Vapaa-ajattelijoiden ex-lemmikki radiohartauksissa

Hehheehheheheh

Kansanedustaja Jani Toivola pitää neljä radiohartautta Yle Radio 1:ssä marras-helmikuun aikana. Toivola on kutsuttu puhujaksi hartaussarjaan, jonka aiheena on ruumiin teologia.

Ensimmäinen hartaus lähetetään Radio 1:ssä keskiviikkona 4.11. kello 18.50. Toivola lähestyy aihetta osallisuuden näkökulmasta. Hän etsii vastausta kysymykseen, kuinka voisimme luoda ilmapiirin, jossa kenenkään ei tarvitsisi kantaa pelkoa tai häpeää omasta identiteetistään, kehostaan tai tarinastaan. Hän pohtii kohtaamisen, katseen, sanojen ja vaitiolon merkitystä identiteetin rakentumisessa.

http://evl.fi/EVLUutiset.nsf/Documents/AB3444C02CFEBB16C2257EF2004B90D2?OpenDocument&lang=FI

Vaparit kihisevät raivosta, savu nousee korvista: "Se petturi!"

8

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahaa. Kerrotko vielä missä vaiheessa ja miten Jani Toivola on vapareiden lemmikki ollut?

      • Hehheehheheheh

        Hupaisaa, mihin suuntaan viet keskustelua. Toivola pitää radiohartauksia. Kuulitko: RADIOHARTAUKSIA!


      • No mitä sitten? Yleisellä tasolla voi kritisoida sitä että Yle tuottaa radiohartauksia yleisradiolain velvoittamana, mutta mikä sinun mielestäsi tekee Jani Toivolasta nyt jotenkin erityisen poikkeuksellisen yksilön pitämään hartauksia?


      • Vaparilta
        Hehheehheheheh kirjoitti:

        Hupaisaa, mihin suuntaan viet keskustelua. Toivola pitää radiohartauksia. Kuulitko: RADIOHARTAUKSIA!

        Kirkkohallituksen lausunnossa eduskunnalle juuri ennen kuin tasa-arvoisesta avioliittolaista päätettiin vastustettiin kansalaisaloitteeen hyväksymistä. Se oli se todelllinen kanta. Muutoin kirkon ja arkkipiispan toiminta on kaksinaamaista.

        Monet kansanedustajat ovat todistaneet suhteestaan julkisuuteen, että hyvin helposti iskee "julkisuuden kipeys". Miksipä kansaanedustaja ei puhuisi radiossa, jos pyydetään. Vaparina minulla ei ole mitään tietoa että Toivola olisi muka ollut joku vaparien lemmikki. Se on ihan keksitty juttu. Median lemmikki hän on ollut.


      • Ylläri.pylläri
        Vaparilta kirjoitti:

        Kirkkohallituksen lausunnossa eduskunnalle juuri ennen kuin tasa-arvoisesta avioliittolaista päätettiin vastustettiin kansalaisaloitteeen hyväksymistä. Se oli se todelllinen kanta. Muutoin kirkon ja arkkipiispan toiminta on kaksinaamaista.

        Monet kansanedustajat ovat todistaneet suhteestaan julkisuuteen, että hyvin helposti iskee "julkisuuden kipeys". Miksipä kansaanedustaja ei puhuisi radiossa, jos pyydetään. Vaparina minulla ei ole mitään tietoa että Toivola olisi muka ollut joku vaparien lemmikki. Se on ihan keksitty juttu. Median lemmikki hän on ollut.

        Homoillan jälkeen Toivolan nimellä trollaus oli arkipäivää. Tämäkin on yllättäen "unohtunut" vaparilta.


      • Ylläri.pylläri kirjoitti:

        Homoillan jälkeen Toivolan nimellä trollaus oli arkipäivää. Tämäkin on yllättäen "unohtunut" vaparilta.

        En nyt muista mitenkään kovin erikoisesti Toivolasta kertoneeni. Lienen maininnut jossain. Mutta eikö tuo liittynyt kirkkoon takaisinkin jo aika kauan aikaa sitten?


      • Hehheehheheheh
        jori.mantysalo kirjoitti:

        En nyt muista mitenkään kovin erikoisesti Toivolasta kertoneeni. Lienen maininnut jossain. Mutta eikö tuo liittynyt kirkkoon takaisinkin jo aika kauan aikaa sitten?

        Siksi se on ex-lemmikkinne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe