Herra antoi Aaabrahamin jälkeläisille, mitä?

Minkämaan

'' Silloin Herra ilmestyi Abramille ja sanoi: "Sinun jälkeläisillesi minä annan tämän maan". Niin hän rakensi sinne alttarin Herralle, joka oli hänelle ilmestynyt''

27

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitämitä1

Noh.

• herraAntoiHerraOtti

kiitä siitä hottentotti...

• Jospa minäkin kirjoitan oman raamattuni, jossa jumala antaa mulle hallintaan koko suomen alueen.

Pitäisi uskovaisen suhtautua siihen ihan samalla vakavuudella, kuin satukirja raamatun teksteihin.

• Tapahtuu pian. Oletko valmis?

- Rapture
        1 Thess 4:17 Then we which are alive and remain shall be caught up together with them in the clouds, to meet the Lord in the air: and so shall we ever be with the Lord.

https://www.google.fi/#q=rapture of the church

- Tribulation
        Mark 13:19 For there will be worse trouble at that time than there has ever been from the very beginning, when God created the universe, until now; and there will be nothing like it again.

https://www.google.fi/#q=great tribulation

- Peace
        Revelation 20:1-3 And I saw an angel come down from heaven, having the key of the bottomless pit and a great chain in his hand. And he laid hold on the dragon, that old serpent, which is the Devil, and Satan, and bound him a thousand years, And cast him into the bottomless pit, and shut him up, and set a seal upon him, that he should deceive the nations no more, till the thousand years should be fulfilled: and after that he must be loosed a little season.

https://www.google.fi/#q=god's kingdom

• yurki1000js kirjoitti:

Tapahtuu pian. Oletko valmis?

- Rapture
        1 Thess 4:17 Then we which are alive and remain shall be caught up together with them in the clouds, to meet the Lord in the air: and so shall we ever be with the Lord.

- Tribulation
        Mark 13:19 For there will be worse trouble at that time than there has ever been from the very beginning, when God created the universe, until now; and there will be nothing like it again.

- Peace
        Revelation 20:1-3 And I saw an angel come down from heaven, having the key of the bottomless pit and a great chain in his hand. And he laid hold on the dragon, that old serpent, which is the Devil, and Satan, and bound him a thousand years, And cast him into the bottomless pit, and shut him up, and set a seal upon him, that he should deceive the nations no more, till the thousand years should be fulfilled: and after that he must be loosed a little season.

No niin varmaan. Lupaan ja alleviivaan, että jeesuksesi kääntää minulle myös toisen poskensa ja perskannikkansa.

Rangaistus, jonka epäjumalasi ja epäjumalasi seuraajat saavat, on kuolema.

Toivottavasti tietoisena tilastaan, vanhainkodissa, kärsien liikuntakyvyttömänä hygienian puutteesta ja maallisin keinoin parannettavista taudeista, joihin turhaan jeesukseltasi odotat parannusta.

Meillä yhteiskuntana ei ole varaa hoitaa jumalharhaisia, käyttökelvottomia yksilöitä, joten varaa ajoissa edes sänkypaikka terminaalihoidosta.

Päänsisäinen jumalasi kuolee mukanasi ja toivottavasti käyt sen kanssa syvällisiä keskusteluja ennen kuolemaasi.

• he-ma kirjoitti:

No niin varmaan. Lupaan ja alleviivaan, että jeesuksesi kääntää minulle myös toisen poskensa ja perskannikkansa.

Rangaistus, jonka epäjumalasi ja epäjumalasi seuraajat saavat, on kuolema.

Toivottavasti tietoisena tilastaan, vanhainkodissa, kärsien liikuntakyvyttömänä hygienian puutteesta ja maallisin keinoin parannettavista taudeista, joihin turhaan jeesukseltasi odotat parannusta.

Meillä yhteiskuntana ei ole varaa hoitaa jumalharhaisia, käyttökelvottomia yksilöitä, joten varaa ajoissa edes sänkypaikka terminaalihoidosta.

Päänsisäinen jumalasi kuolee mukanasi ja toivottavasti käyt sen kanssa syvällisiä keskusteluja ennen kuolemaasi.

Olet vihainen. Ateistit ovat.

• Heman. Mihin pyrit ja miksi? Et tiedä. Luoja tietää. Maailma vihaa Hänen omaisuuskansaansa ja Hänen lapsiaan. Henkimaailman juttu.

Joh:
        15:19 Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
        15:20 Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi.' Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
        15:21 Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
        15:22 Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat.
        15:23 Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.
        15:24 Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni.
        15:25 Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä.'
        15:26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.
        15:27 Ja te myös todistatte, sillä te olette alusta asti olleet minun kanssani."

• yurki1000js kirjoitti:

Ja taas tulee väärää todistusta lähimmäisestä!

Mitä tekemistä mun vihaisuudella voisi olla käsiteltävän asian suhteen?

• he-ma kirjoitti:

Ja taas tulee väärää todistusta lähimmäisestä!

Mitä tekemistä mun vihaisuudella voisi olla käsiteltävän asian suhteen?

Rauhoitu ja kokoa ajatuksesi. Jumala on järjestyksen Jumala.

1Kor. 14:33 sillä ei Jumala ole epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala. Niinkuin kaikissa pyhien seurakunnissa,

• yurki1000js kirjoitti:

Rauhoitu ja kokoa ajatuksesi. Jumala on järjestyksen Jumala.

1Kor. 14:33 sillä ei Jumala ole epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala. Niinkuin kaikissa pyhien seurakunnissa,

Jyrki, pistä tekosi puheen edelle ja luota terveydenhoitosi jumalasi käsiin.

Älä ikinä uskosi heikkouden osoituksena hakeudu terveydenhoitohenkilökunnan avustettavaksi, vaan rukoile syöpäsi, sydäninfarktisi yms. pois jumalasi avulla.

Sinullekin pian selviää jumalharha tuolla menetelmällä.

• he-ma kirjoitti:

Jyrki, pistä tekosi puheen edelle ja luota terveydenhoitosi jumalasi käsiin.

Älä ikinä uskosi heikkouden osoituksena hakeudu terveydenhoitohenkilökunnan avustettavaksi, vaan rukoile syöpäsi, sydäninfarktisi yms. pois jumalasi avulla.

Sinullekin pian selviää jumalharha tuolla menetelmällä.

Olet erehtynyt. Hyvän- ja pahantiedonpuun hedelmiä saa käyttää hyväänkin. Jumalan lapset luottavat koululääketieteeseen. Monet lääkärit luottavat Herraan. He sanovat, että lekrut ja hoitsut hoitavat, mutta Jumala parantaa:)

Koska Suomessa hoidetaan ihmisiä yhteisvastuullisesti, tarkoittaa se sitä, että veropinnarit tekevät hallaa myös itselleen. Eräs suomalainen mies, ei vissiinkään vähäpalkkainen, valitti suuria verojansa. Kuinka ollakaan, valittajan eukko joutui pahaan onnettomuuteen ja kalliiseen julkiseen sairaalahoitoon. Sen jälkeen en ole kuullut kyseisen valittajaäijän verovalituksia :D

FOLK-FREDI

https://www.youtube.com/watch?v=YLOKW9CSE6c

• yurki1000js kirjoitti:

Olet erehtynyt. Hyvän- ja pahantiedonpuun hedelmiä saa käyttää hyväänkin. Jumalan lapset luottavat koululääketieteeseen. Monet lääkärit luottavat Herraan. He sanovat, että lekrut ja hoitsut hoitavat, mutta Jumala parantaa:)

Koska Suomessa hoidetaan ihmisiä yhteisvastuullisesti, tarkoittaa se sitä, että veropinnarit tekevät hallaa myös itselleen. Eräs suomalainen mies, ei vissiinkään vähäpalkkainen, valitti suuria verojansa. Kuinka ollakaan, valittajan eukko joutui pahaan onnettomuuteen ja kalliiseen julkiseen sairaalahoitoon. Sen jälkeen en ole kuullut kyseisen valittajaäijän verovalituksia :D

FOLK-FREDI

https://www.youtube.com/watch?v=YLOKW9CSE6c

Vain uskovaiset voivat samanaikaisesti sekä syödä kakkunsa että samalla säästää sen.

Harhaisuudella ei ole rajaa, kun jumalharha vie ihmistä!

• he-ma kirjoitti:

Vain uskovaiset voivat samanaikaisesti sekä syödä kakkunsa että samalla säästää sen.

Harhaisuudella ei ole rajaa, kun jumalharha vie ihmistä!

Heman. Edelleen. Ateisteilla ei ole MITÄÄN annettavaa Jumalan lapsille.

• yurki1000js kirjoitti:

Heman. Edelleen. Ateisteilla ei ole MITÄÄN annettavaa Jumalan lapsille.

Taisi kalahtaa nilkkaan!

Kyllä meillä on paljon annettavaa, yritämme saada uskovaiset ajattelemaan. Joidenkin kohdalla tämä on valitettavan turha yritys, koska uskonharhoissaan uskovainen on täysin avun tavoittamattomissa, eikä rationaalinen ajatus pysty harhakuplaa puhkaisemaan.

Mutta onneksi näitä lukevat myös saippuakuplauskovaiset, joille jumalharhan heikkous selviää ja kupla puhkeaa. Usko valuu heistä kuin mätäpaise ja elämä muuttuu harhattomaksi.

• he-ma kirjoitti:

Taisi kalahtaa nilkkaan!

Kyllä meillä on paljon annettavaa, yritämme saada uskovaiset ajattelemaan. Joidenkin kohdalla tämä on valitettavan turha yritys, koska uskonharhoissaan uskovainen on täysin avun tavoittamattomissa, eikä rationaalinen ajatus pysty harhakuplaa puhkaisemaan.

Mutta onneksi näitä lukevat myös saippuakuplauskovaiset, joille jumalharhan heikkous selviää ja kupla puhkeaa. Usko valuu heistä kuin mätäpaise ja elämä muuttuu harhattomaksi.

Heman. Miks DORKENNAT ittes?

https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=mahdoton evoluutio

IN ENGLISH

https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=impossible evolution

• Maailma ei kiinnostu pelastuksesta, ellei Luoja kutsu ensin.

> Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. <

http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

Kovat ajat ovat kutsuja. Uskon maailmanlaajan kutsun alkavan PIAN. Lähitulevaisuus: Tempaus, vaivanaika, 1000-vuotinen rauha.

- Rapture

- Tribulation

- Peace

• 432
        yurki1000js kirjoitti:

234

• Herra antoi Aabrahalille ympärileikkauksen liiton.

• Teuvoo

Olisi leikannut koko vehkeen pois, olisi jäänyt suku jatkumatta.

• Osviittaa:

ABRAHAM PROMISED THE NILE TO THE EUPHRATES…

Genesis 15:18-19 says, “On that day the LORD made a covenant with Abram and said, "To your descendants I give this land, from the river of Egypt (Nile) to the great river, the Euphrates…”

Abraham’s Territory…but not yet! Egypt, Assyria, Israel

Isaiah 19:25 prophesies of this trio saying, “Whom the LORD of hosts shall bless, saying, Blessed be Egypt my people, and Assyria the work of my hands, and Israel mine inheritance.” Here we see the descendants of the 3 wives of Abraham linked together. Assyria is located in the north by the Euphrates, Egypt is located in the south by the Nile and Israel lies smack dab between them, with a road that will connect the three in the future. This alliance of Abraham’s descendents does not exist yet, but will be established in the Kingdom of God, as shown by Isaiah 19:23.

“In that day there will be a highway from Egypt to Assyria. The Assyrians will go to Egypt and the Egyptians to Assyria. The Egyptians and Assyrians will worship together. In that day Israel will be the third, along with Egypt and Assyria, a blessing on the earth.

http://www.thechurchesofgod.com/ABRAHAM FATHER OF MANY NATIONS.htm

• Hyvää.Hengellistä

Jeesuksen, Raamatun, Pyhän Hengen (Jeesuksen), luvatun maan ja muut lupaukset siunauksista ja kirouksista, Iisakin, Jaakobin (Israelin), kaksitoista sukukuntaa, Mooseksen, muut pyhät profeetat ja tuomarit ja kuninkaat.

• Tärkein.tietysti

Jeesus Juutalaisten Kuninkaana ja Jumalan valtakunnan eli Israelin Herrana!

• Tietysti.tärkeä

myös Jerusalem ja luvattu maan Israelin jälkeläisten asuinmaana, toki pohjoiset yhdeksän sukukuntaa saivat erokirjan ja siirtyivät pois alueelta, ja samoin parikin pakkosiirtolaisuuden aikaa myös eteläisellä Juudalla on ollut.

• Ketä.israelilaisten

tulee rakastaa ensimmäisenä ja tärkeimpänä kohteena? Tietysti Jeesus Nasaretilaista, ja tärkeä ymmärtää tämä tietysti. Itse asiassa maan rakastamisesta ei mitään kymmenessä käskyssä, mutta lähimmäisten rakastamisesta paljonkin. Myöskään oman aseman rakastamisesta yhteiskunnassa ei mitään myöskään kymmenessä käskyssä, mutta vanhempien kunnioittamisesta on tärkeä käsky.

• Totta.kai

Jumalan siunaus Israelin kansalle on tarkoittanut sen oman luvatun maan asuttamista rauhassa ympäröivien kansojen rinnakkaiselossa, ja kirous taas toisenlaista tässä asiassa.

• Maan.jakamisesta

Pakanakansojen ei kannata olla Israelin luvattua juutalaismaata jakamassa, eikä Jerusalemia myöskään, sillä ovat annetut Aabrahamille ja Iisakille ja Jaakobille, ja myös Mooseksen kautta lupaus tuosta maasta tuli israelilaisille ja juutalaisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1354
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      51
      1289
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1085
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      117
      1010
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      52
      636
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      142
      599
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      538
    9. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      495
    10. Valehtelu

Oletko valehdellut kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      473
    Aihe