Flirtti ei toimi

Ihmepihtaajia

Mikä avuksi kun en millään onnistu iskemään miestä Karkkilasta. Yritin baarissakin hymyillä ja katsella silmiin muutamaa mutta miehet tuijottaa vaan tuoppiin. Kukaan mies ei tanssi. Pistin korkkaritkin ja meikkiä ja ripsiväriä.

Kukaan ei tarjonnu juotavaa eikä oikeestaan ees yrittäny jutella. Kun tuli valomerkki niin yritin vähän vielä kysellä parilta mieheltä että onko ne menossa kotiin...Ja grillijonossakin yritin ehdottaa yhelle yhteisen taksin tilaamista...Pitäishän siitä tajuta vinkki. Mut se vastas et se aatteli kävellä ja jatko matkaa.

Eiks Karkkilan miehet tajuu jos niille vihjaa?! Muualta oon joskus saanu mut täällä on miehet tyhmempiä.

71

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einarieinarise

      Mut jos ne ei vain ole homoja?

    • Känniääliökö

      Olitko nainen liian kännissä? Kannattaa pysytellä selvinpäin jos haluaa seuraa.

    • mitässe

      Vaaka näyttää ???

    • Tsemppiä

      Kyllä hymyilevä nainen aina löytää seuraa täältä. Muista hymyillä!

    • haluunsaatillejasitt

      Pistä lappu kaulaas, mitä haluut, ehkäpä toimis paremmin.

    • Uusisuunta

      Karkkilan seurakunnalla on hyvin monipuolista ja aktiivista toimintaa. Seurakunnan parista voisit myös löytää itsellesi uusia elämänarvoja ja ehkäpä sen lopullisen elämänkumppaninkin.

    • maltaodottaa

      Ei se hakemalla parane.

    • snogo

      Jos varatut ei ole kiinnostuneet. Laita vaikka ilmoitus treffisivustolle, niin etköhän sen miehen sieltä löydä.

    • ohi-kulkija

      Olin ohikulku matkalla Karkkilasta ja en ihmettele enään mitään mitä kuulen kyseisestä paikasta kun näin sinisellä lyhyellä hiacella kulkevan vanhan miehen (näöstä päätellen jo yli 60v), selkäkin jo ihan kyttyrässä kulkemassa noin 4-kymppisen nais ihmisen kanssa käsi kädessä niin rakastuneen näkösenä että ei voinu kyllä muuta kuin nauraa, vanha mies oli niin onnellisen näköinen :D liekö raha vetää puoleensa naista ja vanha ukko höynäytettävissä.
      Eli kokeile seuraavaksi kyseistä vanhaa ukkoa jos vaikka tuuri kävis :)

      • kademielikö

        Tuota... joko olet varsinainen Superhessu, tai sitten kuvitelmat ja todellisuus ovat menneet ristiin... "lyhyt sininen HiAce", eipä ole ainakaan paikkakunnalta.
        Tuolta Hyvinkään suunnalta löytyy kyllä samankaltaisia pareja, onnea heille.


      • ohi-kulkija
        kademielikö kirjoitti:

        Tuota... joko olet varsinainen Superhessu, tai sitten kuvitelmat ja todellisuus ovat menneet ristiin... "lyhyt sininen HiAce", eipä ole ainakaan paikkakunnalta.
        Tuolta Hyvinkään suunnalta löytyy kyllä samankaltaisia pareja, onnea heille.

        Sä taidat olla paikallisen kylän super-kyylä jos tunnistat kaikkien kylällä asuvien autot tai sit et erota toisistaan korimalliltaan lyhyttä tai normia hiacea.
        Tai jos olet kyseinen kyttyrä selkäinen vanhus niin olen pahoillani :)


      • kademielikö
        ohi-kulkija kirjoitti:

        Sä taidat olla paikallisen kylän super-kyylä jos tunnistat kaikkien kylällä asuvien autot tai sit et erota toisistaan korimalliltaan lyhyttä tai normia hiacea.
        Tai jos olet kyseinen kyttyrä selkäinen vanhus niin olen pahoillani :)

        Niin, ajan päivittäin läpi kylän enkä ole nähnyt ainoatakaan SINISTÄ HiAcea, lyhyttä tai pitkää, moneen vuoteen.
        Mutta, koska Sinä olet täysin varma näkemästäsi ja tunnistat kaikkien karkkilalaisten autot, olet varmaan oikeassa... joten kuka olikaan se super-kyylä?


    • kokeilemalla

      Kannattaa yrittää joskus niitä hölmömmänkin näköisiä jätkiä.
      Voivat jopa yllättää.

    • enunohtaisi

      Ei ole varmaankaan vaan meillä katseet kohdanneet...
      Itsekin näin joskus siellä naisen, Lemmoonvuorten juurilla lumoten, silmieni sumuun kadoten,..
      Näin varmaan vain sinut, mutta tiennyt sitä en ja miten voisin, kun muuta nähnyt en, kun maailmani katosi unelmieni humuun.
      Olit siellä, maailmassani, sylissäni ja nautin olostani..olit minun ja ...hmm, olit minun...ja ...
      Jäit vain unelmiini suloisiin, hetkiin pieniin iloisiin,,piristyksiin päivieni säteen.
      Kuitenkaan jos repisin vaikka kuokkani suosta, rakentaisin muurit sydämeni eteiseen,.. en sinua, sinua silti koskaan unohtaisi.

      • runoilijan.ullakko

        Jopa mielenkiintoinen mies.


    • Merillasi

      Wow, sinulle nimim. En unohtaisi! Ihanaa tekstiä. Hieman rakastuin sinuun...kauniita sanoja suoraan sydämeen...

    • enunohtaisi

      Muista sitten seuraavaksi katsoa silmiini :)

      • Merillasi

        Minä, joka sinuun hieman rakastuin en ole kylläkään tuo alkup. aloittaja. Mutta silmiäsi etsin nyt taatusti kaikkialta...kunpa löytäisin katseesi...


    • Forssalaine_forssasta

      Ootko siis nainen? Pillu ja kaikki? Jos oot, ni voin kyllä tulla paneen sua.
      Toi korkokenkien käyttö viittais naiseen, mut kaikki on tänä päivänä mahdollista..

      • nerunotrunot

        Hyi yäk tollasia vorssalaisia törkyturpia, mutta tuo "namilandian" mies jonka runosuoni sykkii, nammmmmmm....


      • Forssalaine_forssasta
        nerunotrunot kirjoitti:

        Hyi yäk tollasia vorssalaisia törkyturpia, mutta tuo "namilandian" mies jonka runosuoni sykkii, nammmmmmm....

        Äläs ny! Me forssalaiset ollaan todellisia panomiehiä. Junassakin pannaa seiste. Ja kyllä me romanttisia osataan olla kun saadaan vähän viinaa. Eli yhdeksän jälkeen aamulla. Räplää ittes märäks ni mää starttaa Corollan!


      • Forssalaine_forssasta
        Forssalaine_forssasta kirjoitti:

        Äläs ny! Me forssalaiset ollaan todellisia panomiehiä. Junassakin pannaa seiste. Ja kyllä me romanttisia osataan olla kun saadaan vähän viinaa. Eli yhdeksän jälkeen aamulla. Räplää ittes märäks ni mää starttaa Corollan!

        Ps. Voitko ostaa mulle mäyräkoiran kaljaa, jos tuun panee?


      • panospano

        Ostan sulle mäyräkoiran, niin voit panna sitä.


    • MuuanTapaus

      Ehkä olet liian vanha, ruma tai läski?? Tosin itse pidän vähäb pyörreimmistä mammoista niissä vaan on sitä jotain. Harmi ettei osuttu samaan aikaan ravintolaan :)

      • Forssalaine_forssasta

        Helpompaa ois vaan tulla tänne Forssaan. Me on totuttu siihen, että kaikennäköisiä pannaan. Isäkin aikoinaan opetti että joka vittua valkkaa, se vähän nai. Eikä se paljon muuta opettanutkaan, joten näillä opeilla on yritetty mennä!


    • enunohtaisi

      Merillasi on mun tykkäykseni kohde, supertähteni alla sieluni taivaan.
      Joten Forssalaiset voi lähteä jo kotiin.

      • Merillasi

        Voih, tämän tähden valo juuri kirkastui. Onnesta loistan. Tykkään takaisin :-).


    • Jurri-ssako

      Onhan namilandiassa kuuluisia "häntäheikkejä" pari kappaletta olisit soittanut heille... niin takuu varmasti ois irronnut,,, ja ei niiden frouvat olis siitä edes pahastunut..

    • UuiYritysVaan

      Kokeile nettitreffejä, varmista baariseura näin etukäteen! Eikös tässä s24:ssä ole paikallischattejakin?

    • enunohtaisi

      Voih...kun en löydä Karkkilan paikallischattia... eikä voi tietää miten toinen ehtisi jne...
      Voi vain unelmoida hetkestä ja sen hetken luomasta ajatusteni iäisyydestä, kun näkisi..
      Heräisin sen jälkeen varmaankin vain ikuisesti eiliseen...menneeseen, ajatuksieni syvään ilon kuloon, hymyjeni tuomaan varjoon.

    • Merillasi

      Lauseitasi luen, uudestaan ja uudestaan. Niissä piilee niin paljon...unelmia, lämpöä, kaipuuta...
      Kummallista miten sanat lämmittävät sekä henkisesti että fyysisesti...yllättäen tuli kuuma. Lämpimän hymyn sulle lähetän, pieni hymykuoppakin ilmestyy.

    • ainasaapi

      Kyllä Karkkilasta munaa saa, miehet ja naiset, kun vaan osaa kysyä oikein.

    • enunohtaisi

      On hymykuoppa täälläkin, kun oikein peilistä katson :)

      Liekö edes alkuperäinen aloittaja paikalla, mutta toivon onnea sinulle ja kyllä meille kaikille se oikea jossain asuu, jos ei vasemmalla niin oikealla tai missä vain.,,älä vain toivosta luovu.
      Niin ja ilman sinua en olisi koskaan edes tiennyt Merillasta, ajatusteni nykyisestä planeetasta ...

    • enunohtaisi

      Oli ihanaa kuulla viimeksi sanasi minulle Merillasi.
      Lämpö oli ihollani koko seuraavan viikon.
      Sinussa on jotain suunnattoman kaunista, kuin auringon nousu ja revontuli samaan aikaan.
      Suvien tuuli ja kauneimman soitto alla sateenkaaren.
      Yöllinen häive ja suloisin virta yllä merten tuulen.
      Olen onnellinen sinusta.

      • Merillasi

        Miten oikeaan aikaan tänne tänään eksyinkin. Juuri kaipasin hymyä ja halausta. Salaa toivoinkin sen täältä taas löytäväni. Kiitos kauniista sanoistasi. Luen niitä uudestaan ja uudestaan, maistelen...Olet päivieni piristys, ilontuoja ja öitteni haave, levoton uni...


    • enunohtaisi

      Lemmoonvuorten juurien metsissä on muuten nyt puu, jossa lukee "Merillasi" .
      Kirjoitin/tallensin unelmani metsään, sinne josta kaikki alkunsa saa.
      En vain enää tiedä itsekään, löytäisinkö sen...eipä sen väliä..
      Kaipaan levottomana joka päivä sinua.

      • Merillasi

        Metsissä olen vaeltanut, sieniä keräillyt ja sinua ajatellut. Ehkä samoja polkuja kuljetaan, eri aikaan, tietämättä toisistamme. Paitsi tiedänhän minä...tunnen sisimmässäni...että olet lähelläni. Jotain erikoista jaamme.


    • 47herra

      Olen herra47 ota nainen yhteyttä.

    • enunohtaisi

      Niin.,, jaamme.
      Olet merenä mielessäni, hyökyaaltoina unelmieni maailman.
      En ymmärtäisi edes lupaa olla koskettamatta....
      Olen vain aavalla, pelkkä saari joka odottaa sinua.
      Voin vain unelmoida, että olisin nuotiosi joka lämmittää sinua uintimatkasi jälkeen.
      Olisin varsinainen roihu.

    • Merillasi

      Pakko on lukea uudestaan ja uudestaan rivejäsi. Sanat piirtävät mieleeni maiseman. Olisipa ihana hypätä uimaan, kunpa tietäisin mihin suuntaan sukeltaa...Ja punastelen ajatellessani nuotion lämpöä...tekisi mieleni siinä vaahtokarkkiani kuumentaa...

    • seuraileva_sellainen

      jaha - sitä on päästy vaahtokarkiasteelle.
      oletko en unohtaisi sama kuin tuo herra47?
      niin, ja olisit nyt laittanut vähän tarkemmat koordinaatit minne sitä nimeä merillasi veistelit, että osais hän oikean tatin noukkia.

    • enunohtaisi

      Olen vain suruna niittysi luona, hetkessä luonasi katseiden kauriin.
      Olen tässä, olen luonasi, hetken niin ihanan katseiden kauniin.
      kaipaan vain niin hetkeä omaa, hyvän yön retkeä ....lomaa, iloni tietä kaunista ja somaa.

    • enunohtaisi

      Runoni sinulle.

    • Merillasi

      Ei ole kukaan minulle ennen runoa omistanutkaan. Liikutuin. Haikea runo, kaunis, sulattelen ja avaan sitä rauhassa. Ikävöin sinua. Kunpa voisin kuulla sen sinun lausumanasi...

    • enunohtaisi

      Voi flirttaisin sinulle..tai ainakin yrittäisin...
      Koko sen ajan, kun näkisin.
      Chat keski-ikäiset....siellä ihmettelen..

    • korkkaamaton

      ...Ole Suomi ylpeä miehistäs, jotka osaavat sanoa EI!

    • enunohtaisi

      En koskaan sano ei ilman hyvää syytä.
      Ihmettelin ja puhuin siellä yksin, enkä osaa edes hävetä..
      Ihastus on kuin huuma, sinne voi upota ja kadota - syliin jonnekin ihanaan vajota.
      Usvassa rakkaan säteilyn, ei kuule eikä näe, siellä voi rauhassa tunteiden viemänä rauhassa vaikka hajota.
      Jossain vain unelmieni hetken tiellä, jolla kuljen .. jossain on vain aamu, jossain yö.. osaan vain matkustaa tätä omaani ja nähdä puoli metriä eteeni,, astua mariaanien hautaan ja victorian putouksiin...ja kulkea seuraavaan aamuun.
      Ei täällä nollien ja ykkösten maailmassa järki-ihminen voi niin tehdä että ihastuisi... vai voisiko ..ei ainakaan rauhassa :))

    • enunohtaisi

      ..mutta putoan hautoihini aina heijaillen ja putouksiini leijaillen ajatellen Merillaani...
      unelmieni tähtihetkiin kipittäen.. niihin pieniin hetkisiini matkustaen joka yö.. ja joka ainoa aamu..

    • Merillasi

      Liian myöhään huomasin viimeksi...yksin huoneessa juttelemassa olen käynyt minäkin. Hassu kun olen, hassuja ajattelen. Ihastus saa hassuttelemaan...

    • Merillasi

      Hassua on sekin miten monta kertaa luen runoasi...ja joka kerta pääsen siihen syvemmälle sisään. Miten kiehtova mieli sinulla onkaan...

    • enunohtaisi

      voi.. niin samoin, en löytäisi edes aa-kirjainta vierelläsi, saatika muita sontikkaita...tai mitäne nyt olikaan...

