Harvennetaanko susikantaa Suomessa helikopterista ampumalla?
Susikanta Suomessa?
14
122
Vastaukset
Heitäppä villi veikkaus.
- Erkki1
Veikkaan; tuskin helikoptereista, pääasiassa myrkyillä ja äänenvaimentimilla varustetuilla aseilla. Onkohan parempaa tietoa?
- Hirvestys
Erkki1 kirjoitti:
Veikkaan; tuskin helikoptereista, pääasiassa myrkyillä ja äänenvaimentimilla varustetuilla aseilla. Onkohan parempaa tietoa?
Myrkkyä ei käytä kukaan, eikä äänenvaimentajia. Kaikki metsästys on sitä hienompaa, mitä kovenmin paukahtaa pumm PUMM.
- Erkki1
Hirvestys kirjoitti:
Myrkkyä ei käytä kukaan, eikä äänenvaimentajia. Kaikki metsästys on sitä hienompaa, mitä kovenmin paukahtaa pumm PUMM.
Minulla on toisenlaista tietoa. Se iso PUMM ei innosta ketään metsästäjää.
Erkki1 kirjoitti:
Minulla on toisenlaista tietoa. Se iso PUMM ei innosta ketään metsästäjää.
Ei ainakaan jos on salassa tarkotus niitata mutta ite tykkään tietää mitä tapan.
- Erkki1
jagdpanzer kirjoitti:
Ei ainakaan jos on salassa tarkotus niitata mutta ite tykkään tietää mitä tapan.
Kyllä kaikki pikkupummmetsästäjät tietää, minkä niittas.
- usdfusdf-aka-asdfasdf
tokko ne niitä niittaa,vähä ku raapasuttaa ni juoksee tarpeeks kauas
Myrkky on pelkureille. Tappaa koirat samalla joten koko idea kärsii.
- usdfusdf-aka-asdfasdf
koirillakin on kiinnipitoaika.
Suomen susikantaa ei tarvitse harventaa.
- Yrjö9
Siinä olet todella väärässä! Harvennettavaan ja rajusti.
Lue kommenttini uudelleen ja sisäistä se. Pystytkö siihen? Voin kyllä toistaa sen: Suomen susikantaa ei tarvitse harventaa.
- usdfusdf-aka-asdfasdf
kannanhoidollisesti harvennus on järkevää.
päästään ongelmayksilöistä eroon.
- Yrjö9
Kuin myös kontiaisia, naakkoja, kanadanmajavia, saimaannorppia, yms, yms.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368