Huhu kertoo, että jossain paikoissa on luokatonta ja lapsienkin (työntekijät jatkuvasti poissa burn outin takia) edun jo vaarantavaa?
Varhaiseläke ja kontrolli ylempää voisi purkaa pahan hallinnon klikkejä?
Nimetön palaute kysely voimaan heti verkossa?
Johtaminen päiväkodeissa?
10
513
Vastaukset 10
- suren
työpaikka kiusaamisen kehto ! mielenterv. mennyt monilta vuosien saatossa mutta johto pysyy
- Puoliammattilainen
Eipä taida tilanne juurikaan helpottua sen peremmin johtajien kuin muidenkaan työntekijöiden kannalta nyt, kun Järvenpäässäkin on päätetty rajoittaa päivähoito-oikeutta. Sekavaksi menee ja pohja putoaa mahdollisesti kehittämistyöltä. Hirmuinen määrä työtä on vaarassa mennä kankkulankaivoon.
Kiitos Katja Repo eriävästä mielipiteestäsi lautakunnan kokouksessa! - einainei
Järvenpäässä hyväveli kerho lobbasi ja myi kortit päiväkoteihin ja nyt aikuiset ihmiset tuijottavat ruutua 15 min kun lapset on jo haettu kotiin, Tuusula on hyvän hallinnan alue?
- BabynPappa
Kellokortti on ok. Lintsaaminen vähentyy
- säälin
johan vuosia vuosia vuooooosia sama meno ja monia henkisesti vammautettu työssään 1 ainoa ohje ..vaihda paikkakuntaa ( ainakin työpaikan osalta ) saatat saada ihmisarvoisen kohtelun ..uhrin asemasta . monilla mennyt ihmissuhteet terveys ja talous jo
- uskokaajo
liitto ja työsuojelu ei lähde sotaan järvenpään-kään kaupunkia vastaan , se on todettu ! pieni ihminen väistyy
- hölmölän_dagis
Oikeinko huhu kertoi.
Vitun aasi. Ei päiväkodeissa ole luokkia. - ihansivustvaa
ohjeethan olivat jo vuosia sitten hoitajalle...et sinä päätä omasta elämästäsi etkä ajoista.. olet antanut elämäsi päiväkodin käyttöön ei sinulla saa olla omaa elämää tai aikatauluja...jopa aamulla ennen 7 saattoi tulla viesti mihin ja milloin pitää venyä sen päivän aikana.. ja asioista ei puhuta kenellekkään
- 685722
Päiväkotien johtajat ovat korkeasti koulutettuja ammattilaisia, jotka joutuvat tekemään vastuullista esimiestyötä saamatta keskimääräisenkään palkansaajan tuloja. Työolosuhteet ovat usein kaameat, kun paikkakunnalle on esimerkiksi päteviä lastentarhanopettajia hyvin vaikeaa saada ja töitä tekevät heidän sijaansa kaikenlaiset hiihtäjät, jotka eivät ole menestyneet omien alojensa hommissa.
Asetelmasta seuraa varmasti ongelmia. Tässä yhteiskunnassa rahaa vain kärrätään mieluummin jollekin kopissaan napin ääressä ahteri vilkkuen makaavalle paperimiehelle. - homekouluissa
Toi sama ilmapiiri ongelma hiipii peruskouluihin
sitä mukaa kun varoja vähennetään ja
vallanhimoisista rehtoreista tehdään talousjohtajia
jotka voivat päättää
lellikeistään ja niistä jotka irtisanotaan joka kesä
jotta lellikille voidaan antaa bonusta
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on481561Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.64961Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30677- 87647
- 46628
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14615Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24611- 8589
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56584Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan80547- 44531
- 61525
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47523- 37516
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14511- 55502
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13482Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.133479Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45419Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26419