Testataanpa ikävöitsijöiden persoonallisuustyyppi. Saattaa viedä hetken, mutta mielenkiintoista settiä.
http://www.16personalities.com/fi/persoonallisuustesti
AP on INTP
http://www.16personalities.com/fi/intp-persoonallisuus
Myers briggs testi
38
2210
Vastaukset
- dissaansamia
Samin linkkejä en avaa. Sami on paha.
- löllönlöö
INFJ olen ton mukaan.
“ASIANAJAJA”
INFJ-persoonallisuustyyppi on hyvin harvinainen ja muodostaa vain alle prosentin väestöstä. Silti he jättävät varmasti jälkensä maailman. Koska he ovat Diplomaatteja (NF), heillä on sisäsyntyinen idealismin ja moraalin tuntuma, mikä erottaa heidät heitä seuraavasta Suunnittelevasta (J) piirteestä – INFJ:t eivät ole haaveilijoita vaan ihmisiä, jotka pystyvät ottamaan konkreettisia askeleita tavoitteidensa saavuttamiseksi ja pysyvien muutosten tekemiseksi.
NFJ:illä on erittäin omalaatuinen piirteiden yhdistelmä: vaikka he ovat pehmeäpuheisia, heillä on hyvin vahvat mielipiteet ja he puolustavat ajatuksia, joihin uskovat. He ovat päättäväisiä ja voimakastahtoisia, mutta he harvoin käyttävät energiaa omaksi hyväkseen – INFJ:t käyttävät luovuutta, mielikuvitusta, vaikutuskykyä ja herkkyyttä tasapainon, ei etujen luomiseen.
INFJ:iden näkökulmasta maailma on täynnä epätasa-arvoa – mutta näin ei ole pakko olla. Mikään muu persoonallisuustyyppi ei ole INFJ:tä parempi luomaan liikettä epäkohtien korjaamiseksi, oli kyse isosta tai pienestä asiasta."
Lässytilää. Moni kysymys toistui usein ja loppuvaiheessa vastailin huvikseni ristiin aiemmin vastattuihin nähden. Toi vika lainaamani kappale osuu kyllä.- lyhyesti
Asianajaja:
Hiljaiset ja mystiset, mutta hyvin inspiroivat ja väsymättömät idealistit. - 1-1-4-x
Mä oon kans infj...
Myer Brigsin 16 persoonallisuudesta harvinaisin. - Anonyymi
Noo toi on vähän siitä että kuinka ajatuksella tekee ton jutun ja ei ne testit kaikkea kerro siinä pitää tosisaan miettiä minkä lainen ihminen on...... mutta minä olen infj ja kaikki mitä olen lukenut on ollut vain täydellisesti minuun sopivaa..... 🤔 ( se kun sanoit että vastasit myös ristiin aiempien vastausten kanssa. On tietyllä tapaa loogista että sait infj:n. Infj persoonaa on erittäin ristiriitainen koska olemme anteeksi antavia ja tuomitsevia samaan aikaan, me olemme loogisia tunteellisia ja mielikuvituksellisia samaan aikaan mietimme aivoillamme ja ajattelemme sydämmelläme päätöstä tehdessämme oman kokemuksen mukaan myös olemme vähän niinkuin hyviä ja pahoja samaan aikaan haluaisin joskus alusisin näyttää jollekulle keskisormea päin naamaa mutta en vain voi .... )
- turhuuttataas
Noi jutut on vitun ärsyttäviä. Ehdoton turn-off, jos joku noilla itseään kuvailee.
- OutoJaErilainen
Voi jessus sentää, mä tosiaan oon vähän outo tapaus.
Vastaus:
Persoonallisuus tyyppi: Puolustaja ISFJ-T
ISFJ-persoonallisuustyyppi on melko uniikki, koska monet heidät ominaisuuksistaan haastavat heidän yksittäiset piirteensä. Vaikka ISFJ:illä on Periaatekeskeinen (F) piirre, heillä on erinomaiset analyyttiset kyvyt. Vaikka he ovat Introverttejä (I), heillä on erittäin kehittyneet ihmistaidot ja vankat sosiaaliset suhteet. Ja vaikka ISFJ:t ovat Suunnittelevaa (J) tyyppiä, he ovat avoimia muutokselle ja uusille ideoille. Kuten monien muidenkin asioiden suhteen, ISFJ-persoonallisuustyypin ihmiset ovat enemmän kuin heidän yksittäisten osiensa summa, ja tämä on keino, jolla he käyttävät näitä itseään määrittäviä vahvuuksiaan.
