1.0 Eilen meni pytt i panna (igen) med stekt ägg och öl utan alkohol.
2.0 Aamulla meni haudutettut kanapalat a`la tandor curryriisillä. Juomapuolen ollessa vichyn novell sarjaa ilman keinotekoisia makuja.
3.0 Inkiväärioluena meni Rochesterin Dark Gingeriä alkoholittomista sarjoista.
4.0 Kuinka tätä pakettia sitten lähtisi parhaiten purkamaan. No ehkä perus arvostelu ja tipsit voisiva olla se keino?
1.1 Pyttipannu hela setti 10/10
2.1 Tandoorisetti 10/10 (ongelmana hapaninkivääri chiliviikunoiden puute) (sekä chilimangotahnan puute)
3.1 Inkivääriolut oli hieman lirua. (heti ensi suutuntuntuma kertoi, että kyseessä on mixaus, eikä perinteisten menetelmien tuotos) Jälkipotku oli kuitenkin ihan jees keinotekoiseksi.
4.1 Jos ihmisellä olisi mahdollisuus suorittaa kolme kappaletta ateriointeja vuorokaudessa, niin ihmisen olo olisi parempi, kuin köyhyyteen liittyvällä yhden aterian strategialla. Koska tällöin veren sokeri ei laskisi liikaa, eikä lihaksisto katoaisi. SItä, kun on aina todella vaikeaa saada takaisin. Välipaloina voisi olla staffi tee tai joku kunnon kahvilaatu kunnon mölöllä ja jotain pientä settiä muuta mutusteltavaa (mutta ei ruisleipää).
Kaikenkaikkiaan oli kiva kokea kahden aterian päivä.
Kolmen aterian tavoite
2
<50
Vastaukset
- SelitäHetiPaikalla
Lihavaksihan tuolla roskalla tulee. Olet luvannut jo monta kuukautta sitten täällä, että laihduttaisit??? Mitä tälle lupaukselle kävi, alahan kurki selittää ja sassiin sittenkin!!111
- kun.edes.se.yksi
Kyllä oli kurjella hyvät ateriat. Kaikkea noin hyvää ei vaan meikäläinen pystyisi toteuttamaan. Menis enemmän perunapuolelle, eli sillä tulisi jatkettua joka ateriaa. Mutta kai siihen pyttikseenkin kuuluu perunat, ja varsinkin siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k864108- 1243614
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130