Eli kysyisin mitä poneja Kainaston ponitallilla on? Ja ovatko ne kilttejä? Olen menossa ratasastamaan sinne ja haluaisin vähän tietää poneista.Nostaako ne hyvin laukan ja ravin? Haluasin mennä ihan rauhallisella ponillä joka nostaa hyvin kaikki askelaijit.Onko se poni kiltti hoitaa?
Kainaston ponitallin hepat (kauhajoki)
Ponifani_90
1
170
Vastaukset
- Anonyymi
Turbo se on kylläkin shetlanninponi musta mutta se on kiltti ja ratsastin sillä eilen menin yksin käyntiä ja se oli mukavaa! Kiitos Turbo❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996