Ostin Ohlsonilta ja hyvin pelittää ;-)
TENS laite
14
2014
Vastaukset
- Sähköäperseeseen
Onko sulla siihen sellainen minkä voi työntää peräaukkoon ?? Mun tekisi mieli hommata sellainen koska ne pelkät laput liimattuna peppureijälle tahtoo polttaa !
- elektroniikkaa
Ei oo mitään peräukkoon. Taiteilin kuitenki sellaset rodeorobin tyyliset (johtavat) johdot toinen kassien ympärille ja toinen terskan ympäri.
Sit vaan jytkyttämään ja voimakkuutta säätämällä mälli lentää muutamasta minuutista tuntiin. Hieno homma.
Noi teipit pistelee jos ei oo kunnolla kiinni. - Runck
Onko muilla kokemusta tästä C.O:n laitteesta, kannattaako hankkia? Mistä "elektroniikkaa" teki Rodeorobinit?
- elektroniikkaa
No tein semmosesta vaipatusta kaapelista, joka oli tosi taipuisaa, Muovikuori vain pois ja kivesten ympärille plus joku "lukitus" toisena elektrodina se alkuperäinen terskan alapuolelle kuminauhalla varmistettuna.
Tosin noilla läpysköilläkin tulee ihan hyvät fiilikset ku toisen taittelee kankkujen väliin sopivasti :)
Kulli turtuu samaan ohjelmaan aika pian mutta sitähän voi vaihtaa sessioiden välillä.
Onko siis joku vastaava kuin tämmöinen http://www.rosawilly.fi/product/sahkokayttoiset-seksilelut/mystim-pure-vibes-e-stim-tens-unit-sahkostimulaattori/ laite???
- peppufaniKotka
Kovasti kiinnostais kokeilla. Saako sillä spermat lentämään ihan ilman käsiä jos vaikk katselee kadulla käveleviä teiniperseitä[email protected]...
- Stimmailu
Itselläni on estim laite erilaisilla lisä osilla ! Spermat lentää mahtavasti ja sitä valuu terskasta jo aiemmin runsaasti .
- kyssssyyyy
kUI usei annat siemenet lentää
- elektroniikkaa
En tiedä keltä kysyit mutta itse annan lentää vaihtelevasti viikossa 1-2 kertaa ja viikonloppuisin voin makailla sängyssä koko päivän.
Estimissä on vielä sekin että orgasmi ja siemensyöksy eivät välttämättä ole sama asia. Siemensyöksyä muistuttava orgasmi tulee toosi paljon useammin kuin varsinainesti siemenet lentää, ja se kestääkin paljon kauemmin kun toi varsinainen siemensyöksy.
Ainoa asia mitä tuossa jää kaipaamaan on kun oikeasti nussiessa kulli kostuu ja liukastuu niistä vitun limoista niin se "liukkaus". Mutta toisaalta kiihottavampaa näkyä kuin avuttomana spermaa sykkivää ja vapaana heiluvaa kullia ei juurikaan ole - transtäti
elektroniikkaa kirjoitti:
En tiedä keltä kysyit mutta itse annan lentää vaihtelevasti viikossa 1-2 kertaa ja viikonloppuisin voin makailla sängyssä koko päivän.
Estimissä on vielä sekin että orgasmi ja siemensyöksy eivät välttämättä ole sama asia. Siemensyöksyä muistuttava orgasmi tulee toosi paljon useammin kuin varsinainesti siemenet lentää, ja se kestääkin paljon kauemmin kun toi varsinainen siemensyöksy.
Ainoa asia mitä tuossa jää kaipaamaan on kun oikeasti nussiessa kulli kostuu ja liukastuu niistä vitun limoista niin se "liukkaus". Mutta toisaalta kiihottavampaa näkyä kuin avuttomana spermaa sykkivää ja vapaana heiluvaa kullia ei juurikaan oleOlen samaa mieltä tuosta heiluvasta ja spermaa sykkivästä kalusta,mielelläni sitä katselisi ,vieläpä tosi läheltä.Minulla on myös tuo ohlssonin laite.Liivien alla olen käyttänyt tyttöillessä.Kiva olisi kyllä seurassakin antaa lastin lentää
- 6990
omron?
- KVG_
https://www.omron-healthcare.com/fi?gclid=EAIaIQobChMI7tvc6b6e2AIVA0kYCh0fcgCkEAAYASAAEgKncPD_BwE
Jos viitsit vilkaista.
- eisovellu
ei puhuta mitään kulleroon kiinnityksestä pitääkö täs taas SOVELTAA???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876