Länsirannalla olevan juutalais-siirtokunnan päärappi Dov Lior pitää Pariisin iskuja kostona eurooppalaisille siitä kun he toteuttivat holokaustin juutalaisia vastaan.
http://failedmessiah.typepad.com/failed_messiahcom/2015/11/rabbi-dov-lior-paris-goyyim-deserved-to-be-murdered-because-of-what-goyyim-did-to-jews-in-the-holocaust-789.html
Juutalais-rabbi Isiksen puolella
8
53
Vastaukset 8
- leo.sekoilee
Tää bimbo on tehnyt tällaisen aloituksen luterilaisuuspalstalle
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13945569/aa-haluaa-oppivelvollisuuden-pois-lapsiltaan - KTS--
Peku olikin jo ehtinyt tästä äärirabbista mainita. Sanoin juuri tuossa että sama logiikka kuin tohtori Toopella ja muutamalla muulla vippaskeppalilla breiviikin suhteen.
Et olisi muutoin huomannutkaan, ellen olisi kertonut sinulle ja silti teit siitä useita uusia aloituksia.
- KTS--
Peku on hyvä sidekick.
Huomaa sen mitä itse en. KTS-- kirjoitti:
Peku on hyvä sidekick.
Huomaa sen mitä itse en.Et sinä ole muuta kuin saamaton nahjus, joka kuvittelee olevansa jotakin ja häiriköi palstalla kaikkein heikoimpia ja viattomimpia ihmisiä.
- Taistojen.tiellä
Pe.ku kirjoitti:
Et sinä ole muuta kuin saamaton nahjus, joka kuvittelee olevansa jotakin ja häiriköi palstalla kaikkein heikoimpia ja viattomimpia ihmisiä.
Kooteeässä on foorumeiden Robin Hood, aina sorretun puolella, sortajaa vastaan.
- ulvookoulkona
Taistojen.tiellä kirjoitti:
Kooteeässä on foorumeiden Robin Hood, aina sorretun puolella, sortajaa vastaan.
sanoo soffi jännetulehduksesta kärsivän pilkkasormen voimalla.
- Taistojen.tiellä
ulvookoulkona kirjoitti:
sanoo soffi jännetulehduksesta kärsivän pilkkasormen voimalla.
Minun sormiani ei tulehdukset vaivaa. Taistelen yhdessä KTS:n kanssa totuuden ja oikeuden puolesta netissä vaikka ympäri vuorokauden!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241546Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681367- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731092Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629