Harvennetaanko susikantaa Suomessa helikopterista ampumalla?
Susikanta Suomessa?
14
89
Vastaukset
Heitäppä villi veikkaus.
- Erkki1
Veikkaan; tuskin helikoptereista, pääasiassa myrkyillä ja äänenvaimentimilla varustetuilla aseilla. Onkohan parempaa tietoa?
- Hirvestys
Erkki1 kirjoitti:
Veikkaan; tuskin helikoptereista, pääasiassa myrkyillä ja äänenvaimentimilla varustetuilla aseilla. Onkohan parempaa tietoa?
Myrkkyä ei käytä kukaan, eikä äänenvaimentajia. Kaikki metsästys on sitä hienompaa, mitä kovenmin paukahtaa pumm PUMM.
- Erkki1
Hirvestys kirjoitti:
Myrkkyä ei käytä kukaan, eikä äänenvaimentajia. Kaikki metsästys on sitä hienompaa, mitä kovenmin paukahtaa pumm PUMM.
Minulla on toisenlaista tietoa. Se iso PUMM ei innosta ketään metsästäjää.
Erkki1 kirjoitti:
Minulla on toisenlaista tietoa. Se iso PUMM ei innosta ketään metsästäjää.
Ei ainakaan jos on salassa tarkotus niitata mutta ite tykkään tietää mitä tapan.
- Erkki1
jagdpanzer kirjoitti:
Ei ainakaan jos on salassa tarkotus niitata mutta ite tykkään tietää mitä tapan.
Kyllä kaikki pikkupummmetsästäjät tietää, minkä niittas.
- usdfusdf-aka-asdfasdf
tokko ne niitä niittaa,vähä ku raapasuttaa ni juoksee tarpeeks kauas
Myrkky on pelkureille. Tappaa koirat samalla joten koko idea kärsii.
- usdfusdf-aka-asdfasdf
koirillakin on kiinnipitoaika.
Suomen susikantaa ei tarvitse harventaa.
- Yrjö9
Siinä olet todella väärässä! Harvennettavaan ja rajusti.
Lue kommenttini uudelleen ja sisäistä se. Pystytkö siihen? Voin kyllä toistaa sen: Suomen susikantaa ei tarvitse harventaa.
- usdfusdf-aka-asdfasdf
kannanhoidollisesti harvennus on järkevää.
päästään ongelmayksilöistä eroon.
- Yrjö9
Kuin myös kontiaisia, naakkoja, kanadanmajavia, saimaannorppia, yms, yms.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti26645698Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4511376Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22210983Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump399800Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla908628Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2796680Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti23335Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle42890Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.232852Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys442360