Peniksen haju

Hipsu21

Ollemme seurustelleet poikaystäväni kanssa n. 3kk ja olen huomannut, että hänen peniksensä haisee sellaiselta kirpeältä ja hieman kalamaiselta. Hänellä on myös joskus ollut sellaista valkoista töhnää esinahan alla.

Itselläni on tällä hetkellä emätintulehdus ja sain eilen siihen lääkekuurin. Minulla oli jo yksi kuuri mutta oireet eivät hävinneet. Gynekologini sanoi, että jos nyt tämän kuurin jälkeen oireet eivät häviä niin hän määrää meille molemmille (minulle ja poikaystävälleni) lääkekuurin. Gynekologini ei pahemmin tätä selitellyt, mutta tarkoittaako tämä että olisin saanut poikaystävältäni jonkin bakteerin eivätkä hoidot tehoa sen takia, että saan sen häneltä aina uudelleen? Olen käskenyt poikaystävääni pitämään parempaa huolta hygieniastaan, mutta sitä hän ei näköjään tee. Pitäisikö hänet siis lähettää ihan lääkäriin asti?

Itselleni nämä jatkuvat oireet tuntuvat inhottavilta, joten olisi hyvä nyt saada asia selvitettyä. Muutenkaan seksi ei tunnu nyt kovin houkuttelevalta, kun mietin että jos tämä johtuu hänestä. Olemme seurustelleet vasta n. 3kk ja koskaan ennen minulla ei ole ollut mitään tulehduksia (ainakaan tietoisesti).

20

5364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kahdestipäivässä

      Se kulli kuuluis joskus pestäkkin... Älä anna sen sörkkiä sua millään töhnäkullilla

    • Kalu pitää pestä päivittäin! miksi päästät hänet sisääsi moisella ? tai jos on pakko niin sitten kumi väliin

    • kirjesilli

      Se valkoinen tahna esinahan alla on smegmaa, joka on normaalia eritettä. Se pitää limakalvon kunnossa. Jos sitä erittyy paljon, niin voi olla tulehtunut, tai ei vain ole pessyt tarpeeksi usein.

      Kalamainen tuoksu varmaan tulee, että itsetyydyttänyt paljon, eikä pessyt tarpeeksi usein. Jos hän olisi viikonkin ilman seksuaalistatointa, mutta pesisi penistään, niin tuoksu olisi melko varmasti parempi.

    • kjdfjhfgkj

      Oliko Sinulla siis hiivatulehdus? Jos oli niin se voi tarttua myös mieheen, jolloin hän tarvitsee myös hoitoa. Liika pesu varsinkin saippualla ei välttämättä tee hyvää limakalvoille eli käytä vain puhdasta vettä.

    • Hipsu21

      En osaa sanoa kuinka usein hän pesee alapäätään, mutta olen huomannut että vaikka hän käy suihkussa niin haju ei vain tunnu lähtevän. Hetkeksi se vähän laimenee mutta voimistuu hetken päästä. Ei se haju kyllä varmaan heti lähdekään. En usko, että hän pesee käsiään itsetyydytyksen jälkeen. En tiedä kuinka paljon hän itsetyydyttää, mutta vitsaili joskus runkkaavansa paljon..... O_o
      Kondomia ollaan käytetty, mutta olen huomannut että joskus se on ollut vähän huonosti paikallaan. Olemme suunnitelleet kondomista luopumista, mutta haluan selvittää tämän ensin.
      Miehen haju on siis ollut koko suhteemme ajan (ihan ekasta kerrasta lähtien), mutta alussa en kehdannut siitä huomauttaa, joten en usko että minä olen hänelle mitään bakteereja tartuttanut. Hiivasta lääkäri ei puhunut vaan nimenomaan bakteeritulehduksesta. Kun ensimmäinen hoito ei auttanut niin sain lähetteen gynekologille ja nyt uusi lääkekuuri meneillään.

      • Hipsu21

        Korjaan käsien kohdalle penistään


      • klfgddd

        Kalanhaju johtuu bakteerivaginoosista. Miehellä on siis bakteeritulehdus, jos penis haisee pahalle. Kyllähän hyvä hygienia on ihan olennaisen tärkeä asia alapään hoidossa. Kyllä penistäkin pitää pestä tai se haisee jo ihan liasta. Jossain vaiheessa kyllä varmaan kyllästyt tuollaiseen haisuliin ja mies menee vaihtoon, jos ei huolehdi terveydestään ja hygieniastaan. Kannattaa passittaa mies lääkäriin. Oppii samalla hygieniasta.

        Ei voi kuin ihmetellä että seksiä harrastetaan mutta hygieniasta tai terveydestä ei huolehdita. Älä ihmeessä jätä kondomia pois, jos ette ole hankkimassa lapsia. Siihen ei ole mitään syytä, miksi haluaisit vaarantaa terveytesi.


    • poikapesulle

      Paneppas poika pesemään vehkeensä kunnolla ja esarin alta erityisesti (vai onko esinahka niin tiuka ettei saa pestyä kunnolla?) ja et päästä sisällesi mitään töhnäpippeliä. Ota asia puheeksi, ei se poika mitään kuuria tarvitse, vettä ja saippuaa, mutta sinä syöt niitä kuureja loputtomasti jos poika ei ala huolehtia kunolla alapesustaan.

      p.s. on muuten kiva esileikki, kun menette suikuun yhdessä ja pesette toisenne, samalla voit, pestä kunnolla pojan kikkelin ja nähdä liikkuuko se esinahka varmasti aivan taakse. Mutta varaudu että poika voi laueta jo pestessä, kun kunnolla otat kiinni. vaan eipä haittaa, kyllä nuorellamiehellä lasteja ja haluja riittää senkin jälkeen.

    • Klamyy

      Minusta kuulostaa ihan klamydialta voi olla lähes oireeton pitkään, varsinkin miehellä. Googlaa siellä mainitaan jossain myös tuo kalamainen haju.
      Menkää pissatestiin niin selviää.

      • Hipsu21

        Olemme käyneet jo testeissä, kun suunittelemme kondomista luopumisesta ja negatiivinen oli kummallakin :)


      • Klamyy
        Hipsu21 kirjoitti:

        Olemme käyneet jo testeissä, kun suunittelemme kondomista luopumisesta ja negatiivinen oli kummallakin :)

        Onko siitä pitkä aika kun testattiin jos tuore tartunta ni ei välttämättä näy heti testissä.
        Itsellä oli näin eka testi puhdas, toinen sitten klamy


      • Hipsu21

        Viime viikolla testattii. Minulta hän ei ole voinut klamydiaa saada, kun ollaan kortsuakin käytetty (eikä minulla sitä tautia ole). Enkä usko, että poikaystävä olisi vieraissa käynyt :D


    • Hipsu21

      En tiedä yhtään kuinka miehillä tälläisiä bakteeriasioita hoidetaan, että riittääkö pelkkä pesulla käynti niinkuin "poikapesulle"- viittasi vai hoitaako ihan yleislääkärit tälläisiä asioita? Siitä on jo useampi viikko kun käskin häntä pitämään parempaa huolta hygieniastaan, mutta tässä sitä ollaan enkä usko että hän muuttaisi tapojaan vaikka siitä hänelle kuinka sanoisin. Siksi ehkä toivoisinkin jotain mahdollista lääkekuuria tai jotain erikoispesuainetta, mikä toimisi nopeasti ja että voisin itse olla varmemmin mielin.

    • Canesten tuubi ja viikon voitelut kaksi kertaa päivässä pesun kera pääsee hiivasienstä eroon,ja sulle emätin hoito samaan aikaan.

    • hoitoonhommat

      Ootko varma ettei tiukka esa, eikä saa kunnolla pestyä. Moni sälli kieltää tiukkuuden tai jänteen tiukkuuden, vaikka kirveellä uhattais. Se kun on niin kamala juttu jos joutuu vehjettään lääkärille näyttämään, saati jos pieni paikallispuudutuksessa tehtävä toimenpide edessä. Mutta jokatapauksessa ei sitten ilman kortsua naida, ennenkuin asia on selvitetty, oli sitten mikä oli.

      • Hipsu21

        Jaa-a, en kyllä osaa tuohon tiukkuuteen vastata :/


    • PESULLEHETIMARS

      Voi hyvä luoja... eikö aikuiset miehet saatana osaa enää vehkeitään pestä?! Samainen juippi varmaan ihmettelee, miksei muija ota suihin.... hyi hitto! Ottais ja haistais & maistais itse töfnäkulliansa!

    • Vademecumia

      Kalamaisesta hajusta pääsee eroon kun pesee kullin, terskan ja esinahan esim Vademecum tai Illodin suuvedellä. Myöhemmin rasvaa kullin Bepanthenilla ja laittaa vielä kortsun päälle yöksi. Käsittelyä kun jatkaa viikon ajan kerran tai kaksi päivässä niin lähtee hajut. Itsellä auttoi eikä tullut vaiva enää takaisin.

    • Perusgeissi

      Mällin heiton jälkeen kannattaa käydä "heittämässä vettä", jotta mällin jämät ei valu hiljalleen ja sen jälkeen hepin pesu pesuaineen kera liikkuvat takana.

    • oebsl

      Käske sen pestä se kulli päivittäin! Likanen muna nii onko ihme jos omat paikat tulehtuu.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1727
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1333
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      745
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      727
    Aihe