En stadilaisena päässyt pakolaiseksi, epäonnistuin kuulustelussa, aika tiukkaa, tiedän että ainakin 6 / 10 kyssäristä meni oikein.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1446694845069.html
Voi vitsi,
18
65
Vastaukset
- Läpälläheitän
Painu sitten vittuun kuluttamasta meidän verorahoja elintasopummi... :D
- juutinrauma
Juuri niin :D. Itsellä meni heittämällä läpi, vaikka olen pesunkestävä maalainen..
.. ja ankara rasisti! juutinrauma kirjoitti:
Juuri niin :D. Itsellä meni heittämällä läpi, vaikka olen pesunkestävä maalainen..
.. ja ankara rasisti!Minulla ei mennyt, vaikka olen joskus Stadissa asunut...
- reputtaneilleisolasku
Minä en ainakaan usko elintasopakolaisille olevan testin olevan edes näin hankalan,Valtamedian kusetusta ja mielipide muokkausta tämäkin(Suomeen ei niin vain pääse.paskat).....toisekseen älymölöttimellä tieto nykyään jaetaan...ählämeilläkin
- Läpälläheitän
"toisekseen älymölöttimellä tieto nykyään jaetaan...ählämeilläkin"
Varmaan ei ole ihan noin vaikea, enkä tiedä lentääkö ihan yhdestä virheestä ulos, mutta puhelimen käyttö on kokeessa kielletty. Kysymykset eivät nykyään ole koskaan samat.
Lisäksi pitäisi vielä osata paikallinen murre. Kyllä minä erotan, kun heinähattu koettaa veäntee stadin slangia, ja olen varma että Pielavedellä minusta todetaan, että "tuo mulukku on hesasta".
Niettä aloittajalle vaan postimerkkiä takalistoon... :D - reputtaneilleisompilasku
Läpälläheitän kirjoitti:
"toisekseen älymölöttimellä tieto nykyään jaetaan...ählämeilläkin"
Varmaan ei ole ihan noin vaikea, enkä tiedä lentääkö ihan yhdestä virheestä ulos, mutta puhelimen käyttö on kokeessa kielletty. Kysymykset eivät nykyään ole koskaan samat.
Lisäksi pitäisi vielä osata paikallinen murre. Kyllä minä erotan, kun heinähattu koettaa veäntee stadin slangia, ja olen varma että Pielavedellä minusta todetaan, että "tuo mulukku on hesasta".
Niettä aloittajalle vaan postimerkkiä takalistoon... :DEtsivälle löytyy tietoa,mehmetit on jakaneet toisilleen mitä haastatteluissa pitää sanoa ettei hädänalaisuskottavuus kärsisi.Ei tietenkään puhelinta "kokeen"aikana oot oikeassa.....Itse en luota sen enempää kokeeseen kuin haastattelijoihin.Kuka kantasuomalaisista erottaa Arabien murteet eli ählämi vastaan ählämi taitaa olla haastattelutilanne kukkahattutäti taustalla.
- Olenyksiniistä
reputtaneilleisompilasku kirjoitti:
Etsivälle löytyy tietoa,mehmetit on jakaneet toisilleen mitä haastatteluissa pitää sanoa ettei hädänalaisuskottavuus kärsisi.Ei tietenkään puhelinta "kokeen"aikana oot oikeassa.....Itse en luota sen enempää kokeeseen kuin haastattelijoihin.Kuka kantasuomalaisista erottaa Arabien murteet eli ählämi vastaan ählämi taitaa olla haastattelutilanne kukkahattutäti taustalla.
"Itse en luota sen enempää kokeeseen kuin haastattelijoihin."
Aijjaa, tää olikin taas tätä maailmanlaajuinen salaliitto osastoa.
Oletko miettinyt, jos vaikka oletkin ainoa, joka on järjissään. Jos kaikki muut suomessa koettavat vain kusettaa sinua uskomaan, että viranomaiset ovat puolueettomia ja että poliisiin, sairaanhoitoon, pankkiin, oikeuslaitokseen, jne. voi luottaa. Ja vain sinä kamppailet järjestelmän mädännäisyyttä vastaan. Me kaikki muut elämme sinun verorahoillasi ja peittelemme sitä petosta. Etkä löydä mitään muuta kanavaa kuin Suomi24, kertoaksesi asiasta. Poliisiin et tietenkää voi ottaa yhteyttä, kun ne ovat salaliitossa, ja vaikka voisitkin, niin oikeuslaitos tulee tuomitsemaan väärin. Lääkärit laittavat sinut pakkohoitoon, jos niille puhuu. Paha paikka. Kannataisi lyöttäytyä yhteen jonkun maahanmuuttajan kanssa. Niitä ei ehkä ole saatu vielä värvättyä. - reputtaneilleisoinlasku
Olenyksiniistä kirjoitti:
"Itse en luota sen enempää kokeeseen kuin haastattelijoihin."
Aijjaa, tää olikin taas tätä maailmanlaajuinen salaliitto osastoa.
Oletko miettinyt, jos vaikka oletkin ainoa, joka on järjissään. Jos kaikki muut suomessa koettavat vain kusettaa sinua uskomaan, että viranomaiset ovat puolueettomia ja että poliisiin, sairaanhoitoon, pankkiin, oikeuslaitokseen, jne. voi luottaa. Ja vain sinä kamppailet järjestelmän mädännäisyyttä vastaan. Me kaikki muut elämme sinun verorahoillasi ja peittelemme sitä petosta. Etkä löydä mitään muuta kanavaa kuin Suomi24, kertoaksesi asiasta. Poliisiin et tietenkää voi ottaa yhteyttä, kun ne ovat salaliitossa, ja vaikka voisitkin, niin oikeuslaitos tulee tuomitsemaan väärin. Lääkärit laittavat sinut pakkohoitoon, jos niille puhuu. Paha paikka. Kannataisi lyöttäytyä yhteen jonkun maahanmuuttajan kanssa. Niitä ei ehkä ole saatu vielä värvättyä.Eipäs ny..Tämä ajatelmani ei ole sarjasta "the truth is out there"ja ei myöskään salaliittokaan.Mutta voin kertoa sinulle asioista tietämättömälle minun maahani muuttaneelle että en ole yksin ajatuksieni ja tietojeni kanssa... www.kaleva.fi/juttutupa/politiikka/turvapaikan-hakijat.../4365730
?lang..www.migri.fi/download/16467_PAN_edustajaopas_2010_kuvaliite.pdf?..
No....hattu jossa kukka puuttuu - Olenyksiniistä
reputtaneilleisoinlasku kirjoitti:
Eipäs ny..Tämä ajatelmani ei ole sarjasta "the truth is out there"ja ei myöskään salaliittokaan.Mutta voin kertoa sinulle asioista tietämättömälle minun maahani muuttaneelle että en ole yksin ajatuksieni ja tietojeni kanssa... www.kaleva.fi/juttutupa/politiikka/turvapaikan-hakijat.../4365730
?lang..www.migri.fi/download/16467_PAN_edustajaopas_2010_kuvaliite.pdf?..
No....hattu jossa kukka puuttuuLaitoitko nyt ihan oikean linkin? Ei mennyt mihinkään keskustelyyn turvapaikan hakijoista.
Etusivulle aukesi keskustelupalsta, jonka ylin linkki oli tämä:
http://www.kaleva.fi/juttutupa/terveys-ja-hyvinvointi/suomalaisista-noin-200-000-kuulee-paan-sisaisia-aania/4473622
Tai sitten tarkoitit juuri tuota.. :D - reputtaneellelaskuja
Laitoitko nyt ihan oikean linkin? Ei mennyt mihinkään keskustelyyn turvapaikan hakijoista.
Etusivulle aukesi keskustelupalsta, jonka ylin linkki oli tämä:
http://www.kaleva.fi/juttutupa/terveys-ja-hyvinvointi/suomalaisista-noin-200-000-kuulee-paan-sisaisia-aania/4473622
Tai sitten tarkoitit juuri tuota.. :DEikö vittuilusi mennytkään niin kuin luulit.
www.testimaa.com/test/psycho?l=fi - Olenyksiniistä
reputtaneellelaskuja kirjoitti:
Eikö vittuilusi mennytkään niin kuin luulit.
www.testimaa.com/test/psycho?l=fiVittuilu? Enhämmä ole vielä edes alottanu!
Ihan nätisti kysyin oliko oikea linkki, kun se ei johtanut mihinkään.
Et sitten saanut aikaan mitään perustetta salaliittoteorioillesi? - Tulkki
Oikeasti kuulustelut ovat paljon vaikemmat, koska kysymykset eivät ole globbeja arvauksia kuten tässä iltasanomien esimerkistä.
Ensimmäinen kysymys on mitä näet kun astut koti-ovestasi ulos ja kuvaile mitä on vasemmalla ja oikealla puolella kun kävelet kauppaan. Tuosta aloitetaan ja tulkki tekee koko ajan tarkentavia kysymyksiä. Noi kysymykset ovat isoja ja laajoja, juuri sen vuoksi että niitä on vaikea kopioida. Puhelinyhteyden takana kuuntelee toinen tulkki, joka on samalta alueelta kotoisin. Läpinäkymättömän lasin takana on kolmas joka vahtii ettei tulkit pysty huijaamaan. - laskuja
Vittuilu? Enhämmä ole vielä edes alottanu!
Ihan nätisti kysyin oliko oikea linkki, kun se ei johtanut mihinkään.
Et sitten saanut aikaan mitään perustetta salaliittoteorioillesi?Aukeekos nämä?
https://www.suomenuutiset.fi/nailla-ohjeilla-takuuvarma-turvapaikka-har...
yle.fi/vintti/yle.fi/poikkeustila/index-26.html?page=nayttelijat&nimi... - Koalakarju
Tulkki kirjoitti:
Oikeasti kuulustelut ovat paljon vaikemmat, koska kysymykset eivät ole globbeja arvauksia kuten tässä iltasanomien esimerkistä.
Ensimmäinen kysymys on mitä näet kun astut koti-ovestasi ulos ja kuvaile mitä on vasemmalla ja oikealla puolella kun kävelet kauppaan. Tuosta aloitetaan ja tulkki tekee koko ajan tarkentavia kysymyksiä. Noi kysymykset ovat isoja ja laajoja, juuri sen vuoksi että niitä on vaikea kopioida. Puhelinyhteyden takana kuuntelee toinen tulkki, joka on samalta alueelta kotoisin. Läpinäkymättömän lasin takana on kolmas joka vahtii ettei tulkit pysty huijaamaan.Jep, yx tuttu kertoi joka työskenteli aikoinaan noissa hommissa.
Vierasta kaupunkia on huono kuvailla opettelemalla.
- Susi_rajaa
Mulla meni ajomatka Tampereelle pieleen, kun en stadilaisena koskaan käy kehäkolmosen takana.
- lotto-ja-ravifeikkaus
Hah, te oottekin less-tadilaisia.
Mä tein ton testin silmät kiinni ja ei menny läpi. Eli joku hämminki tekovaiheessa, joika toinen ei ollu oikein ja joka toinen väärin, eli väärin tehty, painotettu jakauma, joka suosii ties mitä poikkeemii. - öööää
Minä en edes ymmärtänyt kysymyksiä eikä oikeaa tulkkiakaan mistään löytynyt.
- kylpeeHaluun
Pääseekö Savosta jo Stadiin pakolaiseksi, kun ne on niin kieroja ja puhuu omituisesti. Miten ne rastit ruutuun on asetettava? Onko siellä tilaa ja otanko lapset mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448369Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462318Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262162- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811687- 341546
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081103Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai16917