Tässä on siis niin hyvä kirjoitus! suosittelen kaikille, varsinkin suvakki mädättäjille, mut saavat toki normaalitkin lukea.. ja laittakaa juttu jakoon. GOOGLE : Claudia even blogi, kuka pelkää mustaa miestä?
Kuka pelkää mustaa miestä?
27
905
Vastaukset
- yeap
fockoff..erkki von nanny
- Chalmers
Kaikki järkevät pelkää mustaa miestä, joka on muuten valkoinen , paitsi naama noettu ja Ak kainalossa !
- näinseon
Claudialta fiksu kirjoitus.
- huijahai
Ketä kiinnostaa mustat miehet, kun ongelma ovat irakilaiset miehet? Ns. valkoista rotua hekin, kuten kaikki rähinä-äijät lähi-idässä.
- sadisti.somali
ABDIKADIR OSMAN HUSSEIN. todella valkoinen??? Hä?? GOOGLE.
- huijahai
sadisti.somali kirjoitti:
ABDIKADIR OSMAN HUSSEIN. todella valkoinen??? Hä?? GOOGLE.
Tämä on Kangasala-palsta ja Kangasalan ongelma ovat nyt irakilaiset. Se että heitä on liian paljon ja ilmeisesti siis heistä valtaosa täällä ilman todellista, oleskeluun oikeuttavaa hätää eli syytä.
- loputonta.ahdistelua
Hyvä kirjoitus, juuri tällaisia mamut todellisuudessa ovat.
- SkinsRules
Aika vitun kaukana ovat irakilaiset valkoisesta rodusta!
- huijahai
SkinsRules kirjoitti:
Aika vitun kaukana ovat irakilaiset valkoisesta rodusta!
Ja mitähän rotua heidän sitten kuvittelet olevan?
Euroopan, lähi-idän ja pohjois-Afrikan on asuttanut yksi ja sama rotu, sikäli kuin ihmiskunnan kohdalla edes voidaan puhua roduista.
Jos haluaa eritellä eri etnisiä ryhmiä ja väittää että jotkut ovat toisia parempia, varmaan löytyy muitakin nimikkeitä kuin typerä sana "rotu". - jkt67jkt
loputonta.ahdistelua kirjoitti:
Hyvä kirjoitus, juuri tällaisia mamut todellisuudessa ovat.
On kyllä osuva blokikirjoitus! Alkaa naistenkin silmät aukeamaan..
- 654yhgth
Jep, Mamut ovat todellakin hanurista!
- mamut.raakalaisia
Nyt on forssassa pidätetty irakilainen, terroristisesta murhasta. Suvaitkaa.
- suomalaiset.vähemmistö
Claudialla hyvä kirjoitus !
- ValehtelevatkinPRKLE
Tässä on alaikäisen mutiaisen 35 vutta märehtinyt purukalusto.
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1195005897502/artikkeli/alaikaisten turvapaikanhakijoiden ikatestaus tehostuu yllattavan moni valehtelee iastaan.html - oksettavaa
joppa joo, törmäsin juuri tänään työnmerkeissä pakolaiseen, joka kantaa HIV hepatiitti C:tä. Niin hän siitä vain lähti myöhemmin yhteiskuntamme pariin, kauppa-aukiolla jo pussaili suomalaista neitokaista ja myöhemmin räpläsi hedelmiä paskasilla käsillään kaupassa. Laitoin hiljaa kauppakassini kiinni ja vaihdoin Cittarista toiseen kauppaan.
- juri67.klj
jep, Google - Mita vittua.
- Rotanmyrkkymatokuuri
Kai niissä on kaikenlaiset hyppykupat ja lapamadot mukana kun sieltä kotomaastaan tänne steriiliin Suomeen ne mukanaan tuo tuliaisina suomineidoille
- Anonyymi
Naapurin pojalla on Touretten oireyhtymä ja rakastaa kuvata kaikkea mutsin kanssa.
- Anonyymi
Aika paha yhtymä on mustalla pojalla.
- Anonyymi
Kun tavataan kaikki ylhällä...
- Anonyymi
Mustat miehet on kuumaa tavaraa Kangasalla.
- Anonyymi
Just jo ,vaikka on musta niin vois käytää heijastinta , kun vaatteet on mustata
ja naama. Autoilijan vaikea huomata tämmöstä sankaria edes Suoramalla.- Anonyymi
Mustilla miehillä on ihanan ISO..❤💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustilla miehillä on ihanan ISO..❤💕
Taju lähtee kun mustamies työntää........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taju lähtee kun mustamies työntää........
..Henkikin voi lähtee !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..Henkikin voi lähtee !
Mustamiehellä on ISO.
- Anonyymi
Joko mällit linsissä ja puhdistellut et näet ulos mustaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569