Tässä kerron ohjeita yökävelylle lähtöön ja ideoita mitä itse olen tehnyt ulkona yöllä.
Ollaan oltu grillaamassa 03.00 ja kiusattu fobbia.
1. Kenkien haku. Hoida ennen yötä.
2. Odota että vanhemmat nukahtavat. Avaa ikkunan/oven kahva, kuuntele herääkö joku, jos ei jatka kunnes ovi/ikkuna on auki.
3. Lähde hiljaa ulos oven sulkien.
4. Varusteet: reppu, puhelin ja ~tekemistä esim: tulitikut ja kertakäyttögrilli, limua ja muuta.
5. Laita kännykkä äänelliselle, koska jos vanhempasi huomaavat, voit selittää jotain.
6. Keksi hyvä tekosyy ennen yökövelyä varmuuden vuoksi.
Yökävelylle?
yökävelijä
3
204
Vastaukset
- yökävelijä
Nämä olen tehnyt siis 14-vuotiaana, kun ei saa yöllä luvan kanssa lähteä.
- yöllä.käymään
Kun joitakin ihmisiä ei vaan nukuta, he lähtevät vaikka ristikoita täyttämään. Toiset jopa tekevät yölenkin ulkona.
Kaikki unettomat tuntini olen opetellut uudelleen nukahtamista yrittämällä saada keholle parempaa happitilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4653198Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1472318- 1352162
Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel321650Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71555Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2111395Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1731369- 91142
- 571116
- 71847