Varaudu Vapaakirkko vastaanottamaan

mnaat

Elämme sellaisia aikoja että kirkkomme ovista voi tulla mitä ihmeellisempää joukkoa kuulemaan sanaa.

En nyt tarkoita maahanmuutajia,pakolaisia,jotka varmasti ovat myös tervetulleita jos kielitaito riittää.

Nyt tarkoitan erästä itseään kritilliseksi nimittävää seurakuntaa jossa on tiedossa kaaos.Myös Suomessa.Nämä ovat Jehovan todistajista poislähteneet ja pian poislähtevät.
Näyttää siltä että heidän oppiensa perustus kaatuu ja siellä on tiedossa lauma jotka ovat ilman paimenta.

Mikä on Vapaakirkon valmius auttaa heitä?
Vai onko seurakuntia tai pastoreita jotka ovat valmiit heittämään ensimmäisen kiven?

Ottakaa haaste vastaan.
Valmistautukaa.

8

225

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EipäHaittaa

Vapaakirkko on aika tavalla integroitumassa adventismiin, joten yhteensopivuus Jehovan todistajain kanssa on jo huipulla valettu. Sikäli ei siis tule olemaan mitään ongelmia.

• WHAT? :O Mitähän ihmettä tuolla tarkoitat?

• mnaat

Minä väittäisin: adventtikirkolla ei ole mitään tekemistä: a.Vapaakirkon kanssa.b jehovantodistajien kanssa.
        Ennemmin tunnen adventisteja jotka ovat lähteneet sieltä pois,koska eivät hyväksy Ellen Whiten roolia uskonnossa.Näitä adventisteja löytyy nykyään Vapaakirkosta.

• Itse olen silloin tällöin Vapislaisten kanssa tekemisissä ja kyllä he helluntailaisten kanssa on paljon tekemisissä ja Raamatuntulkinta heidän kanssaan on aika samanlainen. Kyllä oppierot ovat sen verran suuret, advareilla ja vapaakirkollisilla, ettei ole pelkoa mistään integroitumisesta....Jumalanpalveluksissamme joskus käy myös vapaakirkollisia. Siis kyllä se liittyminen ja eroaminen on molemminpuolista, eli Vapiksesta on tullut aktiivijäseniä advareihin, myös 2000-luvulla ja samoin advareista eronneista monet lähtee vapikseen ennemmin kuin hellareihin. Syytä en rupea arvaamaan, mutta ehkä vapaakirkolliset ovat maltillisempia ja sinne on sen takia helpompi ex-advareitten mennä?

• mnaat
        Stork7 kirjoitti:

Itse olen silloin tällöin Vapislaisten kanssa tekemisissä ja kyllä he helluntailaisten kanssa on paljon tekemisissä ja Raamatuntulkinta heidän kanssaan on aika samanlainen. Kyllä oppierot ovat sen verran suuret, advareilla ja vapaakirkollisilla, ettei ole pelkoa mistään integroitumisesta....Jumalanpalveluksissamme joskus käy myös vapaakirkollisia. Siis kyllä se liittyminen ja eroaminen on molemminpuolista, eli Vapiksesta on tullut aktiivijäseniä advareihin, myös 2000-luvulla ja samoin advareista eronneista monet lähtee vapikseen ennemmin kuin hellareihin. Syytä en rupea arvaamaan, mutta ehkä vapaakirkolliset ovat maltillisempia ja sinne on sen takia helpompi ex-advareitten mennä?

Niin ja ex jT:n.

• SamaKategoria

Vapaakirkossa ei uskota taivaaseen eikä helvettiin. Kuolemanjälkeinen elämäkin on vapislaisittain sama kuin Jehovan todistajilla (ihminen lakkaa olemasta ja nousee ylös, "jos Jumala muistaa nostaa"), joten aika lailla samaa porukkaa noin lähtökohtaisesti.

• 1Armahdettu

Vapaakirkossa uskotaan kolmiyhteiseen Jumalaan Isään, Poikaan ja Pyhään henkeen. Vapaakirkossa uskotaan Jeesukseen Kristukseen ja hänen sovitustyöhönsä golgatan keskimmäisellä ristillä. Hänet vastaanottamalla ihminen menee taivaaseen kuoltuaan. Muut menevät Helvetin kauhuihin ikuiseksi ajaksi. Joh3:16 Joh 1:12

• kauhua.riittäää
        1Armahdettu kirjoitti:

Vapaakirkossa uskotaan kolmiyhteiseen Jumalaan Isään, Poikaan ja Pyhään henkeen. Vapaakirkossa uskotaan Jeesukseen Kristukseen ja hänen sovitustyöhönsä golgatan keskimmäisellä ristillä. Hänet vastaanottamalla ihminen menee taivaaseen kuoltuaan. Muut menevät Helvetin kauhuihin ikuiseksi ajaksi. Joh3:16 Joh 1:12

>>>>>>Muut menevät helvetin kauhuihin ikuiseksi ajaksi<<<<<. Ihan oikein niskoittelijoille pedon kumartajille, ei muut kuin tulta ja tulikiveä niskaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe