Mulla on 5 lsta 4,6,8,15 ja16,nykyn jouduin karenssille kun toinen päiväkoti ei hyväksyny,lapsilisistä saadaan juuri vuokra maksettu muuten on elatusmasu ainut mikä jää ruokaan ynm ja sillä ei pitkälle pötkitä jos joku haluis lahjottaa,takaisin pystyn tammikuussa maksamaan..mun tilinumero on 56300-55324575
Kiitän jo etukäteen ja jos haluaa lahjakortteja laittaa niin sähköpostilla saa osoitteen eli [email protected]
haluaisotko lahjoittaa rahaa
8
294
Vastaukset
- huuhaahaahuu
Tuo tilinumero on huuhaata.
- mistänäitäsikiää
Tilinumero on täyttä huuhaata ja koko muu tarina kanssa. Selvästi kirjoittajalla on elatusmasu joka nyt yritää olla anelumasu
- sipilänserkku
Laitoin 10.000000000000 :)
- Sossuun
Sossuun sossuun........
- Ryöstö
Ei osaa edes kirjottaa oikein, ja mitä v....a toinen päiväkoti ei hyväksyny?? siis mitä se ei hyväksynyt, sun lapsia vai päiväkotimaksuja? Pitääkö tehdä noita lapsia joka sormelle....huh mitä häh? Täyttä soopaa olet!!! Mene leipä kassi jonoon, kait sieltä saa jotain.
- Aivotoimintaa
Oletko ihan vajaa? Kuka täällä laittaisi mitään tuollaiseen numeroon?
- eieeeeeeee
älkää laittako,
kerran laitoin ja yksi tuli viikon kuluttua kotiin ja pyytämään lisää, illalla klo 8 jälkeen. - NotkeaMela
Laitoin 1200€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2502239- 1921684
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471329Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501035- 41836
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31790Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23768Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647