Onko mitan täyttäneitä, vai ollaanko kaikki syntisiä. luotatko jeesukseen ,vai itseesi ?
Mihin perustat pelastumisesi ? ja Miten se elämääsi vaikuttaa ?
Itse nyt samalla aloitan, että täysin jeesukseen, omassa varassa mitan täyttämätön
Mihin pelastumisesi perustuu ?
4
<50
Vastaukset
- valvotaan
No minkäänlainen mitta ei totisesti riitä, vain se minkä Jeesus teki riittää! Että mitenkä näkyy? Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi,siinä on kaikki laki. Kilvoitellaan,siis valvotaan,kun vihtahousukin on kärkäs eksytyämään,yrittää tulla valkeuden enkelinä ja sanoa, että se mitä Jeesus teki ei riitäkkään!
- mitenseyhtälötoimii
Keerotko miten se valvominen tapahtuu sellaisen kohdalla joka ei ole koskaan tullut uskolle kuuliaiseksi?
Ei mihinkään pelastumiseni perustu. Jos on joku, joka pelastaa, se on sitten hänen asiansa. Minä tyydyn vaan elämään niin hyvin kuin pystyn ja pyrin toimimaan myös niin, että muutkin ihmiset pystyisivät elämään hyvän elämän.
sage8 kirjoitti:
Ei mihinkään pelastumiseni perustu. Jos on joku, joka pelastaa, se on sitten hänen asiansa. Minä tyydyn vaan elämään niin hyvin kuin pystyn ja pyrin toimimaan myös niin, että muutkin ihmiset pystyisivät elämään hyvän elämän.
Tämä ei nyt ollut vastaus "mitenseyhtälötoimii" nimimerkille vaan aloitukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427205
- 324018
- 543523
- 423020
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472207- 412193
- 452159