Soittis/Paljon pelissä voittaneet!

utelias

Sattuuko kukaan jommassa kummassa voittanut lukemaan tätä? No, hyvä. Haluaisin vaan tiedustella että millasella luurilla peliin osallistuitte, ihan lankapuhelimella vai kännyllä? Kun minulla on semmonen viba, että lankapuhelimella voitto tulee varmemmin, mutta voin olla väärässä. Ja missä vaiheessa ne ottaa sieltä yhteyttä?

9

4652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tietoo

niin kertokaa nyt samalla missä vaiheessa painatta oikeeta vastaustanappulaa? Kun äänimerkki alkaa vai päättyy, ennakointia vai mitä?

• Paska ohjelmia

Huijausta kummatkin ohjelmat...

Pitää odottaa ensin äänimerkki ja sitten painaa nopeasti vastaus siihen... sitten jos vastaus menee väärin, puhelu katkeaa.. jos saa kaikki oikein, sen jälkeen syötetään puhelinnumero ja siihen on aikaa 10 sekuntia... Sitten ne soittaa jos olet voittanut, mutta tuskin olet, koska porilaiset voittaa aina.

• narttu

voittajat taitaa olla sellasia jotka soittaa lankapuhelimesta (eikä omista kännykkää), eikä oo koskaan vielä käyttäneet nettiä, kun ei kukaan ilmoittaudu....

• Kim

Minä voitin 3 kertaa Nelosen soittis pelissä.(Kaikki voitot tuli kun soitin aamu-lähetykseen).
        Ensin tuli 300€, pari viikkoa myöhemmin 250€ ja nyt vähän ennen joulua 300€...Kannattaa ennakoida se milloin painat eli heti kun äänimerkki tulee niin painat vaikka 2 kertaa peräkkäin.

• rahastuksen maku

ei niissä tv peleissä voi voittaa. tänään pelasin pottia. nopea vastausaika ja suht vaikeat kysymykset. mutta selvisi urakasta. vaikka se maksoikin paljon. olisin voittanut jos peli olisi rehellistä viimeiseenkin kysymykseen vastasin oikein ja noin kahdessa sekunnissa. välitystietojen tulo vain kesti kauan ja sitten tuli viesti: valitettavasti vastauksesi kesti liian kauan ja joudut aloittamaan alusta. eli mitään mahdollisuuksiakaan voittaa edes sitä 25 euroa ei anneta. siellä toisessa päässä ilmeisesti ohjelmoitu niin että vaikka itse olet nopea, siellä pidetään huoli ettei vastaus muka tule ajoissa. törkeää touhua. miksi edes yritin. ja meitä hyväuskoisiahan riittää.. joten rahastus toimii kuin vettä vaan... -petetty-

• entinen köyhä

hei vaan halusin vain ilmoittaa että voittaminen on todella helppoa kun vain tietoa löytyy!ja pitää myös olla nopea. Ei huijausta! terv. 25 euron voittaja

• katja

moi mitä kuuluu

• eetu

vastaa

• katja

ahahahahahahahahahahah

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      90
      3376
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      341
      2969
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1596
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1384
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1302
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1051
    7. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      1017
    8. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1010
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      980
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      934
    Aihe