Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

tarpeetonta järjettömyyttä...

lkjqhgfd

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihdaubuntuun

      Pakkotubuttaa kymppiä :D
      MS on törkeä!

    • kymppiparasmuutenkin

      "ongelmat koskettavat Windows 7:n ja 8.1:n käyttäjiä, eivät Windows 10:tä. Ongelmien laajuutta on vaikea arvioida."

      Päivittäkää kymppiin.

    • ubutubu

      Se ei ole vika vaan ominaisuus.

    • voihan_päivi_tys

      Olen lopettanut jo ajat sitten wintoosan päivittämisen. Päivitelkööt ne jotka haluaa passkaa koneeseen..
      Automaattiset updatet kokonaan kiinni, niin winukka toimii paremmin..

    • Missä se järjettömyys on?

      • Hoitoon

        Se on tuon kirjoittajan peilikuvajaisesta...!!!
        Tyhmiä on joka junaan jotka eivät ymmärrä mitään muuta kuin uhden sanan W10 ja se merkitsee kaikkea sekain olevaa, mitään tekemätöntä, aina sekoilevaa paskaa.


    • fdsafdsa

      Päivitys asennettu. Hyvin toimii.

      Nämä hypetetyt "ongelmat" ovat sellaisia, että muutamalla prosentilla käyttäjistä tulee vastaan jotain harmia. Lisäksi tuntuisi että ongelmia on enemmän tehdasvalmisteisissa koneissa, jotka ovat aina vähän sellaisia yhden firman virityksiä, kun taas erillisosissa on lähtökohtana se, että raudan pitää olla mahdollisimman yhteensopivaa kun asiakkaat kasaavat koneitaan eri valmistajien osista.

    • Win10Alkeellinen

      Päivitin Windows 10 heti kun se tuli ja huomasin, että tein suuren virheen.
      Moni ohjelma lakkasi toimimasta.
      Sähköpostiohjelmaakaan ei saanut valita itse, vaan piti käyttää käyttikseen kuuluvaa todella paskamaista ohjelmaa.
      Windows 10 sähköpostiohjelman on varmaankin suunnitellut joku viisivuotias pentu.
      Itsekin olisin tehnyt miljoonakertaa paremman hetkessä.
      Esim. roskapostin suodatus oli ihan perseestä, sillä ei voinut estää mitenkään ketään lähettämästä postia.
      Estäminen pitää olla jokaisessa sähköpostiohjelmassa mukana, niin silloin pääsee eroon roskapostista.
      Roskapaskapostia tulee nykyään ihan mielettömästi ja se suivaannuttaa.

      • Opettele_ensin

        Minulla ainakin toimii Thunderbird ja Webmail postit.

        En tiedä kuinka makeaa sinulle on paskan maistaminen mutta suosittelen jonkinlaista yläpään remonttia.


      • twreq
        Opettele_ensin kirjoitti:

        Minulla ainakin toimii Thunderbird ja Webmail postit.

        En tiedä kuinka makeaa sinulle on paskan maistaminen mutta suosittelen jonkinlaista yläpään remonttia.

        Jaa, milloin se onm sinulle tehty?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      88
      2313
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2019
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1853
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1400
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe