Yhdentekevä ihminen jokaiselle.....
<3
Nimeni on Skunkki.....
31
147
Vastaukset
- EtkäOle
Mikä skunkki?
Risto sulla on kaunis ajatus tuossa kuvassa. Sydäntä pidetään niin hellästi.. Olet ainutlaatuinen.- Söpöä
Risto_ kirjoitti:
Skunkki on kai haisunäätä......
Voi, suloinen pikku skunkki-risto :D
Hyvää yötä ja toivotaan, että Annen kanssa onnistaa taas ;).
- Palstaparisto
Risto on kiva :). Oma palstaristomme. Mitä olisi palsta ilman Riston Anne-jaarituksia, ei mitään!
Risto rakastaa Annea (ja kauniita naisia ihan vähäsen vain). Näin olen ymmärtänyt. Mä en suostu jutteleen sulle ikinä niin kauan kun kirjotat täällä näitä juttujas.
- Miesodottaa
Anne, anna vähän löysää ny. Tajuut sä, Risto kaipaa!
Miesodottaa kirjoitti:
Anne, anna vähän löysää ny. Tajuut sä, Risto kaipaa!
Ristoi voi ottaa yhteyttä irl ja lopettaa täällä kirjottelut. Jos kerran kaipaa niin tekee jotain todellista ja konkreettista ja rakentavaa millä näyttää sen.
Mä olen tosissani, jos jatkaa täällä niin turha yrittää juttelemaan missään.Annelta kirjoitti:
Ristoi voi ottaa yhteyttä irl ja lopettaa täällä kirjottelut. Jos kerran kaipaa niin tekee jotain todellista ja konkreettista ja rakentavaa millä näyttää sen.
Mä olen tosissani, jos jatkaa täällä niin turha yrittää juttelemaan missään.Olet väärä.....
Olen ottanut monta kertaa yhteyttä...
<3Risto_ kirjoitti:
Olet väärä.....
Olen ottanut monta kertaa yhteyttä...
<3Valehtelet taas. En ole väärä vaan just se.
Sulle on sitten palsta ja kaikki vieraat ihmiset täällä tärkeämpiä, hyvä tietää. Kertoo paljon siitä mitä oikeasti tunnet.
Annelta kirjoitti:
Teet noin ettei tarvisi ottaa mun sanoja todesta.
Miks sä yrität johtaa harhaan....
Pystyisit koska vaan ottaa yhteyttä muuallakin....
Dorka...
<3Risto_ kirjoitti:
Miks sä yrität johtaa harhaan....
Pystyisit koska vaan ottaa yhteyttä muuallakin....
Dorka...
<3Itse olet dorka. Pystyisin mutta en ota koska sä oot vaan kiusaaja.
Sä yrität johtaa harhaan ihan oikeasti, mä kirjotan siitä miten asiat on.Annelta kirjoitti:
Itse olet dorka. Pystyisin mutta en ota koska sä oot vaan kiusaaja.
Sä yrität johtaa harhaan ihan oikeasti, mä kirjotan siitä miten asiat on.Joo, mähän juoksen lataamoissa ihan huvikseen.....
Enkä sinnekkään enään pääse...<3Risto_ kirjoitti:
Joo, mähän juoksen lataamoissa ihan huvikseen.....
Enkä sinnekkään enään pääse...<3Sitten kun lopetat tänne kirjottelun, voit tulla jutteleen mulle, mutta mä en tuu sulle ensin, jos haluut oikeesti jutella ja oikeesti kaipaat niin sun on näytettävä se oikeesti.
Annelta kirjoitti:
Sitten kun lopetat tänne kirjottelun, voit tulla jutteleen mulle, mutta mä en tuu sulle ensin, jos haluut oikeesti jutella ja oikeesti kaipaat niin sun on näytettävä se oikeesti.
Oikea Anne on tehnyt mulle selväksi, että kuulun hautaan...
<3
https://www.youtube.com/watch?v=HrO82D_5220- palstapsykiatri
Risto_ kirjoitti:
Oikea Anne on tehnyt mulle selväksi, että kuulun hautaan...
<3
https://www.youtube.com/watch?v=HrO82D_5220Risto kuule, oot tainnu täällä omia ne yhen hullun haukut? Ne oli jonnekin ItäSuomeen tms, ootteko te sitten sieltä siis Anne ja sinä?
palstapsykiatri kirjoitti:
Risto kuule, oot tainnu täällä omia ne yhen hullun haukut? Ne oli jonnekin ItäSuomeen tms, ootteko te sitten sieltä siis Anne ja sinä?
Ollaan Annen kanssa etelä-Suomessa....
- palstanpsykiatri
Risto_ kirjoitti:
Ollaan Annen kanssa etelä-Suomessa....
Nonii, kato ny. Ne kuolemahalu viestit on ollu ihan muualle.
- oikeaAnne
Hahahahaaa...Ristooooo:# Täällä taas;)
- Selvinnäkijä
Minusta nyt tuntuu että Risto ei voi elää ilman Annea ja Anne ei voi elää ilman Ristoa. Kyllä se näin vain taitaapi olla...mutku siinä on kaksi luuseria, jotka yksinkertaisesti ei saa mitään aikaseksi. Harmi kun parituskin on Suomessa kriminalisoitu. Höh
Risto_ kirjoitti:
Olet oikeassa....
En voi elää ilman Annea....
<3Hyvin se näyttää onnistuvan. Sulla on aika hauskaakin aina kun kirjottelet hupijuttujasi.
Mulla taas ei ole hauskaa. Mua masentaa enkää saa asioita hoidettua, laskut jää maksamatta, koti siivoamatta jne. Joudun varmaan tän surun takia kadulle asumaan.Annelta kirjoitti:
Hyvin se näyttää onnistuvan. Sulla on aika hauskaakin aina kun kirjottelet hupijuttujasi.
Mulla taas ei ole hauskaa. Mua masentaa enkää saa asioita hoidettua, laskut jää maksamatta, koti siivoamatta jne. Joudun varmaan tän surun takia kadulle asumaan.Ai.......
Multa lähtee työt......Risto_ kirjoitti:
Ai.......
Multa lähtee työt......Multakin varmaan, työkaverit näkee kun oon maassa, tulee puukkoa selkään. Vielä sellasen jälkeen kun oon kertonu että kaikki ei oo hyvin nyt ja on huono olla.
- Kandeepestä
pikkarit välillä;)
Olen pikku hiljaa sitä mieltä mutta johtuu vaan huonosta käytöksestäsi jonka teet tarkoituksella. ei ilkeät täällä pärjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541363
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39946Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38695- 14610
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26598Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 28588
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19570Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543