onko silmiisi osunut häiretsevän "komeasti" aseteltuja jouluvaloja?JOS EI,käy katsomassa http://joulupoliisi.cjb.net/
rumat jouluvalot
2
373
Vastaukset
- minä
sivuilla HUUTAMINEN sekä kaikki kirjoitusvirheet paljon enemmän kuin jotkut jouluvalot, jotka sentään valaisevat tätä kaamosajan pimeyttä!
Esimerkkejä:
" OLEMME USEITA VUOSIA SEURANNEET SUOMALAISTEN JOLUVALOJEN ASETTELUA JA MIETTINEET MITÄ IHMETTÄ IHMISTEN PÄÄSSÄ LIIKKUU SILLOIN, KUN HE ALOITTAVAT JOULUVALOJEN ”MUODON” SUUNNITELUN?"
"SUUREN RIKOS MÄÄRÄN VUOKSI OLEMME PÄÄTÄNEET AUTTAA NÄITÄ ONNETTOMIA TAPARIKOLLISIA, JOTKA UUSIVAT RIKOKSENSA VUOSI TOISENSA JÄLKEEN, OHJEISTAMALLA HEITÄ OIKEA OPPISEEN JOULUVALOJEN ASENTAMISEEN."
"voit myös lähettää meille kuvia lähialueidesi jouluvalo rikkeistä parhaat kuvat julkaisemme sivuilla. Älä turhaan lähetä asiattomia kuvia niitä ei julkaista!" - Ameriikassa
on tapana?
Ja saanen kysya etta missahan olivat kuvat joulupoliisien omasta pihasta? Noin niinkuin esimerkkina sivistymattomille kansalaisille.
Ja kylla Ameriikassakin osataan kauniisti koristella, loytyy toki niita hullujakin..
Ja eiko se ole paa-asia etta koristelija itse tykkaa?
Harvinaisen huono provo mutta pakko vastata. On kylla tekijalla ollut tylsaa ja liikaa ajanpuutetta.
"Kerrostaloissa ajateltava muidenkin koristeluita" my ass
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834363- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951940- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591