Mitä toivot joululahjaksi? :).
73
285
Vastaukset
- hänonsetärkein
Hänet... mutta pukki ei ole vieläkään toivettani toteuttanut vaikka niin monena vuonna olen jo toivonut :(
- ehkätiedänkukaooot
Onnii kirjoitti:
Öitä :).
Öitä sullekin Onnniiiiiii :)
- öitääääää
Onnii kirjoitti:
Ötyjä :).
Kiitos Samoin :) Saapa nähdä tuleeko uni kun olen nukkunut melkein koko päivän ;D
- Kultahius
Vaihda ihmeessä kohdetta niin voit riutua taas yhden uuden takia! Niin kuin mä!
Nati kuti
- Joulurauhaa
Rauhallista joulua kaikille ilman isompia ongelmia. Mulla ei ole enää ketään joka mulle joululahjoja laittaisi, joten en toivo mitään muuta
- kirjaimellisesti
Joulurauhaa.
- Suklaatakarkkiapaljon
kirjoja :D
- salainentoiveeni
Kihlasormuksen ;D
- onnellinenjoulu
Tähdenlennolta toivottua...entä sinä? :)
- musta1
Hyvän rakkaan ihmisen seuraa
- seonarvoitus
Jotain mitä ei rahalla saa
- sitäeivoiselittää
se on aavistus
- eilahjoja
En mitään materiaa.
- kolmekympillä
Budapestkonvehteja
- javähänmuutakin
Jonkun joka peilaa hyvin väriäni, mikä se ikinä onkin - ja ehkä hieman tasaisempaa sävyä itselleni;)
- toivonsa_menettänyt13
Pitäisiköhän joulun kunniaksi vaihtaa väriä? Halloweenina oranssia ja jouluna punaista....?
- Simpauttelija
Karheapintaisia kondomeja.
- suukottaakinsaa
halauksen vaan mutta
- Konvehtirasian
ja sukat ;)
- onee
Pillua.
- hyvää_yötä_
Että näen hänen menneen kihloihin/naimisiin.
- ToivoaVoisin
Lapsuuden joulun kaltaisen joulun. Se tunnelma ja se tunne mikä silloin oli.
- Nukuhyvin
Tuollaisen veikeän otuksen voisin ottaa. Mitähän sinä toivot Onni? Hyvää yötä ja sitä kauneinta unta teille.
- Nukuhyvin
Onnii kirjoitti:
Onni, sä oot rutinoitunut ikävä-palstaan. Suosittelen sulle taukoa täältä. Kyllä sä voit tän mestan jättää.
Nukuhyvin kirjoitti:
Onni, sä oot rutinoitunut ikävä-palstaan. Suosittelen sulle taukoa täältä. Kyllä sä voit tän mestan jättää.
Öitä :).
- hyväätunnelmaa
Rakkautta ja hyvää mieltä toivoisin kaikille.. ehkä jotain muutakin.
- Pehmopalleroinenmoinen
Runon Onnilta :) Hyvää yötä ja huomenta :) :) Mitäs itse toivot?
Ötyjä. Toivon että ihan jokainen saisi ainakin yhden lahjan, mahan täyteen ja mielenrauhan, edes yhdeksi päiväksi.
- OnniOnIhana
Onnii kirjoitti:
Ötyjä. Toivon että ihan jokainen saisi ainakin yhden lahjan, mahan täyteen ja mielenrauhan, edes yhdeksi päiväksi.
Ihanasi sanottu Onni! Olet niin kultainen
- Pehmopalleroinenmoinen
Onnii kirjoitti:
Kaunis toive. Tosin vaan mahdoton. Yksi päiväkin on mahdoton :( Toivottavasti saat vähintään yhden lahjan :)
- hyvääpäivää-
Onnii kirjoitti:
Niinpä, kaunis toive Onni :) Sitä toivoisi jokaiselle.
Pehmopalleroinenmoinen kirjoitti:
Kaunis toive. Tosin vaan mahdoton. Yksi päiväkin on mahdoton :( Toivottavasti saat vähintään yhden lahjan :)
- Pehmopalleroinenmoinen
Onnii kirjoitti:
Huomenta :)
- Aikapaljonsiis
Lupauksen tulevasta.
- lahjakaikille
Sitä että Onni lopettaisi pelleilyn palstalla ja käyttäisi energiansa kaipaamaansa ihmiseen.
- lahjakaikille
Onnii kirjoitti:
Hänelle sun pitäisi tuo sanoa eikä minulle.
Valkoista joulua eli lunta.kaikille tipatonta ja lämpöistä kodin jouluja, turvallisia laskumäkiä.
- palstaprovolle
ette tarvitse enää törmätä sun viesteihin täällä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- No-nyt
Höpsis
- lahjakaikille
Kaikille muille toivotat hyvät yöt paitsi sille kaikista tärkeimmälle. Miksi?
- prinsessa_satumaan00
http://tubby.scene7.com/is/image/tubby/KM096?$prod_tnm$ tää
- prinsessa_satumaan00
Et pääsee leipoo kaiken kivaa
- kaikkitahtoovekottimen
Hahahaaaaaa! Tää oli hyvä! Kaikkien naisten unelmavekotin:) täytyy tosin myöntää, että jos hän tulisi oven taakse tämän lahjakäärön kanssa - hmmmm...se oli söpöä;#
- puspuskuskus
kaikkitahtoovekottimen kirjoitti:
Hahahaaaaaa! Tää oli hyvä! Kaikkien naisten unelmavekotin:) täytyy tosin myöntää, että jos hän tulisi oven taakse tämän lahjakäärön kanssa - hmmmm...se oli söpöä;#
niinniiinniiiiinnnniiiin söpöä... en vissiin oo rakastunut! En ole! Kuka sellaista on väittänyt HÄH????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1613271EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403032- 1121565
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1551304- 731139
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 47963
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne24938