HALLITUS ALAS!
Hallitus leikkaa kaikkein pienituloisimmilta ja antaa samaan aikaan rahan valua veroparatiiseihin. Leikataan hallitukselta siivet ja osoitetaan, että leikkauspolitiikka ja köyhien vastakkainasettelu ei toimi!
Lauantaina 14.11.2015
Kokoontuminen Tullinaukiolla klo 13:00, kulkue lähtee klo 13:30 Keskustorilla klo 14:00-15:30 luvassa joukkotoimintaa, puheita ja musiikkia.
Esiintymässä ja hallitukselle terveisiä kertomassa:
Laulaja Kaiho
Mc Kajo
Dj:t Jahna&jammyG
Juontaa Juho Viitala
Perustietoa Joukkovoima-kansanliikkeestä
Joukkovoima perustettiin viime kevään eduskuntavaalien jälkeen vastavoimaksi SSS-hallitukselle. Suurmielenosoitukseen Helsinkiin 22.8. kokoontui yli 12 000 ihmistä kertomaan mielipiteensä leikkuripolitiikasta.
Teesit:
1. Leikkauspolitiikkaa vastaan Suomessa, Euroopassa ja koko maailmassa
2. Riittävä toimeentulo kaikille
3. Ihmis- ja perusoikeudet kaikille
Kutsumme mukaan kaikkia eri tavoin uuden hallituksen politiikasta kärsineitä yksityishenkilöitä ja ryhmiä mukaan omine tunnuksineen ja teeseineen. Joukkovoima hallituspolitiikkaa vastaan! on sitoutumaton kansanliike. Kansanliikkeen ja tarkoitus on vastustaa hallituksen yhteiskunnan köyhimpiin kohdistuvaa kurjistamis- ja leikkauspolitiikkaa sekä etsiä sille vaihtoehtoja. Kansanliike on tarkoitettu kaikille, jotka tahtovat vastustaa lyhytnäköistä leikkauspolitiikkaa yhdessä muiden samaan tavoitteeseen pyrkivien kanssa.
Järjestäjänä toimii Joukkovoima Pirkanmaan työryhmä. Kansanliike on puoluepoliittisesti sitoutumaton eikä sen sisällä hyväksytä minkäänlaista rasismia eikä siihen viittaavia tunnuksia. Puoluetunnukset eivät ole sallittuja Joukkovoiman järjestämissä mielenosoituksissa, mutta eri puolueiden henkilöt ovat erittäin tervetulleita mielenosoitukseen.
Köyhien vastakkainasettelulle loppu. Yhdessä olemme voimakkaita.
Mielenosoitukseen Tampereelle 14.11.
Mieltä_Osoittamaan
1
132
Vastaukset 1
- Länsimielinen
Joko se anarkistinen roskajoukko TAAS aikoo järjestää jonkin sortin yleisen ilkivalta, riehunta ja rettelöinti festivaalin.
Noh, toivottavasti poliisin mellakantorjunta yksiköt ovat valppaina ja pidättävät pahimmat punalippujen kanssa hihhuloivat pösilöt sekä hörhöt.
Se anarkistien roskajoukko pitäisi karkoittaa onnelaansa eli itärajamme takaiseen kehitysmaahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66809- 160798
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22787Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36558VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407