1.0 Eilen meni pytt i panna (igen) med stekt ägg och öl utan alkohol.
2.0 Aamulla meni haudutettut kanapalat a`la tandor curryriisillä. Juomapuolen ollessa vichyn novell sarjaa ilman keinotekoisia makuja.
3.0 Inkiväärioluena meni Rochesterin Dark Gingeriä alkoholittomista sarjoista.
4.0 Kuinka tätä pakettia sitten lähtisi parhaiten purkamaan. No ehkä perus arvostelu ja tipsit voisiva olla se keino?
1.1 Pyttipannu hela setti 10/10
2.1 Tandoorisetti 10/10 (ongelmana hapaninkivääri chiliviikunoiden puute) (sekä chilimangotahnan puute)
3.1 Inkivääriolut oli hieman lirua. (heti ensi suutuntuntuma kertoi, että kyseessä on mixaus, eikä perinteisten menetelmien tuotos) Jälkipotku oli kuitenkin ihan jees keinotekoiseksi.
4.1 Jos ihmisellä olisi mahdollisuus suorittaa kolme kappaletta ateriointeja vuorokaudessa, niin ihmisen olo olisi parempi, kuin köyhyyteen liittyvällä yhden aterian strategialla. Koska tällöin veren sokeri ei laskisi liikaa, eikä lihaksisto katoaisi. SItä, kun on aina todella vaikeaa saada takaisin. Välipaloina voisi olla staffi tee tai joku kunnon kahvilaatu kunnon mölöllä ja jotain pientä settiä muuta mutusteltavaa (mutta ei ruisleipää).
Kaikenkaikkiaan oli kiva kokea kahden aterian päivä.
Kolmen aterian tavoite
2
<50
Vastaukset
- SelitäHetiPaikalla
Lihavaksihan tuolla roskalla tulee. Olet luvannut jo monta kuukautta sitten täällä, että laihduttaisit??? Mitä tälle lupaukselle kävi, alahan kurki selittää ja sassiin sittenkin!!111
- kun.edes.se.yksi
Kyllä oli kurjella hyvät ateriat. Kaikkea noin hyvää ei vaan meikäläinen pystyisi toteuttamaan. Menis enemmän perunapuolelle, eli sillä tulisi jatkettua joka ateriaa. Mutta kai siihen pyttikseenkin kuuluu perunat, ja varsinkin siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450