Helsingissä One way

Lapsivesikippo

Vanhassa kirkossa on tilaisuus nimeltä ÄLKÄÄ EKSYKÖ. Pidän asiaa huumorina. Eksyneet varoittavat oikealla tiellä olevia eksymästä.

10

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Millä tavalla nämä uudet hengelliset virtaukset ja opit, joista he varoittavat, ovat mielestäsi oikea tie? Voisitko perustella.

      • TutkitaanOmiaSydämiämme

        Nämä korokkeella olevat kristityt ovat sormi ojossa muita opettamassa - Parempi olisi näinä lopunaikoina vaan jokaisen katsoa itse eteensä, ettei kaadu.


      • NYTOnParannuksenAika

        Suonto tarjoaa tervettä oppia, mutta voiko hän muuttaa tuon seurakunnan tilan yksin? Ei voi - Entä missä on One Way srk:nnan rakkaus uusia tulijoita kohtaan?

        Ei missään - One Way ja monet muutkin srk:nnat tarvitsevat uskonpuhdistusta, joka lähtee jokaisen yksilökristityn omasta sielun/hengentilan parannuksen tekemisestä, puhun myös itselleni, vaikka en One wayhyn kuulukaan.


      • kipinää.kaikille

        Suonto oli ennen suosikkini, ja pidin kovasti hänen puheistaan, jotka olivat realistisia ja rehellisiä ilman tyhjiä lupauksia menestyksestä tms. Ei hän vieläkään julista mitään harhaa, mutta jokin tuntuu muuttuneen, kun ei ole enää kipinää. Ehkä hänen henkensä huilaa tai sitten vika on minussa. Toivottavasti minussa eikä hänessä.
        Kaikelle on aikansa. Rukoilen kaikille totuuden puhujille lepoa ja rauhaa työnsä ohessa. Levon jälkeen jaksaa taas.


      • MistähänKyse
        kipinää.kaikille kirjoitti:

        Suonto oli ennen suosikkini, ja pidin kovasti hänen puheistaan, jotka olivat realistisia ja rehellisiä ilman tyhjiä lupauksia menestyksestä tms. Ei hän vieläkään julista mitään harhaa, mutta jokin tuntuu muuttuneen, kun ei ole enää kipinää. Ehkä hänen henkensä huilaa tai sitten vika on minussa. Toivottavasti minussa eikä hänessä.
        Kaikelle on aikansa. Rukoilen kaikille totuuden puhujille lepoa ja rauhaa työnsä ohessa. Levon jälkeen jaksaa taas.

        Olen huomannut itse täsmälleen saman - Suonnon puheet ovat hyviä ja raamatullisia, mutta jotain oleellista puuttuu ....


    • Zugur

      Kun Jeesus varoitti meitä eksymästä, niin oliko se sinun mielestä Jeesuksen huumoria?

      • OutoKysymys

        Kuinka niin huumoria?

        Ei Jeesuksella ollut tapana pelleillä tärkeillä asioilla - Ei todellakaan!

        Eli mitä tässä oikein takoitat?


    • suonnotpoissilmiltä

      Te,jotka ihmettelette,että mikä Suonnon puheista puuttuu..Olen itse huomannut saman,surukseni ja luultavasti (en tietenkään voi tietää,mutta todennäköisyyden perusteella arvaan)ainakin yksi syy on hyvin perinteinen:lihallinen ylpeys ja paisuminen ihmissuosion vuoksi. :( tosi surullista,mutta juuri tuollaiseen paljon esillä olevat puhujat lankeavat,eivätkä huomaa itse mitään ympärillään pyörivän hännystelijä joukon vuoksi. Mooses oli nöyrin mies koko maailmassa ja Salomo viisain-Suonto ei varmasti yllä lähellekään,mutta se olisi kenen tahansa helppo unohtaa,kun muut Suomen julistajat ovat lähinnä harhaoppisia menestyksen ja hengellisen huumansa kanssa-Suonnon kirjoissa on kuitenkin hyvin suomalaiseen mentaliteettiin istuvaa opetusta ja selkeää puhetta-mieheen itseensä ei pidä liikaa tykästyä,ihan vain siksi,että siitä ei seuraa lopulta mitään tervettä. Oikeasti,miten ihmiset voivatkin olla sellaisia per-seen nuolijoita? Käykää vaikka katsastamassa Suonnon FB sivut,miten ihmiset tekevät itseään tykö ja kehuvat Suonnon maasta taivaisiin- Jumala ei koskaan kehoita koroittamaan ihmistä ja näin on kirjoittanut myös Suonto ;) Itse en uskaltaisi olla tuollaisen nuoleskelun kohteena,joten hatun nosto tavallaan hänelle siitä,kumminkin Jumala kanansa aina kynii :)

      • JeesusPelastaMeidät

        Olen täsmälleen samalla kannalla, kuin sinäkin ja se on tosi sääli, koska Suonnolla on todella alunperin Jumalalta saatu lahja saarnata totuutta, mutta kuinka moni meistä pysyisi nöyränä, jos kaikkialta suitsutettaisiin?

        Suonto onkin melkoisessa Jumalan koulussa, kuten tietysti me kukin tahollamme olemme ja toivon vilpittömästi, että sekä hän, että me selviämme lopulta tästä koetuksesta vielä voittajina, Jumalalle nöyrtyneinä Taivasten valtakunnan tulevina asukkaina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe