-Porot syövät vain saastaa napapiirin eteläpuolella....liha varmaan on luomua ?
-Kesän liikennesaasteet maistuu tiesuolan mukana syysliukkailla.
-Kaikki talven liikennesaasteet keväällä syödään teidenlaidoilta, kun tienpientareet sulavat lumesta ensimmäisinä.
-Pelloilta popsitaan kaikki kasvimyrkyt ja karjanpaskat, porot kuin poromiehetkään eivät tunne varoaikoja.
-Metsistä radioaktiivisen jäkälän mukana radioaktiivisuus, voisivat käydä jo ydinpolttoaineeksi
-Kun porot elää teillä. Tie liikenne vammauttaa ? ,,,eli suuriosa poron kehosta ruhjeilla elinkaarenaikana mikä ei voi olla näkymättä lihanlaadussa.
Mieti??
Syötkö itse sontaa ?
Onko tehty yhtään tutkimusta, kelpaako nykyaikana vapaana napapiirin eteläpuolella laidunnettujen porojenliha enää ihmisravinnoksi ? .
-------Vaikka hallitus leikkaa, porotalouden tuki taitaa vain nousta.
---Poromiehet kuulemma elää porotilallaan valtion avustuksilla kyseisellä alueella ja loisivat samanaikaisesti työttömyyspäivärahalla.
-- Ampuvat karhut ja kaikki muut luonnonvaraiset eläimet armotta, vain harva jää kiinni teoistaan ja terrorisoivat yksityisilläkin mailla maastoajoneuvoilla.
---------Pitääkö ihmisten asua kyseisellä alueella aitausten sisällä ja porot vapaana ?
?????????????? Onko tämä vielä nykypäivää, mietin vaan.
TV,mot ohjelmaan porohoito, onko lihaa tutkittu
asiallepitäisitehdäjotak
7
354
Vastaukset
- Yuuik
Onko pönttö vieläkin sekaisin? Joku on sekaisin mamuista, toinen lestadiolaisista, kolmas poroista. Syö vaan niitä omassa paskassasi kasvatettuja nauriita ja perunoita, ne ovat puhtaita.
- varmaanvituttaa
vituttaako, vituttaako kuuntelen ?
- Anonyymi
gggtty
- Anonyymi
joo
- Anonyymi
jaa
- Anonyymi
5555555555555555
- Anonyymi
eeeeeeeeeeeeeee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561832Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151328Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2091239Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851115Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60913- 64903
TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18884- 51826
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61793Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126790