Voi vitsi,

Refugee

18

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läpälläheitän

      Painu sitten vittuun kuluttamasta meidän verorahoja elintasopummi... :D

      • juutinrauma

        Juuri niin :D. Itsellä meni heittämällä läpi, vaikka olen pesunkestävä maalainen..

        .. ja ankara rasisti!


      • juutinrauma kirjoitti:

        Juuri niin :D. Itsellä meni heittämällä läpi, vaikka olen pesunkestävä maalainen..

        .. ja ankara rasisti!

        Minulla ei mennyt, vaikka olen joskus Stadissa asunut...


    • reputtaneilleisolasku

      Minä en ainakaan usko elintasopakolaisille olevan testin olevan edes näin hankalan,Valtamedian kusetusta ja mielipide muokkausta tämäkin(Suomeen ei niin vain pääse.paskat).....toisekseen älymölöttimellä tieto nykyään jaetaan...ählämeilläkin

      • Läpälläheitän

        "toisekseen älymölöttimellä tieto nykyään jaetaan...ählämeilläkin"

        Varmaan ei ole ihan noin vaikea, enkä tiedä lentääkö ihan yhdestä virheestä ulos, mutta puhelimen käyttö on kokeessa kielletty. Kysymykset eivät nykyään ole koskaan samat.
        Lisäksi pitäisi vielä osata paikallinen murre. Kyllä minä erotan, kun heinähattu koettaa veäntee stadin slangia, ja olen varma että Pielavedellä minusta todetaan, että "tuo mulukku on hesasta".

        Niettä aloittajalle vaan postimerkkiä takalistoon... :D


      • reputtaneilleisompilasku
        Läpälläheitän kirjoitti:

        "toisekseen älymölöttimellä tieto nykyään jaetaan...ählämeilläkin"

        Varmaan ei ole ihan noin vaikea, enkä tiedä lentääkö ihan yhdestä virheestä ulos, mutta puhelimen käyttö on kokeessa kielletty. Kysymykset eivät nykyään ole koskaan samat.
        Lisäksi pitäisi vielä osata paikallinen murre. Kyllä minä erotan, kun heinähattu koettaa veäntee stadin slangia, ja olen varma että Pielavedellä minusta todetaan, että "tuo mulukku on hesasta".

        Niettä aloittajalle vaan postimerkkiä takalistoon... :D

        Etsivälle löytyy tietoa,mehmetit on jakaneet toisilleen mitä haastatteluissa pitää sanoa ettei hädänalaisuskottavuus kärsisi.Ei tietenkään puhelinta "kokeen"aikana oot oikeassa.....Itse en luota sen enempää kokeeseen kuin haastattelijoihin.Kuka kantasuomalaisista erottaa Arabien murteet eli ählämi vastaan ählämi taitaa olla haastattelutilanne kukkahattutäti taustalla.


      • Olenyksiniistä
        reputtaneilleisompilasku kirjoitti:

        Etsivälle löytyy tietoa,mehmetit on jakaneet toisilleen mitä haastatteluissa pitää sanoa ettei hädänalaisuskottavuus kärsisi.Ei tietenkään puhelinta "kokeen"aikana oot oikeassa.....Itse en luota sen enempää kokeeseen kuin haastattelijoihin.Kuka kantasuomalaisista erottaa Arabien murteet eli ählämi vastaan ählämi taitaa olla haastattelutilanne kukkahattutäti taustalla.

        "Itse en luota sen enempää kokeeseen kuin haastattelijoihin."

        Aijjaa, tää olikin taas tätä maailmanlaajuinen salaliitto osastoa.

        Oletko miettinyt, jos vaikka oletkin ainoa, joka on järjissään. Jos kaikki muut suomessa koettavat vain kusettaa sinua uskomaan, että viranomaiset ovat puolueettomia ja että poliisiin, sairaanhoitoon, pankkiin, oikeuslaitokseen, jne. voi luottaa. Ja vain sinä kamppailet järjestelmän mädännäisyyttä vastaan. Me kaikki muut elämme sinun verorahoillasi ja peittelemme sitä petosta. Etkä löydä mitään muuta kanavaa kuin Suomi24, kertoaksesi asiasta. Poliisiin et tietenkää voi ottaa yhteyttä, kun ne ovat salaliitossa, ja vaikka voisitkin, niin oikeuslaitos tulee tuomitsemaan väärin. Lääkärit laittavat sinut pakkohoitoon, jos niille puhuu. Paha paikka. Kannataisi lyöttäytyä yhteen jonkun maahanmuuttajan kanssa. Niitä ei ehkä ole saatu vielä värvättyä.


      • reputtaneilleisoinlasku
        Olenyksiniistä kirjoitti:

        "Itse en luota sen enempää kokeeseen kuin haastattelijoihin."

        Aijjaa, tää olikin taas tätä maailmanlaajuinen salaliitto osastoa.

        Oletko miettinyt, jos vaikka oletkin ainoa, joka on järjissään. Jos kaikki muut suomessa koettavat vain kusettaa sinua uskomaan, että viranomaiset ovat puolueettomia ja että poliisiin, sairaanhoitoon, pankkiin, oikeuslaitokseen, jne. voi luottaa. Ja vain sinä kamppailet järjestelmän mädännäisyyttä vastaan. Me kaikki muut elämme sinun verorahoillasi ja peittelemme sitä petosta. Etkä löydä mitään muuta kanavaa kuin Suomi24, kertoaksesi asiasta. Poliisiin et tietenkää voi ottaa yhteyttä, kun ne ovat salaliitossa, ja vaikka voisitkin, niin oikeuslaitos tulee tuomitsemaan väärin. Lääkärit laittavat sinut pakkohoitoon, jos niille puhuu. Paha paikka. Kannataisi lyöttäytyä yhteen jonkun maahanmuuttajan kanssa. Niitä ei ehkä ole saatu vielä värvättyä.

