Kymmeniä ihmisiä on kuollut Pariisissa tehdyissä useisiin kohteisiin tehdyissä terrori-iskuissa perjantai-iltana. Presidentti Francois Hollande on julistanut maahan kansallisen hätätilan ja määrännyt rajat suljettaviksi. Pariisiin on julistettu ulkonaliikkumiskielto, ensimmäistä kertaa sitten toisen maailmansodan.
Tapahtumat alkoivat, kun automaattiasein varustautuneet miehet alkoivat ampua ihmisiä kahdessa Pariisin keskustassa sijaitsevassa kohteessa. Alueelta on kuultu myös räjähdyksiä.
La Bataclan -konserttisalissa on lisäksi panttivankeja.
Kansainvälisten uutistoimistojen mukaan iskukohteita on kuusi.
Viranomaiset ovat kutsuneet armeijan apuun. Noin 200 sotilasta on sijoitettu alueelle, jossa iskut tapahtuivat
Useita terrori-iskuja Ranskassa
Urmas_Kala
1
73
Vastaukset
- Herli.Chabdo
Tämäkin sivu äsken just sensuroitiin pois netistä: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:-eHZKRNIThoJ:mvlehti.net/2015/11/14/anton-ali-sisto-suomen-voi-pelastaa-enaa-vain-sotilasvallankaappaus-tai-putin/ &cd=1&hl=fi&ct=clnk&gl=fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481