Tupakoitko? Entä kaivattunne?
Mitä mieltä tupakoinnista olette?
Palaako kysely?
25
177
Vastaukset
Itse poltan...
Anne polttaa....
Dorkaa touhua....
<3- EnVarmastipolta
Enkä polta:) Poltan ainoastaan päreitäni sinun kanssasi Risto. Heheh
- pohtia_mies
Poltan, Hän ei polta. Olen yrittänyt lopettaa, koska hän ei polta.
- raikkaitapusuja
En polta eikä polta hänkään. Tupakoiminen olis ehdoton nejnej.
- tupakoimaton
En polta, en ole ikinä kokeillutkaan. Lapsena jouduin nimittäin sitä tupakansavua haistelemaan (en kotona kuitenkaan, kukaan ei polttanut) ja mulle tuli siitä pää kipeäksi.
En usko että hänkään polttaa, ei ainakaan koskaan ole tupakalle haissut ja hänellä on kaiketi aika terveet elämäntavat muutenkin.- jatkuu_
Niin ja siis se mielipide: mielestäni on järjetöntä pilata terveytensä tupakoimalla (olkoonkin että jotkut poikkeukset elää melkein satavuotiaiksi vaikka tupruttelee) ja hassata rahaa siihen. Tiedän kyllä, että jotkut aloittaa nuorena näyttämisen halusta tai ryhmään kuulumisen vuoksi tai kuka miksikin, ja sitten onkin vaikea päästä eroon. On meinaan ystäväpiirissä lopettamisessa onnistuneita ja niitä, jotka on uudestaan sortuneet mm. hermosauhutteluun, ja niitä jotka jauhaa edelleen kuitenkin nikotiinipurkkaa.
- 14_1_14_1
En polta eikä mieskään
- bnmvnnbm
Rööki on niin dorkaa että ohitan röökin orjan liki poikkeuksetta. Jos mimmi on vaikka mitenkin hottis mutta jos röökaa, sitä ei kykene sietämään. Röökaaja ei pysty edes kuvitella miten pahalle suunsa maistuu, kuvittelisin stökiksen maistuvan samalta, hyi saatana. En edes koske röökaavaa mimmiä.
- eiseisoenääkovana
Rööki huononpaa peniksen verenkiertoa. altistaa löysälle ja kun siihen vielä lisätään aivolobotomia mielialalääkkeilä jotka tuohoaa alkoholin kanssa pään ja munan tunneyhteiden ollaan valmis hautaan.
- haluan_aloittaa
En polta, mutta olen kiinnostunut ruveta polttamaan.
- daizari
Poltan kynttilöitä ja päreitä. Mieheni poltaa viinaa maksassaan.
- olenpyromaani
ja poltan kaiken eteen tulevan. Tulitikkuleikit ovat parhaita.
- savuhiljalleenkohoaa
Hehehee..nauratti, vaik ei naurun asia.
- ettätämäontilanne
Poltan harvakseltaan humalapäissäni, enemmän kesäisin kun ulkona ei ole kylmä ;D Hän ainakin poltteli, nykytilnteesta ei tietoa. Toivoisin että voitaisiin kumpainenkin lopettaa kokonaan. Ei mitään järkeä koko touhussa!!!
- SavutonKitisiä
Ei pala ei. Ikinä en ole polttanut, enkä aloitakaan, vaikka olenkin joskus kyllä hiukan kitissyt joissain tilanteissa tupakoivien extra tauoista. Ihan vääryys!!
Silloin olen saattanut heittää jotain käsistäni pöydälle turhautuneena ja lipsauttaa ääneen että" jaaha, pitäis varmaan tuo tupakointi aloittaa, kun siinä kylkiäisinä tulee tuollaisia luontaisetuja!" - musta1
En tupakoi,sikaari ehkä kerran vuodessa
- musta1
En voi tupakoida, korkea riski saada tukos on syy
- tietenkinpolttaa
Coolit tyypit polttaa. En voisi kuvitella seukkaavani tupakoimattoman naisen kanssa. Voi sitten poltella vaikka sen röökejä, jos omat loppuu. Kaikki epäterveellisyysväitteet on terveysnatsien propagandaa. Nikotiini kiihdyttää aineenvaihduntaa ja pitää hoikkana ja hyväntuulisena.
- Kamanhaju
Sekä ryppyisenä ja paskanhajuisena.
- tietenkipolttaa
Kamanhaju kirjoitti:
Sekä ryppyisenä ja paskanhajuisena.
Just joo. Tupakkatuotteet tuoksuvat hyvältä ja pitävät ihon sileänä. Oksettaa kaikki kemiallisia parfyymimyrkkyjä käyttävät. Tuoksuvat muka hyvälle, pah!
- Tumpannut
Tekeekö vielä tämän jälkeen mieli? https://www.youtube.com/watch?v=f05cOr51qis
- filtterinläpi
Pitäisköhän aloittaa?
en. ei polta
vastustetaan lapsien altistumista savuun mutta muistakaa terveyden riski kaikille- kiinnostunutaloittamaan
En ole ikinä polttanut, mutta osaatteko neuvoa että minkälaisilla tai -merkkisillä tupakoilla kannattaisi aloittaa?
- voimasavuke
Voimasavuke https://www.youtube.com/watch?v=wE2MHvYhaUg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621374
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39956Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38695- 14620
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28602Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 28588
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19580Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543