jos haluat leffan jota katsoessa on aina viikonloppu ja juhlat niin valitse BAD TASTE.......

mystery-86

toimii aina selvinpäin ja hiprakkatilassa.Todellista viihdettä,tätä voi vasta kutsua meiningiksi....sama pätee moniin muihin B-LEFFOIHIN.Tuollainen budjetti ja niin paljon panostettu kokonaisuuteen....äläkä vaan katso dvd versio tästä jonka saa melkein mistä vaan siis se jossa on teksti,siitä puuttuu jonkin verran ja ikäraja on k15,nimittäin sillon et edes ole nähnyt tärä leffaa.Katso ensin vhs versio missä kannessa mustaa ja valkosta,talonkuva ja muukalais örvelö...sitten kaikenlisäksi kannen värit ovat haaleita ja siinä lukee finnkino....kesto 1t 33 min...mukana tekstitys,mennyt sensuurin läpi k16 ikärajalla vaikka kyseessä on k18 versio....tuo sama löytyy jnekki pal vhs versiona,siinä saattaa olla lopussa dokkari tai jotain muuta sälää.Voit nyt juhlia turvallisesti vaikka ilman viinaa....meinaan tämä leffa on niin hyvä että voisin kirjoittaa tämän paikan täyteen sen takia....monien muiden B-irroittelujen takia myös....nyt tuli 28 kerta täyteen...sen verran on tullut tsiikattua BAD TASTEA.Yhdessä leffassa monen leffan verran menoa...monen SPLATTERIN verran.....summa.

6

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BBB

      Leffa ei KOSKAAN ole suomessa ollut k18!! Se on julkasustaan asti ollu leikkaamattomana K16 (nykyään 15)!

      • mystery-86

        BAD TASTESTA tullaan vielä kuulemaan....legenda elää ja sen jälkeen tottakai eniten kun sen luoja on kuollut.....Peter Jackson on mies jolla riittää huonoa makua ja vinksahtanutta terävää asennetta.Muistaa varmasti innoittajansa,mustavalkoleffat ovat varmasti tehneet häneen mukavaa vaikutusta.Tuossa mennään.


    • Sami79

      Elokuva

      • Richard Gere

        pitää muistaa se että joidenkin B-LEFFOJEN kohdalla on niin että tekijät eivät ole ajatelleet että kyseessä on pienen budjetin leffa.Tuolla tavalla homma on sitten toiminut paremmin.Budjetin pienuus ei ole häirinnyt.Sitäpaitsi moni sellainen jonka leffat nyt menestyy nyt on aloittanut uransa SPLATTEREILLA.Sellaiset myös jotka nyt eivät tee kauhukomedioita tai perus kauhua.Mitäs sitten no se että moni B on unohdettu lisää vaan arvoa ja mielenkiintoa.Kukaan ei enään ylitä kauhun rajoja totaallisesti,nykyajan järjästelmällisyys ja median kilpailu ja maine estää sen.Nykyään melkein kaikki leffat rakennetaan tunnetun näyttelijän suosion ympärille ja tehosteiden jotka näyttävät plastisilta,pahvisilta ja niissä ei ole mukana mitään tunnetta.


      • msyetry-86

        jääkiekko
        jalkapallo
        paini
        jengi meininki

        listaa voisi jatkaa loputtomiin.....muuten mitäköhän noista sinä oikein harrastat?...no anteeksi nyt vaan...jotenkin rumasta taurpa värkistäni vaan räpsähti ulos tuollaista.Noitako pitää sitten olla leffoissa....ja sitä Usan Patrionismi pullistelua nykyaikaiseen tyyliin...katso Smackdownia ja piirrä ja arvaa chattia niin siinä sulle tekemistä ja muista myös ne pulssi tanssi liukastelut joita olet joskus nauhoittanut....älä vaan unohda ja tietenkin mtv3 chat sekä HAbba Hotel siinä sinulle....oletko hip hoppari...no mulla ei ole niitä vastaan mitään mutta? taidat olla vähän sellainen toisenlainen hip hoppari vai skeittaatko päin puita ja kiviä ja kovistelet ensin ja kun kaadut huudat kuin olisit joutunut helvettiin paitsi että sinua ei huolita sinne.


      • Jeppe
        msyetry-86 kirjoitti:

        jääkiekko
        jalkapallo
        paini
        jengi meininki

        listaa voisi jatkaa loputtomiin.....muuten mitäköhän noista sinä oikein harrastat?...no anteeksi nyt vaan...jotenkin rumasta taurpa värkistäni vaan räpsähti ulos tuollaista.Noitako pitää sitten olla leffoissa....ja sitä Usan Patrionismi pullistelua nykyaikaiseen tyyliin...katso Smackdownia ja piirrä ja arvaa chattia niin siinä sulle tekemistä ja muista myös ne pulssi tanssi liukastelut joita olet joskus nauhoittanut....älä vaan unohda ja tietenkin mtv3 chat sekä HAbba Hotel siinä sinulle....oletko hip hoppari...no mulla ei ole niitä vastaan mitään mutta? taidat olla vähän sellainen toisenlainen hip hoppari vai skeittaatko päin puita ja kiviä ja kovistelet ensin ja kun kaadut huudat kuin olisit joutunut helvettiin paitsi että sinua ei huolita sinne.

        Tää mystery-86 on kyllä tosi kumma tyyppi. Muakin kiinnostaa samat aiheet, mutta tuntuu että se on niin innoissan kirjottamassa näistä aiheista, ettei se kerkeä ees miettimään mitä kirjottaa. Osuva nimimerkki. Oisit varmaankin mielenkiintoinen ihminen tavata livenä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe