Harvennetaanko susikantaa Suomessa helikopterista ampumalla?
Susikanta Suomessa?
14
66
Vastaukset
Heitäppä villi veikkaus.
- Erkki1
Veikkaan; tuskin helikoptereista, pääasiassa myrkyillä ja äänenvaimentimilla varustetuilla aseilla. Onkohan parempaa tietoa?
- Hirvestys
Erkki1 kirjoitti:
Veikkaan; tuskin helikoptereista, pääasiassa myrkyillä ja äänenvaimentimilla varustetuilla aseilla. Onkohan parempaa tietoa?
Myrkkyä ei käytä kukaan, eikä äänenvaimentajia. Kaikki metsästys on sitä hienompaa, mitä kovenmin paukahtaa pumm PUMM.
- Erkki1
Hirvestys kirjoitti:
Myrkkyä ei käytä kukaan, eikä äänenvaimentajia. Kaikki metsästys on sitä hienompaa, mitä kovenmin paukahtaa pumm PUMM.
Minulla on toisenlaista tietoa. Se iso PUMM ei innosta ketään metsästäjää.
Erkki1 kirjoitti:
Minulla on toisenlaista tietoa. Se iso PUMM ei innosta ketään metsästäjää.
Ei ainakaan jos on salassa tarkotus niitata mutta ite tykkään tietää mitä tapan.
- Erkki1
jagdpanzer kirjoitti:
Ei ainakaan jos on salassa tarkotus niitata mutta ite tykkään tietää mitä tapan.
Kyllä kaikki pikkupummmetsästäjät tietää, minkä niittas.
- usdfusdf-aka-asdfasdf
tokko ne niitä niittaa,vähä ku raapasuttaa ni juoksee tarpeeks kauas
Myrkky on pelkureille. Tappaa koirat samalla joten koko idea kärsii.
- usdfusdf-aka-asdfasdf
koirillakin on kiinnipitoaika.
Suomen susikantaa ei tarvitse harventaa.
- Yrjö9
Siinä olet todella väärässä! Harvennettavaan ja rajusti.
Lue kommenttini uudelleen ja sisäistä se. Pystytkö siihen? Voin kyllä toistaa sen: Suomen susikantaa ei tarvitse harventaa.
- usdfusdf-aka-asdfasdf
kannanhoidollisesti harvennus on järkevää.
päästään ongelmayksilöistä eroon.
- Yrjö9
Kuin myös kontiaisia, naakkoja, kanadanmajavia, saimaannorppia, yms, yms.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165163
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301910
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351877Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301708Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81244Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1591230
- 301005