    • Anteeksi kirjaimia...
      *hymy*

    • Niin...2 nimeä ja yksi mies...olen ElDarion.. mutta ihastunut vain yhteen.
      Hengitystäsi aurinkosi tuulen, suojelen tietäsi tähtien alle minne unesi luulen - henkiesi suojelijain tien, se minut eteenpäin vie luoksesi toivoen.
      Ja.. Nyt näet minut .. ...ja olet tarinani.

      T. enunohtaisi

    • enunohtaisi

      Se on vain säteesi, joka minut aamuisin herättää..vaikka olet sumuni maailman.
      Osut uneeni niin että luulen heränneeni, mutta jään silti odottamaan..
      ja toivoa niin uneni jatkuvan..lähelläsi ,vierelläsi näitä ihmeitä miettien...
      Satulinnaani sinut ihastuksesta sulaen saattaen.

    • Rka65

      Jaaha, muija lähti kun olikin toinen nimmari. zeesus että on pienestä kiinni.

    • enunohtaisi
    • Merillasi

      Ihana kappale, viettelevä, aistillinen, huumaava...tai ehkä sen tunnelman loi ajatus tanssista kanssasi...Kunpa...

    • enunohtaisi

      ehdin jo pelätä...ettet tule
      Olet ihana...

    • enunohtaisi

      ..Ja niin paljon enemmän

    • ardde

      Iskeä? Nyrkilläkö?

    • Sinde80

      Hei sinä En unohtaisi. Minäkin haluaisin runoja. Miten olis päiväkahviseura, myös satunnainen onnistuu.

    • Merillasi

      Kuulepas Sinde...Minä olen jo ehtinyt sydämestäni pienen palan tälle runomiehelle antaa. Tavoitteeni on pian kietoa hänet ympärilleni niin henkisesti kuin fyysisestikin...
      Onnea siis sulle oman runoilijan metsästykseen ;-).

    • Merillasi

      Hei, En unohtaisi...en löydä sinua ikinä chatistä vaikka toivoisin...turhaan harhailen..ilmoita ajankohta...lopultakin..kohdataan linjoilla...uskallatko..

      • auervaarallaseisoo

        Etkä löydäkkään, vaikka kuinka toivot! Sun runoilijasi on kuitenkin joku pieni hikinen runkkari, jolla kämmenet aivan karvaiset...


    • enunohtaisi

      Sydämeni solujeni väreilyt hyväilevät ja tanssivat toisiaan vasten akrobaattisia temppuja tehden rinnassani niin etten rauhaa saa, kun kirjoitit.
      En tiedä aina miten ehdin, mutta pe 9.12. klo 24.00 tai ennen sitäkin ehkä..siellä keski-ikäisten ikäloppujen yksinäisessä kaveripiirissäni...voisin kerrankin "nähdä" ...sinut, Merillani.

    • Merillasi

      Siellä, silloin <3.

    • naisseuramaistuisi

      Mies seuraa voi löytää myös muualtakin kuin baareista

    • enunohtaisi

      Ajatella että se on jopa mahdollista...pääasia että muistatte flirttailla toisillenne :)

    • eikahdeksaatoistakkaan

      Tule Hämeen porttiin Somerolle ja ota paikallinen kimppakyyti , et tule pettymään.
      Henkareitakaan ei tartte ottaa mukaan, niil on narikassa omat. Ne on kyl jo niin vanhat epäillään ovat päästäneet vuodet sissään jo.

    • harjooteltu

      Turhaan tee muijat siellä Karkkilassa ihmettelette.
      Forssassa ne kunnon miehet on.
      Osataan tanssia vaikka säkkijärven polkkaa 3 tuntia a-duurissa yhdellä kädellä.

    • tarjaana22

      Jos flirttaan sinulle ja sinä flirttaat minulle, siitä tulee vauva.
      En tahdo flirttailla siis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe