Tähän haluan saada vastauksen.
Arviointia helpottaa kun osaat vastata näihin muutamaan kysymykseen:
1. Kumpi parempi, Skyrim vai Fallout 4?
2. Kumpi parempi GTA 5 vai Fallout 4?
Onko fallout 4 paras konsolipeli koskaan?
6
749
Vastaukset
- Peliexpertti
Kuulemma yksi huonoimpia pelejä, mitä löytyy.
- ari_zwag
Edelleen puuttu SE SUURI SALAISUUS, joka on tietysti satunnainen ja riippuu huomattavasti enempi pelaajan ratkaisuista. Vai ei muka onnistu, muistelkaapa nethackkia. Mutta dlc:tä odotellessa...
- viisas22
niitä ei voi edes verrata ne on niin erilaisia mutta jos pakko niin fallout > skyrim
fallout = gta v - Fallout4forever
Fallout4:ää ei ole vielä edes avattu. GTA-V ei ole mielekästä verrata keskenään FO4:ään. Bethesda on jumala. FO4 ei ole vieläkään onneksi pelkkää räiskintää. Miksi pitää aina vain ampua ja tappaa? Sitä varten on netissä Counter Strike. Siellä ei pärjää puhumalla.
- ari_zwag
Niinpa. Lisää ratkaisumahdollisuuksia = pelitapoja kehiin. Nyt fo4 dlc:t kärsivät kovin, ennalta määrättyjen (soppeiden) lopputulemien takia.
Fo3/NW simms = score!
- Eijaksaenäää
GTA-5 alkaa olla jo loppuun kaluttu. Nettipelikin jo melko tylsää toisten pelaajien kamppaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356191
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282808Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹351427Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261427- 311251
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161