tarpeetonta järjettömyyttä...

lkjqhgfd

10

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihdaubuntuun

Pakkotubuttaa kymppiä :D
      MS on törkeä!

• kymppiparasmuutenkin

"ongelmat koskettavat Windows 7:n ja 8.1:n käyttäjiä, eivät Windows 10:tä. Ongelmien laajuutta on vaikea arvioida."

Päivittäkää kymppiin.

• ubutubu

Se ei ole vika vaan ominaisuus.

• voihan_päivi_tys

Olen lopettanut jo ajat sitten wintoosan päivittämisen. Päivitelkööt ne jotka haluaa passkaa koneeseen..
      Automaattiset updatet kokonaan kiinni, niin winukka toimii paremmin..

• Missä se järjettömyys on?

• Hoitoon

Se on tuon kirjoittajan peilikuvajaisesta...!!!
        Tyhmiä on joka junaan jotka eivät ymmärrä mitään muuta kuin uhden sanan W10 ja se merkitsee kaikkea sekain olevaa, mitään tekemätöntä, aina sekoilevaa paskaa.

• fdsafdsa

Päivitys asennettu. Hyvin toimii.

Nämä hypetetyt "ongelmat" ovat sellaisia, että muutamalla prosentilla käyttäjistä tulee vastaan jotain harmia. Lisäksi tuntuisi että ongelmia on enemmän tehdasvalmisteisissa koneissa, jotka ovat aina vähän sellaisia yhden firman virityksiä, kun taas erillisosissa on lähtökohtana se, että raudan pitää olla mahdollisimman yhteensopivaa kun asiakkaat kasaavat koneitaan eri valmistajien osista.

• Win10Alkeellinen

Päivitin Windows 10 heti kun se tuli ja huomasin, että tein suuren virheen.
      Moni ohjelma lakkasi toimimasta.
      Sähköpostiohjelmaakaan ei saanut valita itse, vaan piti käyttää käyttikseen kuuluvaa todella paskamaista ohjelmaa.
      Windows 10 sähköpostiohjelman on varmaankin suunnitellut joku viisivuotias pentu.
      Itsekin olisin tehnyt miljoonakertaa paremman hetkessä.
      Esim. roskapostin suodatus oli ihan perseestä, sillä ei voinut estää mitenkään ketään lähettämästä postia.
      Estäminen pitää olla jokaisessa sähköpostiohjelmassa mukana, niin silloin pääsee eroon roskapostista.
      Roskapaskapostia tulee nykyään ihan mielettömästi ja se suivaannuttaa.

• Opettele_ensin

Minulla ainakin toimii Thunderbird ja Webmail postit.

En tiedä kuinka makeaa sinulle on paskan maistaminen mutta suosittelen jonkinlaista yläpään remonttia.

• twreq
        Opettele_ensin kirjoitti:

Minulla ainakin toimii Thunderbird ja Webmail postit.

En tiedä kuinka makeaa sinulle on paskan maistaminen mutta suosittelen jonkinlaista yläpään remonttia.

Jaa, milloin se onm sinulle tehty?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2298
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2063
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1495
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1434
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1371
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      964
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      108
      917
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      873
    Aihe