Voiko ohjelma enempää pyöriä pientä piiriä kokoajan... Kehutaan itseään ja vakiopanelisteja ja itse nauretaan niille ihan hirveesti. Ei kyllä katsojia jaksa naurattaa. Antti kyllä pilas Putoksen tuoman hyvän maineensa tuolla seksistisellä piiripienipyörii ohjelmalla. Mauton ja surkea. Ei jatkoon!
Antti Holma show
Turhatkikattajat
3
115
Vastaukset
- raiskarimamu.vaanii
Ja armotonta mamuttamista ja mokuttamista.
- raiskaustilastot.google
Joo, Paha "rasismi" Paha paha. Sitä joka väliin. Koska studioon kutsutaan kaikkien idoli, virheetön RAMIN AZIMI ??
- ramin.azimi
Homot ja cityihmiset leijuu kuplassaan. "meillä on unelma" ja ummistetaan silmät siltä mitä tuolla ulkona, kaduilla tapahtuu. Yksipuolista skeidaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317