ISFJ:t ovat todella epäitsekkäitä, kulkevat kiltteyden ja liiallisen kiltteyden välimaastossa ja sitoutuvat intohimolla ja jalomielisyydellä ihmisiin ja työhön, joihin he uskovat.- lyhyesti
Puolustaja:
Hyvin omistautuvat ja lämpimät suojelijat, jotka ovat aina valmiita puolustamaan läheisiään.
- lyhyesti
Tuossahan ne kaikki on lyhykäisellä kuvauksella
http://www.16personalities.com/fi/persoonallisuustyypit - TällainenMäOlen
16Personalities SUOMI
PERSOONALLISUUSTYYPPISI ON:
“KAMPANJOIJA”
(ENFP-A)
- MIELI -
EkstroverttiIntrovertti
66%
- ENERGIA -
IntuitiivinenRealistinen
12%
- LUONTO -
LogiikkakeskeinenPeriaatekeskeinen
62%
- TAKTIIKAT -
SuunnittelevaEtsivä
15%
- IDENTITEETTI -
MäärätietoinenVarovainen
6%
“Minua ei kiinnosta mitä teet elääksesi. Minä haluan tietää mikä sinua satuttaa – ja se, uskallatko unelmoida sydämesi kaipuun kohtaamisesta. Minua ei kiinnosta kuinka vanha olet. Haluan tietää haluatko ottaa riskin, että vaikutat typerältä – rakkauden, unelmien ja elossaolon seikkailun vuoksi.”
Oriah Mountain Dreamer
ENFP-persoona on todellinen vapaa sielu. ENFP:t ovat usein juhlien elämänlähteitä, mutta toisin kuin löytöretkeilijät, he ovat hetken jännityksen ja nautinnon sijaan kiinnostuneempia sosiaalisesta ja emotionaalisesta yhteydestä muiden ihmisten kanssa. He ovat hurmaavia, itsenäisiä, energisiä ja lempeitä. Koska seitsemän prosenttia ihmisistä on ENFP:itä, heitä löytää varmasti jokaisesta ihmisjoukkiosta.
VOIT MUUTTAA MAAILMAN PELKÄLLÄ AJATUKSELLA
Aivan kuten kaikki heidän Diplomaatti-serkkunsa, ENFP:t ovat enemmän kuin sosiaalisia miellyttäjiä. Heitä määrittää heidän Intuitiivinen (N) ominaisuutensa, ja he pystyvät lukemaan asioita rivien välistä uteliaina ja energisinä. He näkevät elämän isona, monimutkaisena palapelinä, jossa kaikki palat ovat yhteydessä – mutta toisin kuin Analyytikot, jotka pitävät palapeliä järjestelmällisen koneiston sarjana, ENFP:t katsovat palapeliä emotionaalisen, lempeän ja mystisen linssin läpi, ja he etsivät aina syvempiä merkityksiä.
ENFP:t ovat ehdottoman itsenäisiä, ja vakauden ja turvallisuuden sijaan he kaipaavat luovuutta ja vapautta.
Monet muut persoonallisuustyypit pitävät näitä ominaisuuksia vastustamattomina, ja jos ENFP:t ovat löytäneet asian, joka sytyttää heidän mielikuvituksensa, he tuovat mukanaan energiaa, jonka avulla muut nostavat heidät johtajan tai gurun asemaan. Mutta tämä ei ole aina se asema, jossa itsenäisyyttä rakastavat ENFP:t haluavat olla. Pahempaa silti on, jos he löytävät itsensä tekemässä hallinnollisia tai ylläpidollisia rutiinitehtäviä, joita johtajan asema saattaa tuoda mukanaan. ENFP:iden itsetunto on riippuvainen heidän kyvystään keksiä uusia ratkaisuja, ja heidän on oltava varmoja siitä, että heillä on vapaus olla innovatiivisia – he menettävät nopeasti kärsivällisyytensä ja lannistuvat, jos jäävät jumiin tylsään rooliin.
ÄLÄ KADOTA SITÄ “PIENTÄ HULLUUDEN KIPINÄÄ”
ENFP:t onneksi tietävät miten rentoutua, ja he osaavat vaihtaa intohimoisen ja vauhdikkaan työidealistin roolinsa tanssilattian kekseliääksi vapaaksi sieluksi, ja heidän yhtäkkisyytensä voi yllättää jopa heidän lähimmät ystävänsä. Tämä kuitenkin antaa heille myös mahdollisuuden tuntea emotionaalista yhteyttä muiden kanssa ja selkeän käsityksen siitä, mikä motivoi heidän ystäviään ja kollegoitaan. He uskovat, että jokaisen pitäisi antaa aikaa tunteiden tunnistamisella ja ilmaisulle, ja heidän empaattisuutensa ja sosiaalisuutensa tekee tunteista luonnollisen puheenaiheen.
ENFP-persoonallisuustyypin täytyy kuitenkin olla varovainen – jos he luottavat liikaa intuitioon tai tekevät liikaa oletuksia ja ennakointeja muiden motiiveista, he voivat lukea signaaleita väärin ja sotkea suunnitelmat, jotka olisivat selkeällä lähestymistavalla katsottuna olleet yksinkertaiset. Tällainen sosiaalisen stressi on mörkö, joka vie sopuun keskittyviltä Diplomaateilta yöunet. ENFP:t ovat erittäin tunteellisia ja herkkiä, ja jos he astuvat jonkun varpaille, molemmat osapuolet kyllä tuntevat sen.
ENFP:t käyttävät paljon aikaa tutkien sosiaalisia suhteita, tunteita ja ajatuksia ennen kuin he löytävät jotakin, joka tuntuu todella aidolta. Mutta kun he lopulta löytävät paikkansa maailmassa, heidän mielikuvituksensa, empatiansa ja rohkeutensa tuottavat uskomattomia tuloksia.
Tunnettuja ENFP-henkilöitä:
Robert Downey, Jr. Carol Burnett Meg Ryan Robin Williams Sandra Bullock Alicia Silverstone Andy Rooney Franz Joseph Haydn
10K
Haluatko tietää lisää? Lue muut tyyppikuvaukset, perehdy teoriaamme tai mene englanninkieliseen versioon, joka on yksityiskohtaisempi!
KÄYTTÖEHDOT
©2011-2015 NERIS ANALYTICS LIMITED- lyhesti
Kampanjoija:
Innostuneet, luovat ja sosiaaliset vapaat sielut, jotka aina löytävät syyn hymyillä.
- Juupajuujaapajaa
En varmaan tulisi toimeen ESTJ tyypin kanssa. Mites muilla? Minkä tyypin kanssa uskoisitte suksien olevan melko pian ristissä? Oon aiemminkin miettinyt, että mahtaakohan olla olemassa taulukkoa kyseisestä aiheesta?
- dr.phil_
Niin koska et kestä suoraa puhetta ja kritiikkiä. Olet kakaran tasolle jäänyt aikuinen ja tunget nokkasi väliin saadaksesi aikaan kärhämää koska sulla on tarve käyttäytyä uhmakkaasti kuten pikkulapsi. Jotain ongelmia siis lapsuudessasi ollut. Kumppaniksi tarvit jonkun joka komentaa sua aina silloin tällöin.
- Aikahuono
tohtori. En ole käynyt vastaanotolla, joten et voi väittää tuollaista.
- OutoJaErilainen
Mielenkiintoinen kysymys. Tuo on riippuu miltä kantilta asiaa katsoo.
Parisuhteeseen;
näkisin huonoina kuvauksien perusteella itselleni kaikki löytöretkeilijä kategorian persoonallisyystyypit (virtuoosi, seikkailija, yrittäjä, viihdyttäjä)
ystävinä tykkäisin heistä ja viihtyisinkin varmaan hyvin seurassaan. Hauskoja, viihdyttäviä ja ystävinä löytyisi yhteistäkin,mutta parisuhteessa liian vapaita, kulkuri& seikkailun hakuisia ja ailahtelevia ihmisiä. Haluttomia ja kyvyttömiä asettuun aloilleen pitkäksi aikaa ja sitoutumaan parisuhteeseen. Enemmän sellaisia joita ei haluaisi sitoa kahleisiin vaan antaa viilettää vapaana sillä niin he ovat onnellisimpia.
