyksiin rahojanne.
Kirkon ulkomaanapu
5
192
Vastaukset
- yritäjotainmuuta
Mihin kirkon ulkomaanapu pitäisi sitten mennä jos ei ulkomaille ?
Avustukset ovat vapaaehtoisia. Ei niihin tarvitse osallistua ,jos ei huvita.
Pakolaistulvalla ei ole mitään tekemistä kirkon kanssa jne.- skinnybob
pakolaistulva kirkon aiheuttamaa
- moveronkusipää
Esimerkiksi ulkomailla vaikeuksissa olevien KantaSuomalaisten auttamiseen, yhtään neegeriä ei pidä elättää, opetelkoot itse kuorimaan banaaninsa.
- Todistettu.fakta
Ei ne opi. Aivojen siihen tarvittavat osat ovat jääneet kehittymättä: http://www.patriootti.com/mustat-ja-valkoiset-100-faktaa-ja-yksi-valhe/
Puoliapinat pysykööt savimajoissaan, ei niistä ole ihmisten joukossa elämään! - Anonyymi
Miksi niin paljon mustaa väestöä autetaan loputon suo kun syytävät kakaroita muiden elätettäväksi. Suomalaisia ei auteta. Rasismia kirkko harrastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1083233Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5172629- 891683
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501356Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä811283Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa151062- 84993
- 35986
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal83917- 71861