Minne on kadonnut kaupungin siv johtaja? Puikoissa häärii joku nuorimies. Syy moiseen?
Missä sivistysjohtajatar?
8
154
Vastaukset
- Nappokömö
Sellainen on kyllä valittu,mutta ei ole ollut tehtäviensä mittainen.Teettää muilla,kun ei itse osaa.Varmaan parempi,kun pysyy poissa.Mutta missähän luuraa sivistyslautakunnan puheenjohtaja,kun ei koskaan näy siellä,missä pitäisi.Kuinkahan on tehtävien hoito?
- Energinen
Nuuttila hoitaisi ne tehtävät sivutöinään paremmin kuin myöhemmin tulleet päätyönään.
- kömönappo
Käyppä kuule kysymäs jos asia vaivaa. .
- Mitääh
Turha mennä ku ei sielä ketää oo ...
- Lonkkaveivaaja
Jo vuodesta 1983 saakka on kunnan-/kaupungintalon syövereihin kadonnut lukuisia ihmisiä.
Kukaan ei tiedä mitä he ovat siellä tehneet ja kukaan enää oikeastaa tiedä mihin heidän panostaan tarvittaisikaan. - Koomajoen_kolmio
Lonkkaveivaaja kirjoitti:
Jo vuodesta 1983 saakka on kunnan-/kaupungintalon syövereihin kadonnut lukuisia ihmisiä.
Kukaan ei tiedä mitä he ovat siellä tehneet ja kukaan enää oikeastaa tiedä mihin heidän panostaan tarvittaisikaan.Onko kyseessä Koomajoen kolmio johon katoaa ihmisiä joita kukaan ei tosin näytä kaipaavan
On tainnu kadota Vittulaan?
- Lopultakin
Seppo ymmärtää taustat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!631932Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701316La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12993- 98938
- 87822
- 98705
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko49610- 38544
- 56517
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus240464