Mielenkiintoisimpia: Asianajaja, sovittelija, päähenkilö, (diplomaateista) keskustelija, komentaja (analyytikoista)
Nuo haastaisi minua, keskusteluihin, mielenkiintoisiin väittelyihin ja sitähän minä rakastan. (sovittelija, keskustelija, asianajaja)
Päähenkilö, johtaja sekä komentaja sellaisia itsevarmempia motivaattoreita &kannustajia joista pitäisin ja joiden vahvuus aluettaan ajoittain itse tarvitsen. Heidän kyvyt ja vahvuudet täydentäisi ajoittain minulta puuttuvaa. He siis pystyisivät olemaan minulle hyödyksi ja avuksi. Ns. vahvoja persoonia
Suhteeseen:
voisin kuvitella noiden perusteella ehkä hakeutuvani mahdollisesti keskustelija, asianajajan, päähenkilön, johtajan tai ehkäpä jopa tuon komentajan kanssa, vaikka määräilystä en yleensä tykkää.
Luulen että suhteessa olen jo aikaisemmin ollut ainakin tuollaisen "keskustelija" persoonan kanssa. Viihdyin sellaisen persoonan kanssa useita vuosia ettei ihan paha yhdistelmä ollut.
Ylempänä ketjussa kerroin jo oman persoonallisuus tyypin,josta taas voi vetää johtopäätöksiä miksi tietyt persoonat viehättää/kiinnostaa juuri minua.
- viihdyttäjä
viihdyttäjä
- lyhyesti
Viihdyttäjä:
Spontaanit, energiset ja intohimoiset viihdyttäjät – elämä ei ole koskaan tylsää heidän ympärillään.
- PikkuMyy-pyy
muumitestistä sain Pikku Myyn
- Key1W
*Elämä on joko hurja seikkailu tai sitten ei mitään -Helen keller
Testattu jo aikaisemmin. ESTP ja ylpeä siitä!- lyhyesti
Yrittäjä:
Älykkäät, energiset ja terävät ihmiset, jotka nauttivat elämisestä reunalla.
- INFP-nainen
Erakkomoodi, tuttua juttua.
- lyhyesti
Sovittelija:
Runolliset, kiltit ja epäitsekkäät ihmiset, jotka ovat aina valmiita auttamaan hyvää tarkoitusta.
- Tulostuli
ESFJ
- lyhyesti
Konsuli:
Poikkeuksellisen huolehtivat, sosiaaliset ja suositut ihmiset, jotka ovat aina valmiita auttamaan.
- Fatitalisti
En jaksa. oon mikä oon.
- uuuuuuuuup
upppppp
- Johtajanainen
Estj-a johtaja :)
- anomyyminä
Persoonallisuustyyppisi on:
“Johtaja”
(ESTJ-a) - enpätiedä
Jaahas, että olen vai viihdyttäjä ESFP.
- eksyväkirjailijako
INFP-T "Sovittelija"
Aika hyvin osui pikana tehty pikatesti:) - ylösnosto
uuuuuuuuuuuuuuup
- 2pointsinnainen
Tein testin..musta tuli " viihdyttävä" mä en kyllä nyt ala. Lähdenkin tästä ..pitkää hauskaa :)
- Anonyymi
Intj tuli nyt, kuten pari vuotta sittenkin.
- Anonyymi
ISTJ- A
- Anonyymi
Tää sopisi hyvin tuonne huuhaa-osastolle.
- Anonyymi
ENFP
INFP-T
Tää oli jo tiedossa ,koska oon introvertti,intuiitivinen, tunnepohjainen, havaitsija.Nää osuu kaikki aikalailla hyvin omalle kohdalle:
64% Introverted
A scene showing a man sitting by a tree and listening to music.
You likely prefer fewer, yet deep and meaningful, social interactions and feel drawn to calmer environments.
85% Intuitive
A scene showing two researchers discussing a flying car.
You’re likely very imaginative and open-minded, focusing on hidden meanings and distant possibilities.
Nature
78% Feeling
A scene showing two friends, one of whom is sad and is being consoled by another.
You likely value emotional expression and sensitivity, prioritizing empathy, social harmony, and cooperation.
76% Prospecting
A scene showing a couple buying a bunch of items that are on sale.
You’re likely very adaptable, easygoing and flexible, prioritizing spontaneity over stability.
88% Turbulent
A scene showing a stressed student trying to complete their thesis late at night, with a number of discarded drafts lying around.
You’re likely self-conscious, sensitive to stress, success-driven, perfectionistic, and eager to improve.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491486Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761325Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86983- 86926
- 13910
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74742Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17730