Suomeen Syyriasta palaaville Isis taistelijoille tulisi asettaa elektrooninen "vankipanta". Silloin heitä on helpompi valvoa.
Syyriasta palaville Isis-taistelijoille sähköpanta
2
81
Vastaukset
- qaasvo
Mielestäni heitä ei tulisi edes päästää maahan.He ovat tehneet valintansa ja sillä siisti. Ei tarvitse yrittää tulla takaisin. Eikä mitään väliä terroristinuorukaisen genettisellä perimällä: Jos menet sinne, ei minkäänlaista takaisinpaluun mahdollisuutta, ei edes sinkkiarkussa.
- rfedw
Samaa mieltä olen, ei lainkaan enää paluuta takaisin jos voidaan todentaa että on lähtenyt taistelemaan ISIS:n joukkoihin, rajalta karkoitus armotta vaikka olisi sukulaisia tai perhe maassa mihin takaisin pyrkii. Mielestäni liian löysä laki ja jos laki estää palaamisen estämisen, lakia pikaisesti muutettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1561450Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli541185Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva172950Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi50948Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus76924Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36865- 56788
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy199772Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali151755Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42746