Tilasin passin netistä, sepäs olikin sitten sen verran iso rikos, jotta nyt joudun käymään poliisilaitoksella antamassa sormenjäljet!
Minä olen luullut näihin asti jotta vain rikollisilta otetaan sormenjäljet, mutta väärässäpäs olen ollut!
Late Lapista. SSSS Ry!
TEKAISIN RIKOKSEN NETISSÄ !
4
<50
Vastaukset 4
- Kaiken_varalta
Latelta otetaan sormenjäljet kaiken varalta. Ei tiedä, millaisia koiruuksia Late taas suunnittelee. Latella on pää sekaisin kuin Haminan kaupunki. Jaa, miksikä? No siksi, kun ei ole lunta, eikä pääse kelkalla ajelemaan tunturiin.
Late turjottaa vain sisäruokinnassa.- käyttäjätunnusonjokäytös
Laten kelpaa. Lappi on mukava paikka. Puhdas ja raikas ilmasto, mahtavat erämaat ja kairat, upeat joet ja vesistöt jne.
- lgjgjjjg
Poliisilaitoksella ei tarvitse nettipassitilauksessa käydä, jos aikaisempaan passiin on jo sormenjälkensä antanut.
On muuten erinomaisen hieno ja hyvin toimiva tuo passin tilaus verkosta. Ei tarvinnut jonottaa laitoksella. Kuva vain on aika ruma, mutta se on sitten passin tarkistajien ongelma. - vai.vielä.passia
Tässä kuva somppupaskasta.
http://static.iltalehti.fi/ulkomaat/somalia6JI2806_ul.jpg
>Mitähän somalipaska passilla tekee, tuollaisen kääkän voi hukuttaa suohon muutenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466