        Eipäs ny..Tämä ajatelmani ei ole sarjasta "the truth is out there"ja ei myöskään salaliittokaan.Mutta voin kertoa sinulle asioista tietämättömälle minun maahani muuttaneelle että en ole yksin ajatuksieni ja tietojeni kanssa... www.kaleva.fi/juttutupa/politiikka/turvapaikan-hakijat.../4365730
        ?lang..www.migri.fi/download/16467_PAN_edustajaopas_2010_kuvaliite.pdf?..
        No....hattu jossa kukka puuttuu


      • Olenyksiniistä
        reputtaneilleisoinlasku kirjoitti:

        Eipäs ny..Tämä ajatelmani ei ole sarjasta "the truth is out there"ja ei myöskään salaliittokaan.Mutta voin kertoa sinulle asioista tietämättömälle minun maahani muuttaneelle että en ole yksin ajatuksieni ja tietojeni kanssa... www.kaleva.fi/juttutupa/politiikka/turvapaikan-hakijat.../4365730
        ?lang..www.migri.fi/download/16467_PAN_edustajaopas_2010_kuvaliite.pdf?..
        No....hattu jossa kukka puuttuu

        Laitoitko nyt ihan oikean linkin? Ei mennyt mihinkään keskustelyyn turvapaikan hakijoista.
        Etusivulle aukesi keskustelupalsta, jonka ylin linkki oli tämä:
        http://www.kaleva.fi/juttutupa/terveys-ja-hyvinvointi/suomalaisista-noin-200-000-kuulee-paan-sisaisia-aania/4473622

        Tai sitten tarkoitit juuri tuota.. :D


      • reputtaneellelaskuja

      • Olenyksiniistä
        reputtaneellelaskuja kirjoitti:

        Eikö vittuilusi mennytkään niin kuin luulit.
        www.testimaa.com/test/psycho?l=fi

        Vittuilu? Enhämmä ole vielä edes alottanu!
        Ihan nätisti kysyin oliko oikea linkki, kun se ei johtanut mihinkään.

        Et sitten saanut aikaan mitään perustetta salaliittoteorioillesi?


      • Tulkki

        Oikeasti kuulustelut ovat paljon vaikemmat, koska kysymykset eivät ole globbeja arvauksia kuten tässä iltasanomien esimerkistä.

        Ensimmäinen kysymys on mitä näet kun astut koti-ovestasi ulos ja kuvaile mitä on vasemmalla ja oikealla puolella kun kävelet kauppaan. Tuosta aloitetaan ja tulkki tekee koko ajan tarkentavia kysymyksiä. Noi kysymykset ovat isoja ja laajoja, juuri sen vuoksi että niitä on vaikea kopioida. Puhelinyhteyden takana kuuntelee toinen tulkki, joka on samalta alueelta kotoisin. Läpinäkymättömän lasin takana on kolmas joka vahtii ettei tulkit pysty huijaamaan.


      • laskuja
        Olenyksiniistä kirjoitti:

        Vittuilu? Enhämmä ole vielä edes alottanu!
        Ihan nätisti kysyin oliko oikea linkki, kun se ei johtanut mihinkään.

        Et sitten saanut aikaan mitään perustetta salaliittoteorioillesi?

        Aukeekos nämä?
        https://www.suomenuutiset.fi/nailla-ohjeilla-takuuvarma-turvapaikka-har...

        yle.fi/vintti/yle.fi/poikkeustila/index-26.html?page=nayttelijat&nimi...


      • Koalakarju
        Tulkki kirjoitti:

        Oikeasti kuulustelut ovat paljon vaikemmat, koska kysymykset eivät ole globbeja arvauksia kuten tässä iltasanomien esimerkistä.

        Ensimmäinen kysymys on mitä näet kun astut koti-ovestasi ulos ja kuvaile mitä on vasemmalla ja oikealla puolella kun kävelet kauppaan. Tuosta aloitetaan ja tulkki tekee koko ajan tarkentavia kysymyksiä. Noi kysymykset ovat isoja ja laajoja, juuri sen vuoksi että niitä on vaikea kopioida. Puhelinyhteyden takana kuuntelee toinen tulkki, joka on samalta alueelta kotoisin. Läpinäkymättömän lasin takana on kolmas joka vahtii ettei tulkit pysty huijaamaan.

        Jep, yx tuttu kertoi joka työskenteli aikoinaan noissa hommissa.

        Vierasta kaupunkia on huono kuvailla opettelemalla.


    • Susi_rajaa

      Mulla meni ajomatka Tampereelle pieleen, kun en stadilaisena koskaan käy kehäkolmosen takana.

    • lotto-ja-ravifeikkaus

      Hah, te oottekin less-tadilaisia.

      Mä tein ton testin silmät kiinni ja ei menny läpi. Eli joku hämminki tekovaiheessa, joika toinen ei ollu oikein ja joka toinen väärin, eli väärin tehty, painotettu jakauma, joka suosii ties mitä poikkeemii.

    • öööää

      Minä en edes ymmärtänyt kysymyksiä eikä oikeaa tulkkiakaan mistään löytynyt.

    • kylpeeHaluun

      Pääseekö Savosta jo Stadiin pakolaiseksi, kun ne on niin kieroja ja puhuu omituisesti. Miten ne rastit ruutuun on asetettava? Onko siellä tilaa ja otanko lapset mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe