" SANOMA KUIN SEN ANTAJA."

sinettisormus2

Huomenta teille ystäväni, ja Herran siunattua Rauhaa! Tänä aamuna sain tällaiset sanat: SANOMA KUIN SEN ANTAJA."

Tämä kuvastaa niin meitä kuin Herraamme. Herran sanoma on totuus ja sen minkä Hän antaa ei tyhjänä palaja, mutta miten on itsemme laita, noihin sanoihin voimme jokainen mitata omaa sanomaamme, mitä puhumme tai kirjoitamme tai teoillamme viestitämme.

Totisesti, Aamen.

PS: kuten huomaatte, numeroni vaihtui...

Terveisin, se oikea: sinettisormus, Herran oma.


Kirje roomalaisille 10

1. Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa heidän edestänsä, että he pelastuisivat.

2. Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;

3. sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle.

4. Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.

5. Kirjoittaahan Mooses siitä vanhurskaudesta, joka laista tulee, että ihminen, joka sen täyttää, on siitä elävä.

6. Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas,

7. tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista.

8. Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.

9. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

10. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

11. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".

12. Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.

13. Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

14. Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?

15. Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: "Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!"

16. Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Sillä Esaias sanoo: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?"

17. Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

18. Mutta minä kysyn: eivätkö he ole kuulleet? Kyllä ovat: "Heidän äänensä on kulkenut kaikkiin maihin, ja heidän sanansa maan piirin ääriin".

19. Minä kysyn: eikö Israelilla ole ollut siitä tietoa? Ensiksi jo Mooses sanoo: "Minä herätän teidän kiivautenne kansan kautta, joka ei ole kansa, ymmärtämättömän kansan kautta minä teitä kiihoitan".

20. Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet".

21. Mutta Israelista hän sanoo: "Koko päivän minä olen ojentanut käsiäni tottelematonta ja uppiniskaista kansaa kohden".

44

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinettisormus2

      JESAJA 12
      1. Sinä päivänä sinä sanot: "Minä kiitän sinua, Herra, sillä sinä olit
      minuun vihastunut, mutta sinun vihasi asettui, ja sinä lohdutit minua.
      2. Katso, Jumala on minun pelastukseni; minä olen turvassa enkä pelkää, sillä Herra, Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, hän tuli minulle pelastukseksi."
      3. Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.
      4. Ja sinä päivänä te sanotte: "Kiittäkää Herraa, julistakaa hänen nimeänsä, tehkää hänen suuret tekonsa tiettäviksi kansain keskuudessa, tunnustakaa, että hänen nimensä on korkea.
      5. Veisatkaa ylistystä Herralle, sillä jaloja töitä hän on tehnyt; tulkoot ne tunnetuiksi kaikessa maassa.
      6. Huutakaa ja riemuitkaa, Siionin asukkaat, sillä suuri on teidän keskellänne Israelin Pyhä."

      • 5643

        3564


      • 432
        5643 kirjoitti:

        3564

        432


      • 75466

        765675


      • 5344
        5643 kirjoitti:

        3564

        543


      • 546456

        546


      • retert

        rtreer


    • sinettisormus2

      SANANLASKUT 8
      1. Eikö viisaus kutsu, eikö taito anna äänensä kuulua?

      2. Ylös kummuille, tien viereen, polkujen risteyksiin hän on asettunut.
      3. Porttien pielissä, kaupungin portilla, oviaukoissa hän huutaa:
      4. "Teitä minä kutsun, miehet, ja ihmislapsille kaikuu minun ääneni.
      5. Tulkaa, yksinkertaiset, mieleviksi; tulkaa järkeviksi, te tyhmät.
      6. Kuulkaa, sillä jalosti minä puhun, ja avaan huuleni puhumaan, mikä oikein on;
      7. sillä totuutta minun suuni haastaa, ja jumalattomuus on minun huulilleni kauhistus.
      8. Vanhurskaat ovat minun suuni sanat kaikki, ei ole niissä mitään petollista, ei väärää.
      9. Ne ovat kaikki oikeat ymmärtäväiselle, suorat niille, jotka löysivät tiedon.
      10. Ottakaa minun kuritukseni, älkääkä hopeata, ja tieto ennen valituinta kultaa.
      11. Sillä parempi on viisaus kuin helmet, eivät mitkään kalleudet vedä sille vertaa.
      12. Minä, viisaus, olen perehtynyt mielevyyteen, olen löytänyt tiedon ja taidollisuuden.
      13. Herran pelko on pahan vihaamista. Kopeutta ja ylpeyttä, pahaa tietä ja kavalaa suuta minä vihaan.
      14. Minulla on neuvo ja neuvokkuus; minä olen ymmärrys, minulla on voima.
      15. Minun avullani kuninkaat hallitsevat, ruhtinaat säädöksensä vanhurskaasti säätävät.
      16. Minun avullani päämiehet vallitsevat ja ylhäiset, maan tuomarit kaikki.
      17. Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
      18. Minun tykönäni on rikkaus ja kunnia, ikivanha varallisuus ja vanhurskaus.
      19. Minun hedelmäni on parempi kuin kulta, kuin puhtain kulta, minun antamani voitto valituinta hopeata parempi.
      20. Minä vaellan vanhurskauden polkua, oikeuden teitten keskikohtaa,
      21. antaakseni niille, jotka minua rakastavat, pysyvän perinnön ja täyttääkseni heidän aarrekammionsa.
      22. Herra loi minut töittensä esikoiseksi, ensimmäiseksi teoistaan, ennen aikojen alkua.
      23. Iankaikkisuudesta minä olen asetettu olemaan, alusta asti, hamasta maan ikiajoista.
      24. Ennenkuin syvyyksiä oli, synnyin minä, ennenkuin oli lähteitä, vedestä rikkaita.
      25. Ennenkuin vuoret upotettiin paikoilleen, ennen kukkuloita, synnyin minä,
      26. kun hän ei vielä ollut tehnyt maata, ei mantua, ei maanpiirin tomujen alkuakaan.
      27. Kun hän taivaat valmisti, olin minä siinä, kun hän veti piirin syvyyden pinnalle,
      28. kun hän teki vahvoiksi pilvet korkeudessa, kun syvyyden lähteet saivat voiman,
      29. kun hän merelle asetti sen rajat, että vedet eivät kävisi hänen käskynsä yli, kun hän vahvisti maan perustukset,
      30. silloin minä hänen sivullansa hoidokkina olin, ihastuksissani olin päivästä päivään ja leikitsin hänen edessänsä kaikin ajoin;
      31. leikitsin hänen maanpiirinsä päällä, ja ihastukseni olivat ihmislapset.
      32. Siis te, lapset, kuulkaa minua; autuaat ne, jotka noudattavat minun teitäni!
      33. Kuritusta kuulkaa, niin viisastutte; älkää sen antako mennä menojaan.
      34. Autuas se ihminen, joka minua kuulee, valvoo minun ovillani päivästä päivään, vartioitsee minun ovieni pieliä!
      35. Sillä joka minut löytää, löytää elämän ja saa Herran mielisuosion.
      36. Mutta joka menee minusta harhaan, saa vahingon sielullensa; kaikki, jotka minua vihaavat, rakastavat kuolemaa."

      • hgfg

        hfgd


      • 434
        hgfg kirjoitti:

        hfgd

        432


      • 768

        6758


      • 345345
        hgfg kirjoitti:

        hfgd

        345


    • sinettisormus2

      ”Jätän nyt teidät Jumalan ja hänen armonsa sanan haltuun, sen sanan, jossa on voima rakentaa teitä ja antaa perintöosa kaikkien pyhitettyjen joukossa”. Näin lopetti Paavali jäähyväispuheensa Efesoksen seurakunnan vanhimmille (Ap. t. 20:32). Monesti voimme myös kuulla puhujan päättävän saarnansa samoin sanoin. " "

      Kun aloin aamulla avaamaan tuon SANOMAN sisältöä, tuo teksti tuli minua ensimmäisenä vastaan, hätkähdin ja ajattelin ja huokailin Herraani päin: Tätäkö tarkoitit, että nyt on tullut jäähyväisten aika? Nyt vielä hetken punnitsen tuota sanomaa. Herra on kyllä hyväksi nähnyt jos niin on, sillä palsta on pahaksi käynyt, eikä ole enää montaa sanoman vastaanottajaa .... katsotaan .....

      • Westsider-

        Sinettisormus, Sinä olisit se terävä aurankärki, aurankärki sivulle.
        Näkemiin rakas sisareni Herrassa.


    • sinettisormus2
    • sinettisormus2

      Kuinka monet SANOMAT Herralta tänne olen tuonut, en ole enää pysynyt laskuissa, mutta Herra, sinä tiedät, kuinka monet KUTSUSI tänne olen tuonut, sinä Herra senkin tiedät, monesti on PASUUNAKIN SOINNUT, totisesti Herra sinä sen tiedät, mutta moniko on kuullut, moniko ottanut vastaan, oikeasti vastaan, oikealla sydämen asenteella? Vain yksin sinä Herra tiedät. Monesti rukoilin että Herra avaa jotain uutta ja nyt sen teit. Avasin sinulle oveni ja sinä astuit sisään, sinulla oli minulle ovi auki uuteen. Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle.

      • 345

        345


      • 34453

        534543


    • sinettisormus2
    • sinettisormus2

      ... Herra, sinä näet kuinka sinun antama viittani täällä on revitty, mutta sinun sinettisi on pysynyt ehjänä ....

    • sinettisormus2

      PSALMIT 51
      1. Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi,

      2. kun profeetta Naatan tuli hänen luokseen, sen jälkeen kuin hän oli yhtynyt Batsebaan.
      3. Jumala, ole minulle armollinen hyvyytesi tähden; pyyhi pois minun syntini suuren laupeutesi tähden.
      4. Pese minut puhtaaksi rikoksestani, puhdista minut synnistäni.
      5. Sillä minä tunnen rikokseni, ja minun syntini on aina minun edessäni.
      6. Sinua ainoata vastaan minä olen syntiä tehnyt, tehnyt sitä, mikä on pahaa sinun silmissäsi; mutta sinä olet oikea puheessasi ja puhdas tuomitessasi.
      7. Katso, minä olen synnissä syntynyt, ja äitini on minut synnissä siittänyt.
      8. Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden.
      9. Puhdista minut isopilla, että minä puhdistuisin, pese minut, että minä lunta valkeammaksi tulisin.
      10. Anna minun kuulla iloa ja riemua, että ihastuisivat ne luut, jotka särkenyt olet.
      11. Peitä kasvosi näkemästä minun syntejäni, pyyhi pois kaikki minun pahat tekoni.
      12. Jumala, luo minuun puhdas sydän ja anna minulle uusi, vahva henki.
      13. Älä heitä minua pois kasvojesi edestä, äläkä ota minulta pois Pyhää Henkeäsi.
      14. Anna minulle jälleen autuutesi ilo, ja tue minua alttiuden hengellä.
      15. Minä tahdon opettaa väärille sinun tiesi, että syntiset sinun tykösi palajaisivat.
      16. Päästä minut verenvioista, Jumala, minun autuuteni Jumala, että minun kieleni riemuitsisi sinun vanhurskaudestasi.
      17. Herra, avaa minun huuleni, että minun suuni julistaisi sinun kiitostasi.
      18. Sillä ei sinulle kelpaa teurasuhri, sen minä kyllä antaisin; polttouhri ei ole sinulle mieleen.
      19. Jumalalle kelpaava uhri on särjetty henki; särjettyä ja murtunutta sydäntä et sinä, Jumala, hylkää.
      20. Osoita armossasi hyvyyttä Siionille, rakenna Jerusalemin muurit.
      21. Silloin sinulle kelpaavat oikeat teurasuhrit, polttouhrit ja kokonaisuhrit; silloin uhrataan härkiä sinun alttarillasi.

    • sinettisormus2
      • AmenAmen11

        Herralta on aloituksen sanoma, näin tunnistan sydämessäni asian.


      • sinettisormus2

        ... äsken olin puhelin yhteydessä ystäväni kanssa ja kerroin tämän aamun sanomasta ja siitä kuinka se avautui Paavalin jäähyväis sanoihin. Ystäväni oli samaa mieltä, että Herra haluaa minun ottavan askelia tuohon uuteen, jonka Hän on nyt avannut minulle uskonaskeleitteni kautta ....
        Herran Rauhaa ja Siunausta sinulle, AmenAmen11.


      • sinettisormus2

        ... minun tulee tehdä tilaa uudelle ....


      • AmenAmen11
        sinettisormus2 kirjoitti:

        ... minun tulee tehdä tilaa uudelle ....

        Herra on puhunut jo jonkin aikaa, että hän ottaa omansa siihen käyttöön, johon hän on heitä valmistanut jo pidempään.


    • sinettisormus2
      • sinettisormus2

        Herran siunaus

        Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
        Herra kirkastakoon kasvonsa teille
        ja olkoon teille armollinen.
        Herra kääntäköön kasvonsa teidän puoleenne
        ja antakoon teille rauhan.
        Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen.


    • Kiitos viestistäsi Sinettisormus !

      Minulle nuo sanat tarkoittavat, että Jumalalta tullut viesti/sanoma on kuin Jumala itse, siis tietenin vain silloin kun viesti/sanoma on todella Jumallata.

      Jumala halusi rinnastaa nämä kaksi asiaa keskenään, eli Itsensä ja antamansa sanoman. Kuin myös Jumala itse on Totuus niin on myös Hänen antamansa viesti/sanoma.....uni/näky.


      Mutta, rakas Sinetti, en tuota saamaasi viestiä ymmärtänyt niin, että sinun pitäisi lopettaa saamiesi sanomien välittäminen tällä(kään) palstalla, voi olla että olen väärässä tässä asiassa, mutta näin minä koen.


      Siunausta ja iloa ja rauhaa uudelle tulevalle viikollesi.

      • sinettisormus2

        Kiitos sinulle AO, kaikesta, ole Siunattu Herrassa. En varmasti heti pysty teistä irtaantumaan, mutta jään taka alalle hetkeksi seuraamaan, ennen kuin lopullisesti poistun ...


    • sinettisormus2

      23. Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."
      Haggai 2

      By: Sinettisormus

      • Siunaten

        Herramme Jeesuksen Kristuksen armo ja laupeus teille.


    • Sinullekin

      Siunausta!

    • Jarmo__EiKirj

      Kiitos sinettisormus viisaista sanoistasi. On hyvä mennä nukkumaan luettuani sanomaasi, mietittyäni ja pohdiskeltaessa sanomaa ja ymmärtäen sen. Rukoillen vaivun uneen. Rakas lähimmäinen, viisas sinettisormus, kaipaan sinua vierelleni senkin höpönassuni. Kauniita unia ja kullan kuvia sinulle könsykkääni!

    • Melko vastuutonta alkaa jauhamaan "Herran sanomasta", niin kauan kuin itse omilla pikku sormilla tekstiä päätteelle näpyttelee.

      • Sanakirjoitettu

        Ymmärrä SANA


      • Minäsanonnäin

        '' niin kauan kuin itse omilla pikku sormilla tekstiä päätteelle näpyttelee.''
        Onko ihan pakko ottaa kantaa asiaan, josta et mitään ymmärrä.
        Jumala todellakin tavalla ja toisella kun annat itsesi Hänen käyttöönsa.
        Niistä tavoista sinulla ei ole aavistustakaan, joten ymmärrä oma ymmärtämättömyytesi.


    • Tuulah1

      kiitos Sinetti sanoistasi, joita on saanut lukea vuosien varrella. Jos Jumala sulkee oven niin Hän myös avaa jotakin uutta. Herran Rauhaa sinulle ja perheellesi.

    • muistakaa

      se joka esiintyy tästälähtien feikki sinettisormuksena, ei edusta oikeaa sinettiä eikä sinetin tuomaa sanomaa.

      • Westsider-

        Ihana muisto sinusta "Sinettisormus" jää vaikka jos en enää sinusta kuule.
        Jumalan runsasta siunausta sinulle ja perheellesi.


      • mikätuo

        ...aurankärki sivusto on, kun siihen ei löydy osoitetta?


      • Tiedähäntä

        En tiedä, onko sellaista sivustoa.
        Yleensä sanotaan, että kun joku aloittaa aivan uutta toimintaa jossakin, että on hän on aurankärkenä asiassa. Siis auraa tietä uudelle asialle.
        Martti Ojares aloitti tv.7 toiminnan ''tyhjästä.''
        Aiemmin Martti sai profetian Herralta, että Minä on valinnut sinut aurankärjeksi ko. toiminnalle.


      • tiedän

        ... että sinetti on avannut kotinsa ovet rukous illoille.


      • näkymätön-ninni1
        tiedän kirjoitti:

        ... että sinetti on avannut kotinsa ovet rukous illoille.

        Siunausta sinetin rukous illoille!!!
        Olen iloinen hänen puolestaan, että Herra häntä näin uuteen johtaa!
        Tietenkin jään häntä kaipaamaan täällä!

        terveisin: ninni


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe