Isis-terroristien juoni onnistui. He saivat maailman pelon valtaan. Ranskan Eiffel-torni on suljettu, Lontoossa maanalaisen laitureilla päivystävät rynnäkköpoliisit. Tanskalaiset pelkäävät, että maa on seuraava terrorin uhri. On sentään yksi maa, missä sisäministerin mukaan ei ole syytä pelkoon. Se maa on Suomi.
Terroristit saivat maailman pelon valtaan
2
74
Vastaukset
- legioonalainen
Suomessa täytyy ensin tapahtua jotain kauheeta ennenkuin herätään,ja mitä ranskassa tapahtui niin syyllistä pitäisi kiduttaa niin pitkään että se mulkku rukoilis nappikuolemaa,mutta sittenkään ei vielä tapeta vaan kidutetaan lisää,kidutetaan niin kauan ja raskaasti että alkaa tulla mieleen että ei olis koskaan syntynytkään,ja nämä ei mitään oikeudenkäyntejä tarvii sen kummemmin kuin että keskelle pariisia ja antaa kansan hoitaa homman,se olis selkeä vastapelote näille karva apinoille,isis pitää eurooppaa pellenä tällä hetkellä ja se pitäis muuttaa,julkiset teloitukset ja rangaistukset uudelleen käyttöön,vaikka giljotiinit tai vastaavat eiköhän niitä ranskasta vielä jostain museosta löydy.
- AseellaHelpompi
Suomessa terroristin on helppo riehua ja ampua aseettomia ihmisiä,
Aselaki on riisunut tavalliset kansalaiset kaikista aseita ja kansalaisilla ei ole enää millä puolustaa itseään terroristeja vastaan.
Jos terroristi iskee ja näet terroristin ampuvan rynnäkkökiväärillä ihmisiä kohden, niin et voi ampua terroristia, koska sinulla ei ole käsiasetta, koska tiukentunut aselaki estää käsiaseen hankinnan tavallisilta kansalaisilta.
Et pysty puolustamaan itseäsi, etkä lähimmäisiäsi terroristeilta.
Ainoa keino on hyökätä terroristin kimppuun takaapäin ja eliminoida terroristi tällätavoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491